USAdrop‑Dropshipping & POD
by USAdrop · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (94)
I have had a very disappointing experience with this app/company. It is not responsive, completely unreliable for business purposes. Communication with the support team has been abysmal, with delayed and unhelpful responses. Due to items not being delivered on time, I have lost significant profits. I highly do not recommend this app for any serious use; it's only good for testing purposes at best. Save yourself the trouble and look elsewhere. UPDATE: 2026 08 26 - the worst there is!!! Never ever use them. Terrible service, fraudulent behavior.
Developer reply ·
Dear Customer, Thank you for bringing this matter to our attention. We are deeply sorry for the response speed issues and order delays you mentioned. Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to improve our services. We want to assure you that your agent is actively reaching out to address your concerns promptly. Also, if you have any further questions or need assistance, please feel free to contact Rick via WhatsApp: +86 133 3602 2767 or Beatrice via WhatsApp: +86 166 2518 6864. You can also contact us via our official email at info@usadrop.com. Once again, we apologize for any inconvenience caused and appreciate your understanding. Best regards, USAdrop Support Team
The customer service chat is very fast at responding So if you have any issues, you just one chat away in order to get your answers answered Top Service it took less than 1 minute
We worked with USAdrop for nearly 3 years and always tried to be patient through multiple issues. Unfortunately, our most recent experience crossed a line that we can no longer ignore. Due to internal miscoordination and missed response deadlines on their side (account by Krystal), 24 customer orders were returned, forcing us to issue refunds, lose advertising spend, and suffer damage to our brand reputation. These were real, measurable losses not just delays. Despite them admitting that the issue was caused by their internal operations, they refused to provide any compensation and stated that refunds are “not possible under their procedures.” Because of this, we are now actively transitioning to a new fulfillment partner. If you are running a serious brand where speed, accountability, and reliability matter. I won't recommend working with them. On top of this, they charge $29/month for their fulfillment app, which is slow, frequently lags, lacks useful data, and is far less comprehensive than expected. Even at higher order volumes, it is not free and not worth the cost for the limited functionality provided.
I’ve had a great experience with this company! The team is professional, responsive, and truly goes above and beyond to help. Communication was clear, and every question I had was answered quickly. Shipping and fulfillment were smooth, and they provided great support throughout the process. I really appreciate how easy it is to work with them — definitely a reliable partner I’ll continue to use. Highly recommended!
I’ve been working with USAdrop for a while now, and the experience has been nothing short of exceptional. Not only is their platform smooth, simple, and reliable to use, but the support behind it truly makes the difference, especially my agent, Viya. She’s been incredibly supportive and professional, always quick to respond and ready to help, even in urgent situations or outside regular hours when most wouldn’t expect a reply. Viya consistently goes above and beyond sourcing quality products at great prices, ensuring fast fulfillment, and genuinely caring about my business success. USAdrop has streamlined my workflow, improved delivery times, and given me peace of mind with every order. Highly recommended to anyone looking to scale efficiently with a partner they can trust. Huge thanks to Viya for all the dedication and amazing service!
Working with Catherine from USADrop has been an absolute pleasure. She’s always there when I need her, responding quickly and handling every request with care and precision. Catherine truly goes above and beyond — she doesn’t just process orders; she takes the time to understand my needs, answer all my questions about products, processes, and shipments, and make sure everything runs smoothly. What stands out the most is her dedication. She often replies even after her working hours, keeps track of all our conversations, and ensures that every order is shipped correctly and on time, just as promised. Since I started working with her, I’ve felt so much more confident and stress-free about my business operations. She’s made all the difference, and I sincerely hope we’ll continue growing together.
I’ve been working with them for over two years, and they’ve completed many deliveries for me. I highly recommend their service.
