ONE: AI, Pop Up, SMS Marketing
by ONE
View in Shopify App Store ↗Reviews (987)
AVOID AT ALL COSTS…………….. I was not informed that I needed to upgrade, there was no communication whatsoever. I was then told that simply logging in triggered the upgrade, which is unacceptable. Customer service via chat was also very poor and unhelpful when trying to resolve the issue. I would strongly recommend using alternative providers.
Developer reply ·
Hi My Mystery Shirt Team, Thank you for taking the time to share your feedback, and we’re truly sorry for the frustration this situation caused. We’d like to clarify a few points for transparency. When accounts on legacy free plans exceed usage thresholds, an in-app notification was displayed to inform users that an upgrade will be required. For accounts that exceeded the plan limit but haven't upgraded, we intentionally ensured that active campaigns continued running until the next login, rather than cutting them off immediately from the point at which the usage threshold was exceeded. We understand that the notice may be easy to miss, and the upgrade alert on your recent login would have felt unexpected, and we completely get why that would be frustrating. However, we hope you also understand that it's not an abnormal practice for an account to be requested to upgrade when it has exceeding the free plan usage. We also want to acknowledge that your account has been with us for over 3 years on the free plan and that your campaigns have performed well. We truly appreciate your trust during this time. That said, we’d be happy to explore possible options and offers with you if you would like to continue using the app. Please reach out to us directly at support@one.store, and we’ll assist further. Warm regards, The ONE Team
6 Stars! Rosy, Lou, and her team were a ton of help. Very helpful. Looking forward to seeing them grow. The One email marketing app is also unique compared to other apps as it has a lot of ready made campaign themes to start off with.
Great app...I see what the 5s are about...not to mention, the CS is SUPER HELPFUL and uber responsive! They even have the option to request more theme designs which I will be doing. Perfect!
I can believe that is FREE and have so many templates creating pop up, emails and everything I want to growth my business . Support is over of 5 Stars . They jump and help me right away to help me .
Trish was Absolutely Specatular!!! She answered all of my questions promptly and thoroughly then she went the extra mile and looked into my setup just to make sure everything was working properly and setup to produce the best possible outcome! Unfortunately I did make a few mistakes along the way (that I wasn't aware of) and she provided suggestions to improve Everything!! Then after I agreed to the changes she went ahead and did All of the work for me!! I have NEVER received such Specatular service like this from any company, EVER!!! If you're reading .... THANK YOU TRISH!!!!
Poor customer service. Selected a free basic plan and was still being charged a random amount that was not apart of any plans. Even after uninstalling the app I am still being charged .
Developer reply ·
Thanks for sharing your feedback with us. It saddens our team to receive the review with false information. Allow me to go through all of your concerns point by point. 1. First of all, you subscribed to our paid plan in February 2024 and the charge went through Shopify monthly invoice. Please note that in order for the charge to be activated and added to your Shopify bill, there must be a manual approval on your Shopify admin which no one has access to except your team. If you don't recall approving the charge, kindly check with your team member again. Here is how the approval page looks for your reference: https://learn.one.store/8x69tBcb Please keep in mind that when you subscribe to any paid subscription for app charge through Shopify invoice, you will need to go through the same approval process, not just our app. Hence, it's untrue that you subscribed to the Free plan and got charged unknowingly when it's clear that the charge has been approved. 2. Secondly, you uninstalled the app on April 13 2025, and your latest subscription cycle started on April 9 2025. App charge on Shopify is a pre-paid subscription and at the time you uninstalled, the charge for the cycle had already started and was added to the invoice by Shopify. Unfortunately, this is how Shopify adds app charge to a user's invoice and we do not have control over this matter. Again, it's applied to all apps that charge through Shopify. If the app was uninstalled before the cycle started, for sure, you wouldn't receive the charge. Therefore, it's also untrue that we charged you even after you uninstalled. 3. Lastly, our customer service team doesn't operate on weekends. Hence, when you sent in the enquiry over the weekend, there was a delay in responding to the message by a few hours. Still, when we tried sending an explanation email and multiple follow-ups, there was no reply to us. Would you mind checking your mailbox again and replying to our message please? Or let us know which email/channel is the most convenient for you so that we can send you another follow-up. If you have any further questions the app or subscription, kindly contact us at support@one.store and we'd love to work with you to get them all cleared. Best Regards, ONE team
BEST APP FOR ME! CUSTONMER SERVICE IS GREAT! I WILL CONTINUE TO USE THIS ONE FOR SURE!
