← Merchants

The Frontal Queen

United States

Reviews (3)

★★★★★
Shopify

If you’re considering using Recharge, I highly recommend thinking twice. At first, I was excited to get started. Recharge promised to be the solution for managing subscriptions on Shopify. But what I got was a clunky experience, minimal support, and a lot of wasted time and money. Let’s start with the so-called "Account Manager" they assign you. Honestly, they were just as clueless as I was. Every time I had a question or needed guidance, I was redirected to a generic help article. The onboarding support was practically non-existent. I was left to figure out most of the setup and troubleshooting on my own. And again, for what they charge, you’d think they’d actually walk you through the process or at the very least offer solutions that didn’t require hours of guesswork. When I expressed my frustration and asked to cancel, I was met with a hard no and a boilerplate explanation about policy. No attempt at real resolution, no willingness to acknowledge that the platform was not meeting my needs. They tried to “make up for it” by offering an audit, as if that would undo the weeks of inefficiency and stress. It felt like a hollow gesture, not an actual solution. At that point, I had to notify my bank to block future charges and uninstall the app myself just to put an end to the mess. The platform didn’t improve my business, it drained my time and energy. If you’re a growing brand looking for real support, transparency, and results, I would strongly suggest looking elsewhere. Recharge might work for some, but in my experience, it was all promise and no delivery. Do better.

Developer reply ·

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your frustration regarding the terms of your agreement. Our team always aims to be transparent about contract details and expectations from the outset, and we understand how disappointing it can be when things don’t align with your needs. If you haven’t already, we encourage you to reach out to your sales rep so we can review your situation together and ensure all options have been fully explored. While we’re unable to make changes outside the terms of the agreement, we’re committed to helping you get as much value as possible from your time with Recharge. Thank you again for your feedback - it helps us continue to improve. - Ty Bailey | VP of Services

on Recharge Subscriptions App · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

I've been using Fera for many years and I have yet to come across any issues. Their customer service team is top notch and the value you get for the amount of apps within their app is just amazing!

on Fera Product Reviews App · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

This is the best app I have used on Shopify. period. From the A+++ customer service to the plethora of value adding services that the app provides. Everything is great!!!! I rarely leave reviews for things but I had to let everyone know about this amazing app. They truly do deserve their 5 star rating. Thank you thank you thank you Growave!

on Growave: Loyalty & Wishlist · 1 day using the app