Berbax
United States
Reviews (2)
Don't bother with these thieves. They overbilled me $600 and refunded me. But had I not brought it up there is no way to know if they would've refunded those at all. Sad that I had to reach out to get it refunded. Don't see this app lasting much longer.
Developer reply ·
You received 320 chargeback alerts between 2/14 and 5/3. 23 of your alerts (7%) were not refunded due to issues like "can't find", "duplicate", and "already a chargeback". We refunded these alerts to you promptly and we also proactively flagged these alerts for credits with Ethoca. As we explained to you, these alerts are automatically submitted to Ethoca for credits. We apply refunds/credits once Ethoca approves them. This article has more info on alert credits: https://disputifier.crunch.help/en/general-faq-s/what-are-alert-credits This is 1/3 reviews left by the same merchant for the same concern.
This is the worst customer support ever! Hidden charges, you will be charged secretly from random things without explanation. I had spoken to Maryam and she ignored me and forgot about my support ticket. She said it would be resolved immediately and she did not respond for 40 minutes. She also did not follow up after I reminded her. Terrible customer support staff, garbage hidden fees they don't tell you about. Use other apps and AVOID this trash app. Unbelievable how people pay for their garbage app. WORST experience ever.
Developer reply ·
Hi there, Thank you very much for your feedback, we apologize for not being able to get back to you promptly as the time you contacted us coincided with our agent shift turnaround time and there were some gaps in between. In addition, the charges in the screenshot you provided to us include two billing cycles, this is because Shopify collects all app charges based on your Shopify billing cycle end day, not the Parcel Panel billing cycle end day. However, the calculation is based on the billing cycle of our app. These two dates are different, which can cause misunderstanding and we understand. Therefore, our team has initiated a refund for your account as soon as we receive your feedback. Please be assured that we are committed to presenting our packages more clearly. If you have any additional questions, please don't hesitate to reach out to us. We are more than happy to assist you in any way we can. Warm regards, Parcel Panel Team