Smidig partner för dropshipping – USA Drop levererar! Jag har använt USA Drop som leverantör till min Shopify-butik under en längre tid, och är riktigt nöjd. Plattformen är enkel att använda, leveranserna är snabba och kommunikationen fungerar utmärkt. Jag uppskattar särskilt hur smidigt det går att synka produkter direkt till Shopify och hur deras team hjälper till. Appen i telefonen är smidig när jag lägger mina betalningar också. Jag har alltid fått hjälp när jag behövt det, oavsett om det gäller produktfrågor eller frakt. Kort sagt – USA Drop har förenklat hela min dropshipping-verksamhet. Jag rekommenderar dem varmt till alla som vill ha en pålitlig partner för Shopify.
I’ve been working with USAdrop for almost a year now, and I can honestly say I’ve never had a single complaint or negative experience. Their prices and product quality are always top-notch, and the service is outstanding. Jamie, my private agent, is by far the best I’ve ever worked with. Always quick to respond, incredibly reliable, and makes sure everything is done exactly the way I want. I can highly recommend USAdrop to anyone looking for a trustworthy and efficient supplier!
Very good support, very fast fulfilling time and great communication. The team is always responsive and helpful whenever I have a question or need assistance. Orders are processed quickly, and everything works smoothly without any issues. I really appreciate their professionalism and efficiency highly recommend this app to anyone looking for amazing customer expirience
Summary of the Incident with USA DROP Over the past 8 to 10 months, my business relationship with USA DROP has been marked by serious breaches of contract, a complete lack of transparency, and conduct that has resulted in direct financial loss, missed business opportunities, and a fundamental breakdown of trust. I placed an order for custom-produced bags via the USA DROP platform. The production was fully prepaid — $800 upfront, no open balance. The goods were manufactured, confirmed as completed, and stored at USA DROP’s warehouse, ready for fulfillment. Then, without any prior notice, warning, or payment request, I received a single email informing me that my products had been disposed of. The justification: allegedly unpaid warehouse fees totaling $1,800. Facts: I was never informed — neither in writing nor verbally — about any warehouse costs at any point. I never received a formal invoice, payment reminder, deadline, or even a basic notification that any charges existed. There was no mention of time limits, storage deadlines, or what would happen if storage fees weren’t paid. The first and only communication I received was after the products were already destroyed. In that same email, I was told I could “solve” the issue by paying an additional $500, and USA DROP would consider re-producing the items. This offer is not only unprofessional, but completely unjustified. Why should I pay $500 more on top of the $800 I already paid, just to replace products that were destroyed — without notice and without legal basis? In addition to the above, I also paid monthly subscription fees of $30 per month for the platform itself, over a period of 8 to 10 months. That adds up to another $240–$300 for a service that, in the end, delivered neither reliability nor accountability. The warehouse fee of $1,800 for approx. 200 bags is completely unrealistic and detached from industry standards. Even in Switzerland — one of the most expensive logistics markets globally — such a fee would be considered outrageous. What’s worse, the calculation method provided was illogical: they multiplied volume and item quantity, which is not how any serious warehouse calculates costs. In standard logistics, you charge either per item or per volume, never both. In summary: I prepaid for products that were never delivered. The products were destroyed without any prior warning, invoice, or legal justification. I never received any formal notice about storage fees — only a post-facto explanation after the fact. I was asked to pay an additional $500 to “fix” a problem I didn’t cause. I paid ongoing subscription fees for a platform that ultimately failed to deliver. The alleged warehouse fees are not just inflated — they are calculated in a way that is commercially invalid. USA DROP’s behavior violates basic principles of business conduct, contract law, and the protection of customer property. Their actions were unprofessional, possibly unlawful, and have caused not only financial damage, but significant operational disruption.
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
What an amazing App. It runs perfectly and without any issues. My agent Voizen is wonderful. Always reply on time and does his best to resolve any problems with customer orders
Reliable, Fast, and Easy to Use – Great Partner for E-Commerce! UsaDrop has been a game-changer for my online business. The platform is easy to use, the product selection is solid, and the shipping is fast and reliable. Their customer support is excellent, always responsive and helpful. Integration with Shopify works flawlessly and saves me tons of time. If you’re looking for a trustworthy partner to help grow your store, UsaDrop is a top choice. Highly recommended!
