← Merchants

The Ship's Store

United States

Reviews (5)

★★★★★
Shopify

4 stars. Simple, reliable, and the list lives right in my store, which I like. My one ask: let AI assistants and connected tools build and send campaigns. I run my store with Claude, and it can set up discounts, upload files and manage products through Shopify, but it can’t touch Messaging, so every email ends up as manual click-work. Opening that up would make this an easy 5 stars.

on Shopify Messaging · Almost 6 years using the app
★★★★★
Shopify

This app truly makes my life easier. With over 15K products in my store I can easily update them with this app.

Developer reply ·

Thank you for your truly amazing review - from our whole team! ❤️

on Matrixify: Data Export Import · 24 days using the app
★★★★★
Shopify

This app helped me to create a customizable order form but it wasnt without its hardships. Its not as straightforward as I thought it would be and the final output doesnt really look good (at least for longer forms) unless you know what you are doing with CSS. In my case, it has caused me to hire them and pay an extra fee to get it right...And the 24/7 support is a farce! They simply accept emails 24/7 and get back to you whenever...who doesnt?!? Chat just sends them an email, it doesnt even connect you to someone...ugh...At this moment I am sitting here with an urgent issue and have no idea when I will hear from them...IF you arent an expert in programming/CSS/etc., expect headaches and longer than expected wait times for getting help.

on Infinite Options · 14 days using the app
★★★★★
Shopify

App works great... The only limits that are set are on the Shopify side. I have a large store to fill and apparently on my Shopify plan they throttle you down, especially when pushing a lot of variants. If I get on a roll it will allow me to create about 100 products, which amounts to about 300 variants as well, before it stops me. Apparently there is an algorithm called the leaky bucket. When the "bucket" fills up with enough products and variants, it won't take anymore. It SLOWLY trickles out the products until there is room for more. If you don't wait long enough, it will fill up quickly. If you wait about a full day, it will be completely empty. UPDATE 10/6/20 - I down graded my review to a 3 star review...The wait time have become a serious issue. When COVID hit I had to spend every day trying to convince customers to patiently wait because orders were so backed up. It took up to a month and half to get a shirt printed and out. They eventually got it sorted out in about the end of August. Now, I am right back to the same situation. Long waits, products out of stock, and complaining customers. Some of my orders are approaching 1 month. Printful only counts business days, I guess to make the charts look better, but the rest of the world just counts days. Be prepared for long wait times and complaining customers.

Developer reply ·

Thank you for sharing your review- we truly appreciate it! We are very sorry to see some of your orders have taken longer to be fulfilled. We have contacted our fulfillment team to make sure these orders go out as soon as possible! The fulfillment times are based on average estimates in business days, since these are estimates we cannot promise hard deadlines and sometimes orders can take a bit longer. Please reach out directly if you have any concerns about your order fulfillment times and we'll do our best to help you out and find the best solution! If you have any further questions or anything else, please let us know at feedback@printul.com! -Lauma

on Printful: Print on Demand · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

The app is great and definitely makes my life easier...Customer service is responsive but hard to communicate with. The app had a bug that displayed my products wrong. I had to explain my problem to about 6 different reps before someone finally listened to me. It was another 2 weeks before the bug was fixed. If customer service hadn't frustrated the hell out of me I would have rated the app 5 stars.

on PageFly ✦ AI Page Builder · 6 months using the app