Update 22.12.24 - both stores have now been refunded and they are working on a solution to automatically unsubscribe from app after deleting it from store. Currently you have to press a button before deleting app to stop charges from being made post deletion. Used App on 2 of our websites and uninstalled it on 21 Nov - was still charged on 1 Dec for the use of it. Wrote to support for help with refunding the incorrect charge and no reply.
Developer reply ·
Thank you for sharing your concerns and my sincere apologies for the inconvenience it has caused. Upon checking your account, since you’re on our Custom Plan, it would require canceling subscription in the app before uninstallation. Looks like when you uninstalled the app, you hadn't canceled the plan beforehand, therefore, the charge still occurred. We already canceled the subscription on your behalf and refunded the amount within 24 hours since we received the request and sent you 2 email updates on the process. I’m glad to know that you already received the refund. Furthermore, after your feedback, we have made the Cancel plan button more visible in the app for our users to deliberately adjust their account’s subscription. Should you need further assistance, please do not hesitate to contact us at support@one.store Best, ONE Team
ONE has been a game-changer for my business. Their customer service is exceptional! Always responsive, knowledgeable, and ready to help whenever I need it. The tools have been instrumental in driving customers into my sales funnel, boosting engagement and conversions. I highly recommend this app to anyone looking to streamline their email and SMS marketing with excellent support.
First of all the customer service is AMAZING! I chose one of the busiest times of the year to use this app, and I had a few issues with getting my subscribers in properly (something on my part) Rissa and Lou have been so helpful! I've never had a company respond back almost immediately at night, let alone on Thaksgiving Day in order to make sure my sms were going out properly! Over all everything has been extremely easy to set up and I would highly recommend!
good application overall but many problems recently! Settings always require change. Very embarrassing.
Worst app, Cheaters they charged me after i cancelled the plan and uninstalled the app and yet they charged my card Dont use this app beware
Developer reply ·
Thank you for sharing your concerns and my sincere apologies for the inconvenience it has caused. Upon checking your account, since you’re on our Custom Plan, it would require canceling subscription in the app before uninstallation. Looks like when you uninstalled the app, you hadn't canceled the plan beforehand, therefore, the charge still occurred. Based on your feedback, we have made the Cancel plan button more visible in the app for our users to deliberately adjust their account’s subscription. And I believe the team also refunded the charge to your account within 24 hours since we received your request. It might take 5-10 days for the amount to appear on your statement. Should you need further assistance, please do not hesitate to contact us at support@one.store or +1 (415) 4888859. Best, ONE Team
THIS IS SCAM!!!!!!!! This app advertise free or 9$ and when you login to it, it charge you $29 USD without any trial term and it doesn't work , if you want to send sms you should pay another amount, that means you are paying $29 USD which means $40 CAD (ONE MONTH SHOPIFY SUBSCRIPTION) for nothing because you can send those utomation emails with shopify free too. Also, even the email test didn't work that means you paid $40 CAD for nothing. And when asked about the prices or anything else they told me if you don't like it you can uninstall it.
