Snack Attack
Canada
Domain and emails come from public search results and may be outdated. Terms of use
Reviews (8)
Worst one to deal with, they changed the pricing amid of getting orders. Good luck, fulfilling your orders as they will bill you on monthly basis just to fullfill them, which they never did in the past.
Developer reply ·
Thank you for your honest feedback, and we're very sorry to hear about your experience. We understand how upsetting it can be when pricing or billing changes unexpectedly—especially in the middle of processing orders. That’s definitely not the experience we want for any of our users. We'll be reaching out to you shortly to look into this further and help resolve any concerns regarding your fulfillment and billing.
nice app, workedd well
Developer reply ·
Thank you so much for your kind words! 🙌 We’re thrilled to hear that the app worked well for you.
The most accommodating shipping insurance company, do not do business with route or order protection. Choose saved by..
These are a bunch of indian scamming people! Install 17 track, DO NOT INSTALL THIS SHIT APP. They will trick you into upgrading to premium plan of $250 and then at the time of uninstalling will bring up that $11 plan will work perfectly for you. They are bunch of scammers Stay away!
Developer reply ·
Thank you for sharing your feedback. Please accept my sincere apology for the experience you had. However, this is not the experience we want to provide to our users. I apologise for any confusion you have regards the subscription of Premium 2k plan. I want to inform you that you have been using the premium 2k plan from August 2024 and as per our billing cycle if you choose to cancel the plan it will be effective at the end of the cycle only. We can see that you have opted to cancel the plan now and it will end on Feb 7, 2025 We're trying to connect you over email so that we can help you with the plan features to make your experience better. You are our valued user, and we are committed to providing the best support at all times. Our ‘Support Team’ is available 24/7 to provide you with assistance and resolve any concerns that you may have. You can always contact us via the live chat option available on your account or email us at support@aftership.com
I removed my review, but I am putting it back again. This app support is the worst you can even get. They will play with your website like a toy. The rewards feature does not work on phone resolution. Be careful, these reviews are all fake as the app is buggy to the max.
Developer reply ·
Dear Snack Attack Team, Thank you for sharing your feedback. We take your concerns seriously and remain committed to providing a seamless experience for all users. If you’re encountering issues with the rewards feature on mobile, our team would be happy to investigate and resolve them as quickly as possible. Regarding your concern about reviews, we want to assure you that Shopify strictly prohibits fake reviews, and we fully adhere to their policies. Transparency and trust are at the core of everything we do. Your experience matters, and we’re dedicated to continuously improving our platform. If you’re open to it, I’d be happy to connect via call or email at your convenience to better understand your requirements and work toward a solution that meets your needs. Best regards, Binazir Head of Customer Support Team Growave
App is good but their support is incredible, never saw such a quick response from any support team ever. They are amazing, we just asked them if we can add Geo location functionality to this app and their response was awesome. They said we will try and they created a functionality for me in their app and that was even without any cost. They didn't charge anything for it. Never saw such response from any team in my career. Really appreciated their efforts. One should defiantly try this app. Highly recommend.
Developer reply ·
Thank you for your awesome review! 💙 It was a pleasure assisting you! Zydrunas