YITAMotor
Hong Kong SAR
Reviews (4)
Customer support is amazing!! They address my problem very quickly. Thanks for a very helpful assistant, Emile. 5 stars!
Developer reply ·
Greetings YITAMotor Thanks a lot for praising our work! I'm delighted to hear our app's features and service were provided in a timely manner. Our support team and Emile are extremely excited to know about this! Your review really gives us a huge incentive to make our app to become better for customers like you. 🥰 May you have any further requests, just chat with us or email us at help@bonloyalty. Best regards, Mia BON Team.
Very good after-sales service, Solved various problems for us in a timely manner. Our request is the first time to respond
Developer reply ·
It's totally our pleasure to help!! 🤗 Thank you so much for taking the time to share this wonderful review, much appreciated!! 💐🙏
Very unreliable APP, the charges suddenly increased dozens of times, but did not inform the reason, I have emailed to ask the reason three or four times, and there is still no reply, bad after-sales
Developer reply ·
Hi YITAMotor, We apologize for the inconvenience. Replies to all your support tickets regarding this issue have been sent. We also tried reaching out directly but it seems you have not attended to any of those replies. Can you please check your inbox and spam folder to confirm if you have received any communication from us?
I installed it yesterday, and I haven't use it. But I find that there are only 20 session replays at the same time, I am not sure that if I submit this review, it will show all. I will keep on with you.