Developer reply ·
Hi Lusso Team, It saddens our team that you have written such a blatantly misleading review. Allow me to go through all of your concerns point by point. 1. The app listing on the Shopify page indeed shows a $9 base price, but also mentions "upgrade as you grow". This is because a Shopify merchant is going to have very different usage needs based on their size. If a shop has 100 customers vs. 100,000 customers, their usage on our app is going to be very different and as such they will get charged different prices. 2. The way that pricing is advertised on the app page is actually very standard language, please look at the app listings for other apps if you don't believe us. 3. When signing up for our app, we make it very clear on our page what price you will be paying (in your case $29/month) and then on TOP of that, Shopify also has another page where they ask you to confirm the amount that you will be paying, AS WELL AS the dates that the payment is due. It's confusing to our team how with such clear signage, and confirmations that you needed to provide, that you're still accusing our app of being a scam. 4. Our app has a 10 day free trial, which you received. You installed our app on August 24th, 2024 and the billing cycle did not start till September 4th, 2024. Again, very confusing why you're claiming you did not receive a free trial when you so clearly did. 5. Additionally, yes we do charge separately for SMS because it is an expensive feature to operate. If you look at other SMS apps, they will also charge based on the amount of messages that you're looking to send. We do not force these charges on you, and you only pay those charges if you decide to use the SMS feature and send out messages. If you do not want to use SMS, then you do not pay for it. 6. You had reached out to our support team to complain about not being able to find certain features on our app (which we understand that the learning curve of new platforms can be frustrating). But when our team responded to help you find and operate the features that you were looking for you had stopped responding. Our team prides itself on our support, but it only works if the merchant is actually receptive to our help. 7. Looking through the backend of our system, it looks like the email messages you sent from our system were sent successfully and received delivered callbacks from the inboxes they were going to. So again, very confused about why you're saying the test emails didn't work. 8. Looking through our support interactions, none of our team members said "if you don't like it you can uninstall it". I'm not sure if you're confusing us with another app, but our team did not say this or anything even close to what you're implying. Again, very confused about why you're saying this. We're very disheartened to see that through all of this, you still decided to leave us a 1-star review instead of actually engaging with our support team. If you have any questions, we'd love to work with you to generate value for your business but if not we wish you the best of luck with your business. Best, ONE Team
the one,I really like the customer service for this program. All the questions I asked were answered, and they even made a special video to help me understand better. It's really great!lou is so kind!!!
This thing has it all - probably more than I need! A lot of it is really intuitive, but even if you find yourself stuck, the customer service is excellent. I had a question and was quickly helped by Rissa. Not only did Rissa sort out my issue, but also went above and beyond by delivering additional elements to me that I thought I'd have to go outside to another third party to get. I've just started delving into this app, but I'm looking forward to figuring out everything it can do!
Rissa, my customer service rep. replied promptly and with an easy solution. Love One's service and the overall functionality of the app.
Their customer service team is very helpful! I had many questions and had issues implementing some things but they were quick to help!
Stay away from this app at all costs! They're incredibly untrustworthy and manipulative. Without any warning, they suddenly changed their pricing structure for us due to our high usage. Originally, pricing was based on the number of users, but now they've switched the pricing to email basis, which means they can charge us exorbitant amounts without rhyme or reason. They went from a $160 per month to an outrageous $5000 per month. It's beyond ridiculous—it feels like they're playing games with us, knowing that once we're dependent on their app, they can hike up the prices. What's even more concerning is that they seem to treat each store differently (After seeing their performance), with no transparency or fairness. Save yourself the headache and avoid this app like the plague. You'll thank yourself later for not falling into their trap.
Developer reply ·
Thank you for sharing your concerns. We understand your frustration and would like to provide some clarity on the situation. Over a year ago, we negotiated a custom plan with your team for $160 per month, which included 45,000 subscribers and unlimited email sends after a substantial 75% discount. Recently, under new Sowears marketing leadership, your account experienced significant changes: 1) Subscriber Increase: Your subscriber count surged from 45,000 to over 200,000 within a few days. 2) Email Volume: You sent 10,000,000 emails over a 30-day period, which averages about 7 emails per day per subscriber based on 45,000 subscriber limit, far exceeding the typical usage pattern. Our automated system flagged and paused your account due to these substantial increases from Sowears 45,000 subscriber limit. This was not a sudden or arbitrary decision but a necessary step to prevent potential spam issues and maintain the integrity of our platform. Given the new usage levels, we proposed a new pricing plan of $5,000 per month, reflecting the significant increase in both subscriber count and email volume. For context, here are the costs on similar platforms: Klaviyo: $7,800 per month Sendlane: $5,500 per month Yotpo: $5,500 per month Our pricing remains competitive and is in line with industry standards for the level of service and volume you are now utilizing. We strive to treat all our customers fairly and transparently. If you have any further questions or wish to discuss your plan in more detail, please feel free to reach out to our support team. We value your business and are here to help you find the best solution for your needs. Thank you for your understanding.