"Sweet Dreams Family has been a USADrop customer on Shopify for almost a year, and it's been a fantastic experience. The personalized agent system is a huge plus. Vinny, our first agent, was instrumental in helping us set competitive prices for our products, offering truly useful advice. Holly, our current agent, is a diligent and valuable asset to their team. It's clear USADrop prioritizes excellent support. Their platform is also incredibly easy to use and integrates perfectly with Shopify, which made getting started a breeze. Thanks to their system, we've seen our sales steadily increase beyond our initial beginner phase."
I have been working with USAdrop since 2023 and it is by far the best fulfillment company I’ve worked with. I have had the pleasure of working with Luna & Amber and both were fantastic and super helpful! 10/10
I've been using USAdrop for a while now and I am very satisfied with the service. What really stands out is how fast and helpful my agent Doublex is. I always get quick replies, even during busy hours. Whether I have a question about sourcing, shipping updates, or product details, he responds very fast and gets things sorted efficiently.
Application nul, on peut même pas s'inscrire avec votre code de sécurité, C'est même pas recommandé c'est du n'importe quoi les Américains. Vous faites des choses trop compliquées.
USAdrop is amazing! They have fast response times and quick fulfillment. They always reply to inquiries and provide the support needed every time. A big thank you to Evie for doing such an incredible job she puts genuine effort into everything to make it work. I have no regrets!
I’ve been using the USAdrop for about a week now, and so far, the experience has been excellent. The platform is smooth and easy to navigate, and order fulfillment has been impressively quick. A special shoutout to Christina—she’s been incredibly helpful and responsive to all my questions, making the onboarding process seamless. Overall, I highly recommend USAdrop based on my experience so far. I’ll be sure to update this review as I continue working with them for the long term.
My agent is Rick & he helped me with every step to finish setting up my store so I can start dropshipping successfully, they will help you with any questions you need about the platform and guide you if u having any trouble , 5 Star - Tim The A1 Collection ️
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
Great Service! Jamie is helping me with every step, explains things I dont understand. Makes everything goes very smooth and great communicator. Always find the best products and suppliers which keep the quality on point Very satisfied with using usadrop
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
Voizen has been my agent with awesome personal service. Also, the pricing is one of the most or potentially competitive or even best out there! Able to source nearly anything. Free plan is great. And you can scale on paid if you want for reduced prices, thankyou cards, POD, etc. Highly recommend.
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
Great experience with these guys very fast as well which is 10/10
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
Amber has been an excellent agent to work with. She always responds quickly and routinely completes tasks exactly as I need - no delays or confusion. Every order and shipment request has been handled efficiently, and I have had no problems since working with her. In addition, she is always nice and simple to speak with. I appreciate her dependability and assistance and highly suggest her.
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
I've been working with USAdrop as my supplier and I'm very satisfied with their service
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
Working with USAdrop has been a great experience, especially thanks to Amber, my dedicated account representative. I’ve been partnered with USAdrop for over a year now and have never encountered any issues. They consistently go above and beyond to ensure I receive the best solutions. I highly recommend their services.
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
"I’m very pleased with the service from USA Drop — their employee Jamie helps me every day and provides excellent service."
good prices, my sourcing agent catherine respond very quickly. I highly recommend usadrop
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
USADROP has been an amazing supplier—super responsive, fast processing times, and consistent quality. They've made order fulfillment smooth and stress-free. Highly recommended for anyone looking for a trustworthy dropshipping partner!
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
Amber is helpful and communicates well,which makes working with her smooth which I really appreciate.However,the shipping speed is major concern.The deliveries are slower than expected and some of them are failed,which can impact customer satisfaction.If these things improve,this could be a much stronger partnership.For now ,its a decent supplier relationship with good communication but needs work on logistics.
