Imagemakers (Pty) Ltd Trading as ImNow
South Africa
Reviews (4)
We recently encountered a billing issue with this app where we were overcharged $780 on October 24th, and we are still waiting for the refund to be processed. While mistakes can happen, the delay in resolving the overcharge is concerning. I’m sharing this so other users and businesses are aware and can keep an eye on their billing statements. I hope the team resolves this soon and improves the refund process moving forward.
Developer reply ·
Hi team, Thank you for sharing your experience. We understand how concerning billing discrepancies can be and appreciate you flagging this. The overcharge you mentioned was identified quickly as part of a broader infrastructure change, and a full refund was approved by our team right away. Unfortunately, because this refund is being processed through a different billing system, the delay this caused was less than ideal. We're consolidating internally to figure out avenues which will help us expedite similar requests in the future. Overall, we appreciate your feedback and the patience while we got this resolved.
We have been using Sufio for over two years, and for most of that time the invoice and credit export functionality worked smoothly. Recently, we began experiencing significant delays, with CSV export emails taking hours to arrive. Since then, Sufio has incorporated a new mechanism that has noticeably improved the process. Exports are now arriving much more promptly, and this has made a meaningful difference in keeping our workflow running efficiently. We appreciate the improvements and the continued support, as reliable performance is crucial for businesses like ours that depend on these functions every day.
Developer reply ·
Thank you for your thoughtful feedback and for using Sufio for over two years; we really appreciate your trust! You’re absolutely right about the recent export delays; however, we’ve been working hard on a complete overhaul of the system to make it faster and more reliable. The new version has gone live a few days ago, so you should already notice some massive improvements. Thanks again for your patience while we made these updates! Should you need further help, let us know—we're just a message away.
App caused duplicate restocking issues that couldn't be resolved. Removed