I have only good things to say about this product and also the support team behind it. I had very good support by LOU that helped me alot if I had any issues. I REALLY Recommend this app. The APP is great and also the support! 5/5 Stars from SWEDEN
Unsure about this app still but I like it so far. Support was really poor but then I got an email from them that was helpful. Email campaign worked but was difficult to build. The preview showed white background but then email was Grey (turns out this may be my issue) which messed with overall look. Popup looks great. Have yet to see how helpful analytics are.
As a chief officer for a 8yr old ecommerce company. I always check with Shopify apps periodically to improve the store. I've been through 10 email marketing apps, last one i've uninstalled is Mailchimp, not as user friendly and cost more. ONE email marketing is the best email app you'll find to date, hand down. it's the only app you'll need to grow.
So this more of a review for the customer service that I have been receiving so far. They literally are like a close friend who is just hella knowledgeable with the interface. You ask and they try to help you out as much as possible. this review is mainly for RISSA! She help me get my sms running smoothly. She had grace and such a positive attitude. THANK YOU RISSA! definitely made me feel like I'm part of the One fam
Unfreindly interface. Once intalled all you get is an intrusive webpage that keeps pushing you to subscribe to a paid subscription. Feels like a scam.
Developer reply ·
Thank you for sharing your feedback and I would like to address your concerns regarding the subscription prompt. The Shopify App listing does mention that our free plan is only available for partner stores and developer stores, hence, your store type is ineligible for free plan. However, we do offer a 10 days free trial and if you cancel the subscription before the trial ends, you won’t get charged. It seems we may have missed the opportunity to assist you, as we didn’t see any record of you reaching out for support. We’re confident we could have addressed your concerns and guided you through the platform as we understand it might be overwhelming getting used to a new software. If you change your mind, please do not hesitate to contact us at support@one.store or +1 4154888859 and we will be more than happy to assist you with the app setup. Best, ONE Team
Our address is in China, I can't get in touch with your customer service due to IP evaluation, I need help, my EDM marketing is not getting any replies and clicks, I can't set up product collection.please reply me email.
I am absolutely thrilled with my experience using "One" on Shopify! I had the pleasure of working with Jane, who provided me with exceptional assistance. Jane went above and beyond to help me customize a pop-up for my website. Her expertise and patience were evident as she guided me through every step, ensuring the pop-up was tailored precisely to my preferences. Not only was Jane incredibly helpful, but she also exhibited a genuine passion for ensuring my experience was flawless. Her dedication to customer satisfaction truly stood out. Thanks to Jane's expert guidance and the user-friendly features of "One," the pop-up turned out absolutely perfect! I highly recommend "One" on Shopify for its user-friendly interface and the outstanding customer support provided by professionals like Jane. If you're looking for an app that not only offers excellent functionality but also exceptional customer service, "One" is the way to go. I am confident in recommending this app for a wide range of needs, and I'm looking forward to exploring more of its features in the future. Thank you, Jane, and thank you, "One," for making my website experience truly exceptional!
20 October 2023: I've just spoken with Rosie one year later from my earlier review and she went above and beyond to help me. Not only that but she is really nice! Jessica, Trish and Patricia go above and beyond with not only instructions in set-up, but get in there and fix for me within minutes, as well as offer tips. They seem to be available 24/7 regardless of time zone. My website isn't live yet but so far seriously happy with the App. Not only that, it's free! Highly recommend.
Some great features, and very easy to create emails linking in products and setting promotions. However I've just been told I cannot continue unless I upgrade my subscription to $149 per month! It's obscene for what it does. App uninstalled.
