← Merchants

Skin Love Cream

United States

Reviews (5)

★★★★★
Shopify

Impossible to set up even basic functionality. Not responsive at all, support doesn't do customization.

on Octane AI: Advanced Quiz Maker · About 3 hours using the app
★★★★★
Shopify

Poor, unprofessional customer support. Do not download this app. Customer support is unhelpful and unprofessional. Rep Hujjat sent a video instead of actually helping. When the video did not resolve the issue, his only answer was: "I sent you a video" and "you are new on Shopify"!. He got too personal and provided zero real assistance. When I expressed my frustration, his response was: "I’m not afraid of negative reviews." This alone tells you everything about the level of professionalism you can expect from this team. Avoid. P.S. The app owner's public response to this review is further proof. Rather than addressing the issues raised, he characterized my statement that I would leave an honest review to warn others — a standard consumer right — as a "threat." That reframing speaks for itself. Proceed with caution.

Developer reply ·

Thanks for the review. We do our best to help our customers. Glad you mentioned we recored a dedicated video for you. Yes, we do that plus we build custom features if required for our customers. But, we also expect you to corporate with us. You keep responding with capital letters "PLEASE SET UP WHAT REQUESTED!" We checked your store and no discount was created, you didn't provide any details on what part of the discount you couldn't setup. It looked you never tried and expect us to configure the discount without having collaborator access. The reason I said you seem to be new in Shopify is because you asked why I need access to your store for configuration. Again, you threaten us for writing negative review if we don't setup the discount. That's okay. If you ever need help in future, we're happy to help. Just communicate with our team what's the issue and which part of the discount you need help with. Thank you!

on PowerX ‑ Functions Creator · 13 days using the app
★★★★★
Shopify

This is literally a nightmare. This app will cause you so many issues. 1. Your reviews will lose “verification” We used the app for a long time. It was very limited, so we decided to migrate away. Now we wanted to migrate back, and almost all reviews lost their “verified” status because of this app. Even the native app wouldn’t approve reviews originally collected through their own system. 2. Completely messed up coding and customization The app claims they provide full customization. Their templates are extremely poor, so we requested a basic, minimalistic widget. We waited 3 days while support kept saying the same thing: “we escalated it” and “we’re doing everything possible.” When they finally completed it, we ended up with both the old and new widgets showing on product pages at the same time. Collection reviews became impossible because it constantly showed JavaScript support errors. 3. Support provides false promises and doesn’t react properly We reported the issue as urgent to understand what was happening, but customer support was completely useless. First they said everything would be resolved within 2 hours. Then they claimed the issue was affecting all websites using the app and had been escalated. After that, they told us everything was fixed — while the exact same issues were still there. No one cared to actually investigate or resolve anything. I have honestly never seen a more unprofessional app that creates this many problems, damages your brand image, and causes you to lose money.

Developer reply ·

We’re sorry to hear that your experience was so frustrating. After receiving your feedback, we conducted a thorough review of the concerns raised. During that process, we identified and resolved a widget-related issue, removed duplicate reviews created during a manual import, and performed a detailed audit of your review data and verification statuses. Our investigation found that review verification statuses were not altered during the uninstall, migration, or reinstall process. We also shared a detailed breakdown of our findings and invited you to provide any historical records or screenshots that might help us investigate further if needed. We understand that migrations between review platforms can be complex and that expectations around verification, customization, and support responsiveness are especially important. While we may not agree on every conclusion, we genuinely appreciate the opportunity to review your concerns in depth and improve where we can. If you'd like to continue the conversation, our team remains available and willing to assist further.

on Judge.me Product Reviews App · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

The app and customer support are extremely disappointing. The platform has major limitations — all reviews we collected and wanted to migrate lost their “Verified” badge, which is a huge issue for credibility and conversions. Customer support was very unprofessional, unable to clearly explain even simple questions, and came across as rude rather than genuinely willing to help or find solutions. The experience felt frustrating from start to finish. Unfortunately, I would not use this app again.

Developer reply ·

Thank you for your review. I am sorry to hear that you found our customer support disappointing. This is not the standard of service we pride ourselves on, and your experience should not have been frustrating. Regarding the migration of your reviews, we completely understand how vital that credibility is for your conversions. Because these reviews were collected on another platform, our system must classify them as third-party reviews in our widgets. If they were originally collected via a Google-licensed platform, the verified badge would remain. If there is anything we can do to support you further, please let us know.

on REVIEWS.io Product Reviews App · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

HORRIBLE!!!! HORRIBLE!!!! All about this app!!!!!!! I spent over $150 on email services, only to have my first campaign canceled due to high bounced emails. I wasted 2 hours in a chat with support, waiting 10-15 minutes between responses!!!!! Eventually, they suggested I pay EXTRA to clean my email list, which I did. Yet, the campaign was paused AGAIN due to high bounced emails. The customer support is abysmal. DO NOT BUY from them!

Developer reply ·

Hello there, and thank you for taking the time to leave a review! We're truly sorry to hear about your disappointing experience with our services. Upon reviewing your account and the circumstances surrounding your campaign, it appears that in addition to the high bounce rate of your contacts, the spam rate has also exceeded the tolerated rate, which is 0.1%. While the cleaning list feature helped filter out risky contacts that could bounce, the spam rate could only be addressed by unsubscribing lapsed email subscribers. This was the second step of the solution provided by our team to ensure a clean list that doesn't harm your sending reputation. To facilitate this process for you, we have created a segment in your account specifically for lapsed email subscribers. You simply need to access it and unsubscribe all contacts within it. Once you've completed this step, we will be more than happy to restore your sending ability. Our senior support representative has reached out to you with additional information on this matter. Please respond to them in the chat to get your account unpaused. We appreciate your understanding and thank you for bringing these concerns to our attention. Should you have any further questions or require assistance in the future, please don't hesitate to reach out!

on Omnisend Email Marketing & SMS · Over 1 year using the app