BUMPSHOW MATERNITY
Hong Kong SAR
Reviews (6)
Please be noted: This app charged you based on the total revenue of your store NOT the revenue from THIS APP. You spent so much on social media to get those orders BUT the app will charge you hundreds for that. Their plan is completely insane. I would like to give 0 STARS if there is
Developer reply ·
We hear you. Our pricing based on overall store size is best suited for merchants who want to use LimeSpot throughout their site. We've just launched a new pricing plan, called "Pay as you grow,' where pricing is based on revenue direct driven from LimeSpot placements on your site. We would love the opportunity to work with you to get you on this new pricing plan. We have reached out to you via email-- please also feel free to contact us via support@ or chat.
This app charged me $99 every month for less than 100 emails. They never notice me about this to change plan. And their tech team is very unprofessional, the style and position of the review star kept being incorrect and I had to email them repeatedly to update it.
Developer reply ·
Hey, Yishai from the Loox team here - I'm so sorry your experience with Loox was not what you expected, I know how stressful it must be to receive charges that you were not expecting. It seems that a few months ago someone on your team moved to the $99.99/month plan which caused these charges to be triggered every 30-days. Please note that a Shopify app cannot change a charge without the store approving it, and an email from Shopify confirming the charge should have been sent at that time. No worries, we are going to work with you privately to sort this out ASAP. In regards to the star ratings on your store; it seems that this was caused by another app integrated with Loox, which we have already worked together to help you display the stars how you wish. This should no longer change as the other app corrected the behavior.
I would rather give them 0 stars if I could. Their support team is not helping at all! It won't allow me to cancel the plan unless contact them,and I did, they do not even reply my email for 2 days!!!! Please do not use them. Worst experience ever!!!!
I would give them 0 stars if I could. You created a perfect cart abandoned email and send it to your customers. But you DO NOT HAVE ANY DATA about your emails and conversion info. I even made my own excel form to ask their developers to send me the data I was supposed to have. DO NOT USE THEM. Terrible experience.
Developer reply ·
Hi! We're deeply sorry to hear about your experience, and I completely understand how you feel. Thank you for your appreciation of our abandoned email feature; however, as with all other apps and systems, it may not be perfect at times. We are aware that some details in the metrics are not available, but our development team is working on it and will include them in future updates. Update: We've sent you an email with the requested information as an attachment. Due to the sheer volume of data, we no longer include the first file we sent you to avoid duplicates and to provide you with the data as quickly as possible. We sincerely apologize for any inconvenience this has caused you.
Great service support and they handle issues very quick. NICE SERVICE TEAM. I highly recommend this plugin, their after-sales service is very good, and their team is very professional and can quickly solve my needs.
Great service support and they handle issues very quick. NICE SERVICE TEAM. I highly recommend this plugin, their after-sales service is very good, and their team is very professional and can quickly solve my needs.