Developer reply ·
Dear merchant, Thanks for your feedback and I would like to address your opinion regarding the pricing plan. Previously, we offered an All-in-ONE package which includes all features in the app such as pop-ups, email, sms, AI sidekick and one-click upsell, that’s why the price is slightly higher compared to single-feature apps. However, we took your feedback into consideration and understand you might not need to use all functions in the app. Therefore, we developed a new Custom plan structure in which you can select and pay for the needed feature only. The price is much more affordable and suitable for users who wish to use only specific features in the app and not all. If you are still interested in our app and would like to give it another try, please do not hesitate to reach out to our support team for any assistance. We would love to work with you again. Best Regards, ONE Team
The customer service is really what makes this app superior. They are very responsive and extremely helpful - especially Jane and Naomi! I think there are definitely a few things that need improvements, I don't love the design templates they have and it's a little difficult to figure out how to customize at times. I'm hoping they ensure their customer service stays the same and look forward to being with them as they grow based on customer feedback.
Una Herramienta Increíble para Impulsar Ventas y Conectar con Clientes La aplicación Upsell—Email—SMS Marketing ha sido una revelación en mi estrategia de marketing y relaciones con los clientes. Desde que la implementé, he experimentado una notable mejora en mi capacidad para interactuar y recuperar clientes de manera efectiva. Una de las funciones que más me ha impresionado es su capacidad para recuperar carritos abandonados. Esta característica en particular ha sido esencial para aumentar mis conversiones y recuperar ventas que de otro modo se habrían perdido. Además, la integración de una ruleta de descuento ha sido un toque maestro para involucrar a los clientes y fomentar la compra. Lo que realmente hace que esta aplicación se destaque es su naturaleza completa y fácil de usar. La interfaz es intuitiva, y las capacidades de automatización han hecho que mi trabajo sea mucho más eficiente. Desde el seguimiento de correos electrónicos hasta el envío de mensajes de texto estratégicos, esta aplicación lo hace todo. En resumen, Upsell—Email—SMS Marketing ha superado todas mis expectativas y ha tenido un impacto significativo en mi negocio. Si estás buscando una herramienta versátil y poderosa para impulsar tus ventas y conectar con tus clientes, no dudes en darle una oportunidad. No te arrepentirás. ¡Gracias a los creadores por esta aplicación increíble!
I had a problem with the way the pricing was calculating and we worked together to find a great plan that worked for our team and store.
Excellent features that are clear and beneficial for our site. Rissa was kind and willing to help through all of the questions I had.
Not useful for an Ecommerce business that needs data analytics from the email campaigns. The program only issues a total sum of money earned from the program IF you have a coupon attached and the coupon is used. Also no integration in seeing link clicks or what products were of interest in the email. I found the customer service to continue to provide the same answers over and over with the promise that they would integrate more analytical click data but the day never came where they made this advancement. Sure the process of setting the creative is easy but that's the best it offers. great for beginners i guess...
So far this app has been good for me. Customer support is very important to me because I am not very technical so I rely on this support to keep my business running. I have had a couple calls with customer support and they are very responsive with text, but video/screen share support you have to schedule for the next day usually. My most recent video support call was with Rosy Roberts today and it was extremely helpful. She helped me resolve my main issue and made sure she answered any other questions I had about their service and addressed those as well on the same call.
Ottima app, la usa da oltre un anno senza mai aver avuto problemi. Supporto formidabile. Consigliatissima.
Natalie helped me a lot with the UI part of my site, I was able to get the pop link in the top ad bar thanks to her, thanks for her professionalism.
www.serviaromashop.com Después de analizar pros y contras de varias apps de Email Marketing, y de haber probado algunas como MailChimp, Shopify Email, MailRelay, y alguna otra, me decidí por ONE, y estoy encantado! Hace poco que la usamos pero es muy muy completa. El servicio de atención al cliente es estupendo, super atentos y puedo pedir incluso llamada para configurar algo o si tengo dudas, etc. Solamente con las campañas generadas ya sale a cuenta pagar el premium, y es mucho mejor y más barata que la famosa Klaviyo. After analyzing the pros and cons of several Email Marketing apps, and having tried some like MailChimp, Shopify Email, MailRelay, and some others, I decided on ONE, and I'm delighted! We've only recently used it but it's very very complete. The customer service is great, super attentive and I can make calls for settings or if I have questions, etc. Only with the generated campaigns' incomes it's already worth-paying the premium, and it is much better and cheaper than the famous Klaviyo.