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
Great service and fast delivery! I'm really happy with how quickly everything was handled — super smooth and professional. Special thank you to Nita, who’s always there to answer my questions and think along with me. Truly appreciated!
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
My Agent April is the best agent. Excellent service, prompt reply, very good price and shipping~
Todo perfecto con USAdrop. Ofrecen seguimiento completo y el producto cumplió todas mis expectativas.
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
Servicio excelente. El equipo de USAdrop respondió rápido a mis dudas. El producto funciona perfectamente.
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
Great quality product, exactly as described on the site. The materials feel durable, and I can tell it was made with care. Fast shipping and excellent customer service from USAdrop made the whole shopping experience smooth. Highly recommended!
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
Really good value for the price. The item feels high-quality and the overall buying experience with USAdrop was seamless
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
According to the Shopify App Store, this is free for the pricing, but when you get into it, if you want to really do anything, you need to subscribe for either a monthly subscription or an annual subscription and there are different amounts that you would choose from. The free level doesn't really give you much of anything as they incentivize you to subscribe if you want to really do anything. I also received a message from Daniel, who's a sales manager, on WhatsApp asking if I had any questions and when I asked about the subscription requirement and the response was a reaction of embarrassed, but nothing else.
Developer reply ·
Hi friend, regarding the message from Daniel, we apologize if it caused any confusion. We always aim to provide clear and helpful information, and it seems there may have been a misunderstanding. Our goal is to ensure that you have the best possible experience when considering any app, and we’re here to assist if you have any further questions or need additional clarification. We appreciate your feedback and are always open to helping you make informed decisions for your business!
Agents are not giving reply properly. Most of the orders didn't delivered yet. My customers are sending mails and agents are not replying. Please guys don't fulfill with these guys.
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
I have to change my rating again, according to what is being comunicated. The previous few days after pouring out my frustrations and concerns regarding my shop and the mishandling by my agent, I received a response from the team at USAdrop. They addressed my issues and provided a resolution, which significantly altered my perspective on the situation. It's been a journey filled with intense emotions due to my deep investment in the shop—I've been building a new brand since July, dedicating time, money, and energy to create video and voiceover ads for social media. Although it’s not yet profitable, the joy of gaining each new customer has been immense, especially as I prepared for the peak season in December. Unfortunately, just hours before December, my enthusiasm turned into panic when I felt my shop was being jeopardized by recent changes and miscommunications with the new agent, Nita. However, the swift response from USAdrop reassured me that they valued my business and were committed to resolving the issues. This experience has taught me a valuable lesson about the importance of clear communication and understanding in business relationships. Some agents, like Alex, were easy to work with from the start, while with others, it took time and effort to reach a mutual understanding. With the problems now addressed and a clearer path forward, I can confidently recommend USAdrop. Their commitment to rectifying the situation proves their dedication to their clients. I look forward to rebuilding my shop, now more aware that understanding different working styles is key to effective collaboration and communication.
Developer reply ·
Dear Customer, Thank you for your feedback. We have received your comments and your agent will do his utmost to assist you in resolving the issue. If you have any further concerns, please feel free to contact Rick via WhatsApp at +86 133 3602 2767 or Beatrice at +86 166 2518 6864. Additionally, you can reach out to us directly through the Intercom chat feature located at the bottom right corner of the homepage on the USAdrop website. Our customer service team is ready to assist you with any problems you may encounter. Best regards, USAdrop Customer Service Team
best price for product
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
As a newer Dropshipping Shopify store and even newer with USAdrop, I am not finding the USAdrop site very user-friendly but the agent was very helpful and gave some guidance to make this current interaction on the usadrop site successful.
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
Responsive support and competitive prices. A good way to build a store.
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
Excellent service by Rick. He explains to me the situation calmly and helps me find a solution. I can tell he's a great guy just by the way he messages.
