Selvanelle
United States
Reviews (4)
As a business owner, I find it extremely unprofessional that operations completely stopped due to a holiday without any backup team in place. When you run a fulfillment partnership that other businesses depend on, you cannot simply “pause” processing and expect partners to absorb the losses. Orders were placed within the stated processing window, yet nothing was handled before the break — and no proactive communication was provided. Not having a replacement team or contingency plan during a known holiday period shows a lack of operational responsibility. Businesses that rely on your service are actively spending money on ads and serving customers. Delays like this cause real financial damage. Holidays are predictable. Proper staffing and workflow planning are part of running a serious operation. I strongly suggest improvements in continuity planning, accountability, and proactive communication with partners Mikah says: Please rest assured that we will resume processing your order as soon as operations return to normal. We sincerely appreciate your patience and understanding. says: That's unprofessional. when someone goes to vacation, things should not be stopped another team should take over says: very bad answer to a partner who trust the partnership says: so this product never been processed!!! That;s crazy Mikah Mikah says: We truly understand your frustration and sincerely apologize for the inconvenience this delay has caused. The Lunar New Year is a major holiday in our overseas regions, and unfortunately, many suppliers and couriers close during this period, which impacts order processing. says: I don't care about Lunar or Christmas . this business not joke! says: when the order will be sent then? Mikah Mikah says: Processing will resume as soon as operations are back to normal after the holiday, and your order will be shipped as soon as possible. We sincerely appreciate your understanding during this period. says: Like when? I can't tell my client all this Dramma Mikah Mikah says: We can't provide the exact time and date of shipment yet as this order will still be processed on February 23. says: As our team went on holiday starting February 12, but this order placed on the 8 so u lazy team has time to ship it. i'll just write this in review so other business owners know this fact says: so unrisponsible. can u let you manager call me? i need to change you guys. u causing me a lost Mikah Mikah says: We understand how frustrating this has been. Just to reiterate, the order was placed on the 8th and we have a processing time of 3-4 business days before shipping the order which includes waiting for stocks to arrive from the suppliers. Unfortunately, due to the holiday, many suppliers closed earlier than expected. Mikah says: I can escalate your case to one of our supervisors, and they will get back to you via email. says: Thank u. I loose money in ads not to hear someone is in stupid vacation. I don't take vacation my self Mikah Mikah says: Thank you for sharing your concerns. We truly understand how this delay has impacted your business, and we sincerely apologize for the inconvenience. Mikah says: Do you need help with anything else? says: sorry doesn't bring MONEY. NOT YOUR FAULT says: tHANK YOU
Developer reply ·
Hi Selvanelle, Thank you for taking the time to share this detailed feedback. I sincerely appreciate you being direct about your experience. You’re absolutely right — when businesses rely on us for fulfillment, operational continuity and proactive communication are not optional. We understand that pauses in processing impact advertising spend, customer relationships, and overall revenue. That responsibility is something we take seriously. While holidays are scheduled, the way this was handled did not meet the standard we aim to provide to our partners. In particular, the lack of proactive communication and contingency planning is feedback we are taking to heart. We are currently reviewing our holiday coverage protocols, backup staffing plans, and partner notification systems to ensure this does not happen again. I would truly value the opportunity to make this right. If you’re open to it, I’d appreciate learning more about the specific impact this had on your business so we can both address your immediate concerns and implement improvements that directly support partners like you. Our goal is long-term partnership, and that means earning a 5-star experience — not expecting it. What would have needed to happen differently for this to feel like a 5-star experience for you? Thank you again for holding us accountable. We are committed to improving.
Update: since Adwisely today decided to edit their reviews to spread lies, then we have the right to defend ourselves. We never requested that the work be paused. They created the ad without products in it and unchecked the Instagram box( they said sorry) 1-All your work over two months produced no results. One month trial with hands-on with a lot of mistakes( Read below) 2-You only wanted to push us to pay $249, even though we already gave you one month to prove your strategy. There was no strategy just retargiting and a lot of complaints and excuses. 3-Spreading false claims won’t change the facts. We fired them, and they never cleaned up their setup from our Business Facebook or Google. We'll release all emails publicly on Reddit and Twitter to show the truth, as we don't digest or tolerate this. (We'll update soon) This is our original complaint: We (Selvanelle ) we're based in the USA. We had a very disappointing experience with this app and the team behind it. There are only three people managing all accounts and answering emails, and unfortunately, their service did not deliver any results for us. Yaro repeatedly complained about how hard he and 3 people were working on our ads, and yet no sales were generated. One in Google in almost two months! During our one-month trial, we saw no results, yet they encouraged us to upgrade to another month, which was a terrible experience. We constantly had to remind them of basic tasks. First, they forgot to check Instagram on Meta ( ad was running two weeks without it) then they ran ads without ensuring that products were correctly synced in their feed — mistakes that cost us both time and money. Eventually, they directed us from Meta to Google Ads, and after 18 days said Google Ads wouldn’t work either, telling us to go back to Meta. From the start, their Facebook ads promised 6x ROAS, but this claim was completely false. Their “automation with their hands on it provided no real value, and important details were never disclosed upfront. The $49 plan proved useless, yet they initially claimed it was effective and, when it failed, they tried to push us to upgrade to the $249 plan..Note: our plan was $249 during the trial, and we changed it when we saw the crazy mistakes. Today, we are sure that we do not want to work with them! Additionally, their Facebook ads where they advertise themselves self are misleading, making promises that are simply not true. This lack of transparency and honesty is unacceptable. I do not recommend this service and urge others to proceed with caution. If you want more details about our experience, feel free to call us at 781-346-7700 or email us at support@selvanelle.com. we are not shy to give you more details as we know that a lot of review could not be real.
Developer reply ·
Hi Selvanelle team, thank you for taking the time to share your feedback. We’re genuinely sorry to hear that your experience with Adwisely did not meet your expectations. We would like to clarify that when the trial period ended, you chose to downgrade your plan from $249/month to $49/month. The $49 plan does not include Ad Expert services for Google or Meta. For this reason, we were unable to provide personalized strategy support under that package. Regarding the trial, we also want to note that our work was paused several times at your request. One example was when you saw that all products from your store appeared in Google Merchant Center. This is the expected setup, but our team spent additional time explaining this and similar points.
Daniel was awesome to help me set up everything
TIANA was really good, exceeded my expectation, guided me from A to Z with no frustration as this is my first time doing SEO, she was wonderful and great. Lucky to have her working with SEO Blog. Big Thank you to Tiana
Developer reply ·
We’re so happy to hear that Tiana exceeded your expectations and made your SEO journey smooth and stress-free! Your success is our top priority. Feel free to connect with us again if you need more guidance.