Just starting to use this app but customer service by Maya has been exemplary. Looks promising and hope this app will make my business go further!
It is very easy to use and effective, also the support team is always there to help if any issue arises
This is the first review i have ever written in my life. One, particularly MAYA’s customer service, was enough to create this first. ONE has an incredible system. I had spent a month putting together multiple apps on my store, paying multiple not small subscriptions, and ran into the one app while searching to install something else. The whole time i had been searching i was thinking there had to be something that had more of these features in one place, and ONE HAS MOST OF THEM. And it appears they will soon have them all. The app is also very easy to operate. And best of all their CUSTOMER SERVICE. Everyone has been helpful, specifically MAYA. I have been fortunate enough to have her help me on multiple occasions, and she is always rapid with her resolution, and enjoyable to talk to while in the process. ONE and Maya, are exactly whats needed for your business to run professionally quickly
I have been using this app for more than a year and it has helped scale my business and increase revenue in a variety of different ways. It's an all in one platform and the best part is that the customer service is very kind and diligent so even if it looks complicated in the beginning - since there are many different features, you will get the support to set everything up.
I just started using this app yesterday and already had three amazing people help me! They had solutions for all of my questions! Best customer service ever!
Fantastic and accomodating customer service, by far the best email and sms app on shopify thus far. Extremelly recommended.
Love this app! It has all important marketing features from email/sms automation to pop ups and much more. It was my first time setting up a pop up and Maya from the customer service team helped me with every question I had during the whole setup process including testing and sharing suggestions to improve my pop up even more. I couldn't ask for a better service. Thank you!
Customer service is incredible! We are new so need to see how this app will benefit us. We will write another review in a few weeks! But so far so good!
So far so good!!! This app has been a great addition to my website. Whenever I have a question or issue my sales rep Rosie Is there to assist. She does a great job at teaching me the program and making sure I have a good understanding of the app offers. I am very pleased with the app, and happy I've added it.
I just installed app and started using it. I've been very pleased so far. The customer service that I have experienced thus far is incomparable to any app or service I have received to date. Time will tell if this continues, but if it does, I do not see a limit for this company. Thanks again!
I'm new to the app, but during the design process, I made a minor mistake and needed their customer support. The live support I received was excellent.
Very interesting and complete app, just getting to know everything they offer, but one thing is for sure, they have an amazing customer service!
Hey all. Just wanted to share my experience with ONE's customer service today. I had some issues syncing my product pictures and prices through shopify and one. But with the help of Kate and Rissa I was able to resolve the issue. They were super responsive. Kate went through a deep investigation for me and figured it out. Thanks so much ONE team!!
Sehr guter Support vom ONE-Team, sofort wurde mir geholfen alle Probleme zu lösen. Besonderer Dank geht an Maya!! Ich schätze es wirklich sehr, das mir so schnell geholfen wurde. Ich kann die App und den Support zu 100% weiterempfehlen. Danke
good functions, infinite helps! Amazing support from the team, thank you! I'd recommend it to others!
Customer service and support is outstanding. The app its self has multiple functions and the app is extremely easy to navigate. They have a lot of new things they are working on incorporating and even have a suggestion tab for things to add to the app
The team at ONE are absolutely fantastic. They will go out of their way to help and make sure you're up and running. A particular shoutout to Rissa who jumped in and solved an issue in no time at all. Highly recommend!
This app is incredibly user-friendly and makes email marketing a breeze. Additionally, the customer service is excellent, as the team is always available to answer any questions you may have Love it.
Team is Exceptional! They respond and act at the same time! No time wasted! Thanks to Trish who has helped me out so much!
I love this app. Great for sending emails and sms messages. Everything can be automated. This was a huge help running my business alone.
TROP CHERS POUR LA FRANCE !!!! 0,20$ / SMS ............................................................