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
I strongly advise against using this fulfillment service. They are completely unprofessional. I was promised that my orders would be fulfilled within 5-12 days, but almost every order took over two weeks to arrive, and some are still in transit! To make matters worse, if a customer requests a return, you're out of luck—they don't provide return labels, so you can't return the product. This has been a frustrating and unprofessional experience from start to finish. Save yourself the headache and look for a more reliable service.
Developer reply ·
Dear customer, I want to sincerely apologize for frustrations you've encountered with our services. Your feedback is invaluable, and we take it seriously. I want to assure you that we are actively addressing these issues. We have communicated with all our agents to emphasize the importance of maintaining a consistent and respectful service. We are committed to improving our processes to provide a more reliable and satisfactory experience for our customers. If there are specific concerns or if you have further questions, please feel free to reach out to our customer support team. We are dedicated to resolving any outstanding issues and ensuring your satisfaction moving forward. Thank you for your understanding and for giving us the opportunity to make amends. We appreciate your patience as we work towards enhancing our services. Sincerely, USAdrop Support Team
Great customer service! Awesome response time! Thank you Rick for your help!
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
Atención rápida y efectiva. Mis dudas fueron contestadas rápidamente. Gran servicio al cliente
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
I couldn't be happier with USA Dropshop! Their 24/7 customer support is always on standby and responds in no time. The agents are incredibly kind and efficient, making the entire process smooth and hassle-free. Highly recommend for anyone looking for reliable and quick service!
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
This is my time I used USA Drop. Rick at Chat Customer Service provided great customer service.
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
Great customer service, I am still figuring everything out and they have been helpful so far.
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
I'm new to this and I requested help and Rick did a great job walking me through the steps I needed to take, Thank You so much.
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
amazing platform
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
ALL THEIR POSITIVE REVIEWS ARE THERE BECAUSE THEY GIVE THEM FREE COUPONS! Very unpropfessional ! very poor customer service , i had fulfilled 10+ orders with them to a specific country , after asking about updates everyday , without getting responses (telling me ther are on vacation , etc ...) . Just after 12 days they tell me they cannot ship to that country and that was a problem , now i have problem with paypal and all because of the complaints , customer service seems like talking to chatbots . for the good of your business , FIND ANOTHER SUPPLIER
Developer reply ·
Dear Customer, Thank you for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience you've experienced with your recent orders. Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to improve our services. We want to assure you that your agent is actively reaching out to address your concerns promptly. Additionally, we're pleased to inform you that we have resumed normal operations, should you have any further inquiries or require assistance, please feel free to reach out to Rick at WhatsApp: +86 133 3602 2767 or Beatrice at WhatsApp: +86 166 2518 6864. You can also contact us via our official email at info@usadrop.com. Once again, we apologize for any inconvenience caused and appreciate your understanding. Best regards, USAdrop Support Team
This is one of best, their service is so great. Highly recommended
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
Exceptional Service and Unbeatable Quotes From the moment I began my journey with USA Drop, I was met with nothing but professionalism and dedication. I would like to extend my heartfelt gratitude to two outstanding managers, Luke and Beatrice, who were instrumental in providing me with the best possible quote that not only met my budgetary constraints but also exceeded my expectations in value. Luke’s expertise and attention to detail ensured that I received a quote that was tailored to my specific needs, making the process seamless and stress-free. Beatrice’s commitment to customer satisfaction shone through as she guided me through the account setup process and introduced me to exclusive offers that were simply irresistible. Their combined efforts have not only saved me a significant amount of money but also instilled a sense of confidence in USA Drop as my go-to supplier. The level of care and personalized service I received is a testament to their exceptional work ethic and the company’s commitment to its customers. I am thoroughly impressed and would highly recommend USA Drop to anyone looking for top-notch service and the best deals in the market. Thank you, Luke and Beatrice, for making this experience a remarkable one!
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
People at the USADrop (Rick, Cici) helped me out when I made my first sale and made the whole process smooth and easy. The app is easy to use and the support is always available to help.
