Death By Stickers
United States
Reviews (3)
Not sure what happened to Mailchimp but my bills started out reasonable but as my business grew, my bill ballooned into this extreme amount each month. What’s worse is when I went to cancel, they charged me even more for “additional contact blocks” what for? No clue… …. Felt like they were holding my account as ransom and I had to pay $100 to close my account to avoid the new monthly fee from hitting my card…. There are a lot of options out there, choose one of them.
Developer reply ·
Thank you for the details. Additional contact blocks are used when the number of contacts exceeds a plan type. We'd like to review your account billing to explore potential cost-saving options. Please email us at mc-socialreviews@intuit.com, and we'll follow up with some ways to reduce your overall costs.
It says 7 day free trial yet I was billed $39 immediately upon installation. I will be contacting shopify to have that removed.
Developer reply ·
Thank you for bringing this to our attention, and we’re truly sorry for the confusion you experienced. 🙏 We’ve already issued a full refund for the charge, and you won’t be billed again. The issue won’t happen in the future. We really appreciate your understanding and hope you’ll consider giving the app another try - we’d love to make sure everything works perfectly for you next time. 💙
Took the time to adjust all settings and setup an auction and it just never added the auction to the listing despite activating the app on the theme. Chat was unresponsive. Waste of time.
Developer reply ·
Hello, our sincere apologies for the experience you had. We pride ourselves in the customer service we provide to our merchants. Unfortunately the time when you reached out to support team, our team member where not able to reply back promptly; and by the time we replied back you had uninstalled the app. Kindly give us one more opportunity to help you. We promise to do our best for you.