Developer reply ·
Dear merchant, we understand that cost is an important factor when considering an SMS marketing. We'd like to assure you that our pricing is set to cover the standard fees we pay to telephone carriers for international messages from a US-based phone number, including those to France. We'd like to invite you to contact our customer support team via our 24/7 Live chat or me directly at ann@one.store to discuss potential discounts and tailor a pricing plan to suit your needs. We're here to help and ensure that our service meets your expectations. Thank you for giving us the opportunity to address your concerns. We look forward to assisting you in finding a suitable solution. Cheers, Ann Cher(e) commerçant(e), nous comprenons que le coût est un facteur important lors de la prise en compte d'un outil de marketing par SMS. Nous tenons à vous assurer que notre tarification est établie pour couvrir les frais standard que nous payons aux opérateurs téléphoniques pour les messages internationaux depuis un numéro de téléphone basé aux États-Unis, y compris ceux vers la France. Nous vous invitons à contacter notre équipe d'assistance clientèle via notre chat en direct 24/7 ou à me contacter directement à ann@one.store pour discuter des remises potentielles et personnaliser un plan tarifaire adapté à vos besoins. Nous sommes là pour vous aider et nous assurer que notre service répond à vos attentes. Merci de nous donner l'occasion de répondre à vos préoccupations. Nous sommes impatients de vous aider à trouver une solution adaptée. Cordialement, Ann
It working great thus far. Cant wait to see the updates! I will continue to explore and use the features!
I am very pleased with the One app and their support. I have had a couple of issues setting it up. Samantha and Rosy quickly answered my question and it was taken care almost immediately. They were both very knowledgable and professional!!! Steve
** UPDATE** -- reducing my review to one star because the platform keeps breaking. I've currently been blocked from sending emails for over 3 days and I can't get any resolution. All the support team can say is "we're a small team and we have no idea when we'll have any information or fix for what's going on." .... They seem to be happy to keep announcing new beta features instead of making sure core features are stable and working. Their message to me was (copy/paste) "All I can say is that our team is looking into it, hopefully we'll have an answer in a day or two, but I can't promise that." They are also apparently happy to keep charging me while their platform isn't working... but if I uninstall it, then they'll give me a refund??! Very strange business practices. I really tried to give them the benefit of the doubt as I've spent 15+ years building software and know it's hard... but at the end of the day you need better answers for why critical features aren't working and better customer support when you fail as a business. Decent app... support was a bit over zealous on the setup with their suggestions... but the biggest issue is the system (at least for sending emails) has been down for over 24 hours at this point... my last newsletter did not get sent out... and all I'm getting from support is "we updated our system and now our engineers are working on fixing it" ... I will say, I'm a free user (how do you even upgrade?) so I guess I'm getting what I paid for. ¯\_(ツ)_/¯
Developer reply ·
*Update* All issues specific to merchant are resolved including merchant's latest reply in April. We are happy to work with merchant moving forward if they choose to return. Dear Merchant, Our deepest apologies for the delay. Over the past several weeks, we have been slowly upgrading our email infrastructure in preparation for the upcoming holiday season. We know that it's the busiest time of the year for our merchants, and wanted to ensure that once email volume on our system heavily scales up, that everything could flow through our system without issue. It seems like your account somehow got caught up in some delays during the maintenance period, but please rest assured that the maintenance is now over and that our system is back and is even better than before. Shopify billing unfortunately charges for app usage on your usual billing period with Shopify. So even though you uninstall you may see charge from prior month. Apps have zero ability to charge merchants after uninstall unless it was already pending on your invoice before uninstall. Please let me know if there's anything that I can personally help with in regards with email sending or anything else on our platform. Best, Ann
Le service est très rapide et courtois. j'en étais même surpris! Je vous recommande l'application, elle fonctionne très bien pour notre boutique
Purtroppo a questa app manca la cosa più importante per l'aumento delle conversioni. Non esiste la possibilità di segmentare il pubblico per inviare campagne personalizzate come ad esempio l'invio di sconti a chi non ha mai effettuato l'acquisto, oppure avere un segmento di clienti vip a cui mandare promozioni speciali.
