VivaVoss
Germany
Reviews (4)
Great app , fast support, there was an issue and it was solved fast and everything is working now
Developer reply ·
Hallo VivaVoss, vielen Dank für dein Feedback. Es tut uns sehr leid, dass hier der Eindruck entstanden ist, unser Support sei nicht erreichbar. Wir nehmen solche Fälle sehr ernst und haben deine Anfragen bereits Mitte Mai beantwortet. Da unsere Rückmeldungen dich offenbar nicht erreicht haben, haben wir dich inzwischen erneut kontaktiert, zusätzlich auch über das Kontaktformular deines Shops. Bitte prüfe deinen Spamordner und setze service@appify.group auf die Whitelist, damit unsere Antworten zuverlässig zugestellt werden. Wir möchten den Fall gerne schnellstmöglich gemeinsam mit dir prüfen und lösen.
You buy credit and they will make them disappear and play dump for you to buy again , if you count what you pay for you will see the scam in this app Pay for a plan and then not have the monthly limit until 1.5 month later , so you pay 1.5 -2 months worth of limits to get half what you pay for Daily it will disconnect from the Website, keep sending to another URLs language, app plugin itself will stop working and shows error or not loading at all .. disaster that causing me to lose sales daily In contact with Shopify to officially report the app , highly questionable
You have to babysit this tool daily, wasting 20–30 minutes fixing endless errors. Even then, it still fails. Support is a really bad for $49—they only blame you for not “feeding it” enough. First, shipping pages aren’t enough, then you need FAQs, then more questions and answers—it never ends i would use simpler chats and get same results. I don’t understand the 1,5k new positive reviews maybe simple websites and number of products or info
Developer reply ·
Hi VivaVoss Team, Thank you for taking the time to leave this feedback. We’re truly sorry for the difficulties you faced while using the app. After reviewing your case, our team has worked to fix the issues you mentioned and already reached out to you via email with the updates. We’d love for you to check again and let us know if everything runs smoothly now. Your input helps us improve the app and support experience for all merchants, and we’re committed to making sure you don’t have to spend extra time managing errors. If you could kindly reply to our email or connect with us via live chat, we’d be happy to walk you through and ensure things are optimized for your store. Best regards, Chatty Support Team