Bluebird Provisions
Canada
Reviews (6)
great support and experience. They are very helpful.
The landing page building works good. My issue is with the support and lack of transparency in fixing glitches and issues with the landing pages. I reported a glitch in Jan 2024 (the team at shogun confirmed) which was affecting the conversion rate of my landing pages (variant buttons hover / focus / active style). The support team kept saying "it is on the roadmap to fix" but now in July 2024, they just ignore my requests for updates. It's disappointing that a good product is being shaded by a lack of transparency and communication.
Developer reply ·
Hi there, Thanks for leaving us a review and sharing your feedback. I am sorry to hear that you did not have a good experience with our team. We always strive to offer our best services and I am happy to check on this feedback further, internally. We apologize for the trouble. Sweetan | Client Services Shogun
Great app for those who are non technical and want to get some SEO benefits without much effort. Patrick and team were very helpful getting it installed correctly.
Developer reply ·
Thanks so much for the review, it is much appreciated. Glad we were able to get everything sorted out and your recipes showing up perfect on your store! Always here to help, let me know if I can ever do anything :)
Amazing app for a store locator. Works prerfectly for us and the support is fantastic and helped me fix all my issues.
Fantastic app and fantastic team / customer service. This has boosted our AOV and subscription opt in a lot. Free money. Support has been quick to go above and beyond to help fix things. Would recommend to you!
Fantastic customer support. They helped me set up and removal the silly shopify geolocation app that as auto-installed. thanks!