Samantha was great! She was quick to respond and fix a few errors I made. She was also able to send me screenshots and videos explaining in detail how to correct my mistakes.
LOU! Helped us for an hour with integrations of a specialty pop up! Super attentive, very easy to follow & had all of my questioned answered. Even though the regular version didn't allow for this pop up straight away Lou went to the trouble of customising & adding code to ensure what we wanted was achieved. Outstanding Service! :)))
Good customer service especially Naomi is amazing.She helped for everything. Good app.
Love this app.. So easy to use, great options to customise pop-ups and email marketing and the customer service is AMAZING! Highly recommended.
Maya was supper supportive and helped me all the way through my difficulties. It was a huge support and help for me to finish all the set-up and "coding" needed.
User friendly, but expensive...................................................................... Thank you!
ONE's customer service was really amazing. Rissa helped me create a pop which did not even exist in their templates by doing some coding for me. She even provided me with a screen record so that I could carry on from there. Would definitely recommend.
I've been on Shopify for while and this's one of the best apps and crew behind. Especially, Naomi! I can't thank you enough and to team behind. You're the best guys. Looking forward to getting more help. Cheers!
Good CS assistance helped me with some of my issues. Did not wait long and did not guide me to wrong page
The BEST customer service!!!! I’d rate it 10 stars if I could. Thank you for you help Naomi in customizing the colors on my pop-up!
This is the 3rd time I downloaded this app, because I was determined not to late it beat me. The few times I have played with this app it seemed very complicated and seemed that I wasn't getting the attention at hand and help to try and solve the issues and problems that I was having. Until today when I got to work with Lou. Lou was VERY,VERY attentive, and extremely helpful and patient just as well as kind. Lou helped me to make my experience with this app seem as a breeze, and easy as ever. I learned a lot from Lou and how to navigate this app and configure certain aspects of this app. Lou I thank you a lot and look forward to working with you again if the occasion every arise. I give Lou 5 stars on support and this app 5 stars just because it has now become fun to work with thanks too Lou. Thank you Lou.
I am just into my trial period with Upsell and I am blown away by the customer service... I wanted to customize a pop up and Rissa was simply amazing. She helped me get the look and wording I wanted for the ad. Also started different emails for marketing and I can tell I'm going to be sticking with them! Easy peasy. Thank you guys!
very well put together app and operates well also once you learn the in and outs. I needed some help today with inserting an html image and Maya helped me. I did not even have to go into too much detail as she knew what I was talking about straight away. Maya helped with the image and also did a tutorial video for me so I know what to for next time. This is the best support by far
At first I was on the fence about this app, because it required more than I was use to. But after getting in contact with their customer service team and taking the time to learn the system I'm hooked and encouraged to do more. Lou was a dream he provided screenshots,screen recordings, pleasant and was extremely patient with me while we went through each detail of set up. I am so happy to have Upsell as apart of my marketing team. It is so worth it.
Their claim used to be "We offer a Free Forever plan". Reality was that "forever" would have ended very few months later. The following was my first review: The App itself is very intuitive and easy to use, even if with many features. The support is definitively great!
The app meets all of our needs and does exactly what it says. Their customer service is very helpful and has and excellent response time. Highly recommended!
Naomi went above and beyond to help me understand the SMS messaging platform. I appreciated the promptness of replies and friendly conversation in figuring out the issue.
The perfect, good value, all-in-one app for your Shopify store. Set up can seem like a challenge at first but their chat service runs 24/7, and their response time is unmatched. Fola went above and beyond to provide excellent an customer service experience, and our email campaigns + pop ups look incredible. A whole win-win!
This is really wonderful. I have used many of these kinds of APPs, and ONE happens to be the best among all. I enjoy using it a lot
Natalie is Wonderful—so patient and kind. Help me step by step with editing activities. I'm glad to choose them as our POP-Up app. I will keep working with them. Definitely recommend it, especially if you're new to Shopify, No need to worry, They will help you all the way!