Beach Soul®
United States
Reviews (2)
Nicole was amazing and very helpful from the beginning to the end of our trial period. We unfortunately had to make a business decision to pause implementing adscale full time for our company for now, but definitely will be re-visiting using this AI software later down the track. This tool would be gamechanger for any business that has no experience or a lot of experience in paid media buying. Makes running ads simple!
Update 22.12.24 - both stores have now been refunded and they are working on a solution to automatically unsubscribe from app after deleting it from store. Currently you have to press a button before deleting app to stop charges from being made post deletion. Used App on 2 of our websites and uninstalled it on 21 Nov - was still charged on 1 Dec for the use of it. Wrote to support for help with refunding the incorrect charge and no reply.
Developer reply ·
Thank you for sharing your concerns and my sincere apologies for the inconvenience it has caused. Upon checking your account, since you’re on our Custom Plan, it would require canceling subscription in the app before uninstallation. Looks like when you uninstalled the app, you hadn't canceled the plan beforehand, therefore, the charge still occurred. We already canceled the subscription on your behalf and refunded the amount within 24 hours since we received the request and sent you 2 email updates on the process. I’m glad to know that you already received the refund. Furthermore, after your feedback, we have made the Cancel plan button more visible in the app for our users to deliberately adjust their account’s subscription. Should you need further assistance, please do not hesitate to contact us at support@one.store Best, ONE Team