← Merchants

Malionz, Feel it, Malionz.com

Austria

Reviews (3)

★★★★★
Shopify

App is bugging, E-Mail support takes days to answer, deleted the app and the app functions are still in my shop. Do not download!

Developer reply ·

Hi there, We’re truly sorry to hear about your experience with Amote. We sincerely apologize for the issues you encountered with the app behavior and the delay in support responses. We also understand how frustrating it can be if app-related functions remain in the theme after uninstallation. In some cases, theme app blocks or embedded code may require manual removal depending on the store theme configuration, and our team is always happy to help clean everything up properly. We genuinely appreciate your feedback and would truly welcome another opportunity to assist you and resolve the remaining issues on your store. John

on AM: GDPR Cookie Consent Banner · 11 days using the app
★★★★★
Shopify

Good app and the offer you a lot, the effort is crazy

on Casa Loyalty Points & Rewards · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Good app

Developer reply ·

Hello There, Thank you for your kind words! We're glad to hear that you were impressed with our response time and our team's friendliness. Your satisfaction is our top priority. We'll continue to strive to provide excellent customer service. We appreciate your business and hope to see you again soon. Please don't hesitate to contact us if you have any questions or concerns. All the Best, SEOAnt Support Team of Channelwill

on SEOWILL ‑ Trust Badges & Icon · About 1 hour using the app