← Merchants

pata paw

Switzerland

Reviews (2)

★★★★★
Shopify

Great customer support and easy-to-use interface. We are new users but we are impressed by the easy installation and great support.

Developer reply ·

Thanks so much for taking the time to leave a review! We really appreciate it :) It was great chatting with you and am so glad we were able to help you today <3 - Jade

on Smile: Loyalty Program Rewards · About 22 hours using the app
★★★★★
Shopify

I am copy-pasting a response by Customer Service that should save you from installing this app: "We are open Monday - Friday 9 am to 6 pm (Paris Time). Please avoid sending a follow-up email until you have heard from us as this will push your request to the back of our queue." So now I am left for one weekend with a store (in the translated languages) that has a glitch that makes the prices disappear! Other than that, the app is user-friendly but gets translations wrong for super basic things like for standard pages titled "About" and "Home"... in common languages as German and French!

Developer reply ·

Hi PATA PAW, We are sorry to see you had issues with Weglot. We like to provide our users with top-level support and therefore choose to not outsource our team. This is why we are not available on weekends :(. We sent you an email to see how we can further help out! Best, The Weglot Team

on Weglot: AI Translation & SEO · 10 days using the app