David's Brand
United States
Reviews (4)
So far, Codisto has been awesome compared to the other Apps I have tried to use recently. I really like the customer support service I have received.
Developer reply ·
Thanks so much for your review 😎 We're glad you think our app is awesome, even more so after being compared to other apps! 😉 And we have to agree, our Support team are the best! Please reach out anytime, we are available 24/7. Nikki
With the addition of Monster Digital, your value has increased significantly. More so than Printful, who's quality has dropped. I was disappointed that you have lost the Bottle Openers. I only got to make a single sample before they disappeared. So, do your best and try to get them back okay?
Developer reply ·
We thank you for your kind words. We are happy to hear that you are happy with our print provider selection. We will definitely work on bringing the Bottle Openers back to our catalog, and an email announcement should be sent out to you as soon as they are back in stock! In case you need any help, do not hesitate to contact us anytime.
This App and the support they give is worthless. Their 5 star reviews are probably from employees. After 4 days I deleted the App. Absolutely useless and it shouldn't be on Shopify at all.
Developer reply ·
Thank you for sharing your feedback. It will help us do better. We are truly sorry to hear about your frustrating experience. We checked your installation and discovered that you did not add your Amazon account to our app. According to the provided screenshots, you used some other app. As stated before, we will do our best to assist you if you decide to give us another chance. We look forward to hearing from you soon.
Keira and Viaglamore are AWESOME! They make a superior product that all my customers LOVE! My Cosmetic business is BOOMING because of them. I give them 20 Stars if I could!