← Merchants

SARAH ELISE

United States

Reviews (2)

★★★★★
Shopify

Very easy to use and great customer service!

on CWILL Popup Email Marketing · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

I have been using the app for more than a year. Since I have so many variations, I was using it for everything except 1 variation. Then I needed to add some variants under Shopify. So I use Shopify variations and this app at the same time now, but YMQ doesn’t comply with Shopify at all. I have different prices for different product variants but because of the app, once you pick another variant the page won’t reflect the price unless you refresh it. As soon as I disable it, all is well. I have been getting so many upset customer messages because of that. I have reached out to YMQ a few times already but it’s still not fixed.

Developer reply ·

Hi, terribly sorry! We checked all emails and found that you did not mention this issue. We have sent you an email, you can check the email we sent. We are helping you resolve this issue. Best wishes! ymq app

on Ymq Product Options, Variants · Almost 2 years using the app