← Merchants

Dana Cooper Bermuda

United States

Reviews (8)

★★★★★
Shopify

buyer beware - this does not give you any shipping rates for your customers to choose from. The basic Shopify plans won't let you. You have to pay soooo much more money to be able to do that. It wasn'tlike that in the begining of Shopify, butthey want you to pay so much more now for everything without even getting the basic live help they used to have way back. It's just plain GREEDY

on FedEx ‑ Create shipping labels · 27 days using the app
★★★★★
Shopify

really poor app. does not pull new subscribers from shopify to mailchimp account - really bad waste of money and so much time

Developer reply ·

Hi there, thank you for the feedback and sorry to hear you are having trouble. Our team have reached out to you directly to try and help. Alternatively please get in touch with our integration experts via mc-integrationsupport@intuit.com if any questions.

on Mailchimp Email SMS Marketing · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Really really bad, took too long, no help, repeat typing over and over again and doing again here. No help, bad for a small business....too much work and waste of tie for what it is worth sadly

on TikTok · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Really bad. Only some of my products from my Shopify website show up on my Facebook business page, so I can't tag any of my products on my Facebook business page. So boosting or creating an ad on Facebook business is a waste of money. Also I reached out to support several times, and nothing has been done. This has been an ongoing issue since I linked my Shopify website to Facebook business page, total nightmare. Very confusing, repetitive tasks and typing to explain issue, (and again writing about the problem here) No help. Keeps saying it can't link items from my store. Why advertise if they can't sync.

on Facebook & Instagram · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Really bad - it keeps getting in the way when I am trying to customize my Shopify site. Can you turn it off while I am editing and working on the back end of my website?

on Privy ‑ Email, SMS & Pop Ups · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

really bad, does NOT work photos and edits do not sync over very disappointing set up new product and advertised and then Printify said they could not provide

Developer reply ·

We're truly sorry for the inconvenience you've encountered 😔. This isn't the experience we aim to provide to our valuable customers. We'll be reaching out to you shortly to resolve this issue promptly. Thank you for bringing this to our attention 🤝.

on Printify: Print on Demand · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Really bad, I want a refund, I signed up and it did not work. It dd not recognize my Fedex account. I tried to cancel it and it won't let me...

Developer reply ·

Dear Dana, I share your concern that you weren't able to add the FedEx Account successfully in the first place. There are two reasons why FedEx did not recognize your account: 1. Your FedEx account was marked "Cash-Only" since credit card was not added. 2. You tried to register your FedEx account with an Incorrect billing address. We can schedule a zoom call to help you in setting up the FedEx account. We have issued a refund and hope you will give us another chance to help you streamline the shipping process.

on PH Ship Rate & Track for FedEx · 23 days using the app
★★★★★
Shopify

pretty good experience so far although I don't know how it relates to the customer on shopify I was trying to reach? shopify took me out of my customer's order to this and now I can't find my customer?

Developer reply ·

Thank you for writing your review and for letting us know about this issue. Shopify Inbox can be used by merchants to communicate with customers about their order, while details of the customer and their order remain in the Shopify admin. If you're having difficulties finding or navigating this information, please contact our support team directly who will be happy to help: https://bit.ly/2AWw5VA. -Victor, Shopify Support

on Shopify Inbox · 7 months using the app