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
USAdrop has consistently impressed me with their exceptional customer service. In particular, I want to commend April for always going above and beyond to assist me whenever I've had a need or encountered a problem. April's responsiveness and ability to quickly solve any issues have made my experience with USAdrop incredibly smooth and hassle-free. I truly appreciate their dedication to customer satisfaction, and I highly recommend USAdrop to anyone seeking reliable and efficient services.
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
I've had a great experience using USA drop. I've been working with them for a couple of weeks now and they've made order fullfillment so much easier for my business. My agent Sirena provides excellent service and is always there when I need her.
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
I had a great experience with Rick, very helpful answers. My customer service with Rick is awesome, helped me with everything!! - The A1 Collection | T-LUV
I'm really happy to work with USAdrop for already a couple of months. Especially the great support and customer service from Megan helped me to grow my E-Commerce Business. I can definitely recommend it!
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
Great platform for sourcing and fulfilment for your store, also amazing service from the support team and account manager!! definitely recommend.
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
Really happy with the service and the pricing they provide. Communicating with the agents is easy and I have had no failed or delayed product deliveries within the US. They are reliable and I would be working with them for my future stores as well.
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
I just recently switched from CJ to USA drop, my agent is April, great communication with him, he was able to help me going through every steps and set up the whole thing so I wouldnt need to worry about a thing and focus on the sale. highly recommended.
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
My agent April is very quick to reply and is ready to help anytime I need her! Her and her team are very proactive whenever I needed to answer customer questions about shipping time (which is very important!)
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
I Cannot Even Register To Open App On My Shopify Store.. It Asks For a phone Number, To send A Code, Which Doesn't Work...I've Tried And Tried But It Doesn't Work. Super Frustrating.
Developer reply ·
Dear friends We apologize for this unpleasant experience and we will take it seriously! We will assist you in registering with USAdrop. You may not have received SMS messages because the signal was blocked during transmission. In the same way, your sales agent is actively communicating with you, hoping you will respond. If you have any other questions, please contact our official email: info@usadrop.com, USAdrop will serve you wholeheartedly
Every time I called, the agent was friendly, knowledgeable, and helpful. They really care about their customers. I can't thank them enough and how positive it has been cooperating with them
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
I'm loving the service so far, the agent I'm working with is awesome, he answers all my questions, and the platform has so far met my expectations.
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
I have been very pleased with the experience so far. I have not had any issues with the communication, it is very good and direct. The agent I am working with is attentive and responsive. There is a reliable choice of products/suppliers
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
I needed help upgrading my plan, and Cecilia was able to assist me really well! Customer service at its best! I appreciate the help!
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
USAdrop is the best app I have ever used, the function is simple and easy to use, mainly because it will recommend the latest products to me, and the shipping time of their US warehouse products is really fast.
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
Megan was happy to help me with some membership questions I had. She answered all my questions promptly and communicated clearly. It was a pleasure working with USAdrop and a big thanks to Megan.
Developer reply ·
Thank you for your kind review! We really appreciate that you choose USAdrop to continue your dropshipping business, hope you can have a wonderful experience with USAdrop!
I am very pleased with USAdrop's incredible stability and business-oriented professionalism. Most importantly, I am relieved and sometimes feel blessed to have Molly assigned to me as a hardworking, honest, and supportive agent. Thank you for your assistance and availability.
Developer reply ·
Thanks so much! Professionalism is one of our biggest priorities and we only have the best people working as our agents.
How do I cancel this. I have to cancel my customer's order and refund their money because there is no customer service from usadrop. Emails give me the run a round and whatsap gets no response. I'm totally devastated because this company came highly recommended.
Developer reply ·
Hello Brand63, We are truly sorry for your poor experience with USAdrop. We take it upon ourselves to ensure the highest quality service is met, always. That being said, we would like to follow up with you and know what we can do to make it up to you! Again, sorry for your troubles. Have a great day!
Great customer service! Inquiries were replied to quickly. Excellent dropshipping assistance!Thank you
Developer reply ·
Thank you for your praise! We are glad you are are highly satisfied with our service.