← Merchants

Instant Nails

Romania

Reviews (5)

★★★★★
Shopify

on Facebook & Instagram · Almost 6 years using the app
★★★★★
Shopify

I woke up to this app not working anymore unless I select a paid plan. I think a prior notice would have been useful and fair to offer users, as it is not fair to block my access to reach the data that my customers shared with my business so far. I would have upgraded without issue if they would have been more transparent and fair about the need to updgrade the app, but now for sure I will install another app. Terrible customer experience and zero proffesionalism

Developer reply ·

Thanks for your feedback. We're very happy when hearing that you're satisfied with our app. Please email us or start a live chat if you have any issues with the app. Best regards,

on Autoketing Product Reviews · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Very easy to set up and customize. I have been using it for almost an year and it works perfectly - my clients are very pleased and are finding it very easy to use. The support is great - responds very quickly and has resolved my requests very fast. Totally recommend this app!

Developer reply ·

Wow! 🤩 Thank you very much for the wonderful feedback, Instant Nails team! We really appreciate you using the app! If there's anything else we can do to help, please feel free to reach out at any time. Best wishes, Kevin

on Rivo: Loyalty Program, Rewards · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

I love this app because it has a fair pricing and the support team is amazing. They have fixed what I needed right away.

Developer reply ·

Thank you for your kind words! We've invested a lot of time and effort into providing as quick and helpful support as possible no matter what happens. You can count on Pandectes team and contact us anytime at support@pandectes.io

on Pandectes GDPR Compliance · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

I have greatly changed my mind about this app. The fact that they charge you per page views and not website visitors is insane! I do not recommend this app if you have constant daily traffic. I was paying for the PRO plan (10$ monthly), and with 800 website visitors daily, I ended up having the bar not functioning at only 5 days into the month. I found a much cheaper app, where I pay 5$ per month for unlimited website visitor. I would greatly suggest to the developers to start charging per website visitors instead of page views.

Developer reply ·

Hello there, we checked our records and you were lastly running our Standard plan which is for $5.99 a month and it covers up to 30 000 page views also a month. I will provide a short explanation on how and why we are counting the views and not the visitors: The page views/visits are counted each time a customer opens a page in your store. For example, if a customer first navigates to the Home page and after this to a Product page, the page visits will be increased by 2, since the app is loaded on both of those pages. The reason for this is because the app is loaded on every page, in order to maintain the same blocking of the cookies on each page (as per the customer's choice - they have either accepted or blocked the cookies). This is what makes the website compliant with the user's choice. You can also check the following FAQ question for additional information - https://gdpr.apps.isenselabs.com/pages/faq?id=45 and https://gdpr.apps.isenselabs.com/pages/faq?id=81 Having said that, cheaper apps that claim to be GDPR compliant, usually don't maintain such blocking and coverage of the law. If you think there is a better solution for your business case we would understand. If you want to set our app again we will be able to help with that as well. :)

on Consentmo GDPR Compliance · 2 months using the app