← Apps

AfterShip Email Marketing,SMS

by AfterShip · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (2316)

★★★★★
Shopify

Terrible Dishonest Company. AfterShip should be on your blacklist . The application is willfully and Illegally keeping more than $3000 of our money. We have never used this application ever. They illegally started charging $109 per month for absolutely NOTHING. No service. And now they refuse to return it. The criminal act or legal concept that applies here is fraud (or theft by deception), which occurs when a company or person gains a dishonest financial advantage by trick or deception.

Rejuva Fresh · About 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Sadly enough they have decided to start with chatbots and after multiple bugs they are not willing to resolve it's time to find another app (after 5 satisfied years). Find out for yourself before you add this app to your store: open the chat function, type that you want to chat with a human being and wait long enough till you decide that this review is 100% real.

chastity-shop · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

i used this app for 5 years. It was pretty good from 2020-2023 but then they fell completely off. emails don't get delivered, they freeze your account for no reason making it so that you can't send emails at all. I had an organic email list of 16,000 people and i was constantly blocked from sending emails even when i have a quality email list. customer service is terrible. they also kept overcharging me by upgrading my plan without my consent!! they did this SEVERAL times. do not use this app

Developer reply ·

Hello Angels Only Team, Thank you for your long-term support over the past five years and for sharing this feedback. We take these concerns seriously and would like to provide clarity on the points you've raised: Email Delivery & Account Status: We understand how frustrating delivery issues can be. Typically, delivery failures and account freezes occur due to an impacted sending domain reputation. This is influenced by factors such as email content, sending frequency, and recipient interaction. When these metrics decline, providers like Google may block the emails to protect users; this is a standard industry protocol and not a direct block by AfterShip. Billing & Plan Upgrades: Regarding the overcharging, we would like to conduct a further review of your account. Please note that plan upgrades cannot be initiated automatically by our system, so we need to investigate how these changes occurred. Customer Support: We were concerned to hear about your experience with our team. However, we could not find any recent interaction with support under your account details. We would appreciate more context or a ticket number so we can look into this further. We have sent out an email to discuss this further or alternatively you reach out to us directly so we can resolve these issues. Regards, Team AfterShip

ANGELS ONLY · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Very helpful and thorough.

Brain Fuel Coffee LLC · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Extremely complicated and time consuming to setup and to remove.

Developer reply ·

Hello Vintage Team, We are sorry to hear that you found our app complicated and took time to set-up and we certainly would want to hear your feedback about where we can improve. From our records, you have tried our Free version of the Email app for about 10 minutes post which you uninstalled it from your store. Our app has a basic set-up & onboarding checklist which is quite user friendly and which is the first thing recommended when you install it for the first time. You also reached out to our support team regarding an account deletion request where we promptly shared the necessary steps to proceed however, we did not receive any further response, and the chat session was subsequently closed. We appreciate an honest feedback which helps us improve our app and services, however we feel that a 10minutes of trying out a Free plan is not sufficient time to get to know the product. Our commitment remains focused on delivering a seamless and reliable experience for all merchants using our platform. We continuously monitor our email and SMS services to ensure consistent performance and maintain high service standards for merchants utilizing our solutions for email marketing. We would be pleased to arrange a personalized demo with our product experts to provide deeper insight into our features and services and to help reassess your experience with our platform. Thank you for taking the time to share your valuable feedback. Regards, Harsh Saxena Team AfterShip

Vintage Something · 10 minutes using the app
★★★★★
Shopify

DO NOT WASTE YOUR MONEY!! They say that the email spam rate should be within 0.40% but they would disable the email feature even if you are within that limit. The customer cannot help you at all, and they would send you a canned response that they have reported this issue, and would make you wait days to fix an issue in their system. When I told their agent Sadhan that I'm within the threshold, he told me the spam rate limit is 0.10%. I had to show him a screenshot of their own website that says it's should be within 0.40%. They would hand out incorrect information to mislead you and just to cover their system's fault. The customer service can't be bothered if you're losing business or what. FIND A DIFFERENT APP. DO NOT WASTE MONEY LIKE I DID

Developer reply ·

Hello Vitalia Supplements Team, We acknowledge the challenges you have faced, and we understand the importance of your ability to communicate effectively with your customers. However, it is also essential for us to safeguard the interests of all customers using our platform. As we communicated to you in, your service was temporarily suspended due to a high bounce rate and a low domain reputation. Since October, your account has been flagged multiple times for similar issues. Following our internal review, we have reinstated your service on several occasions, as per your requests. Our commitment is to ensure that our merchants send emails only to legitimate customers who have provided consent, thereby minimizing spam and bounce rates. We prioritize the monitoring of our email and SMS services as we aim to maintain a reliable service for all merchants utilizing our platform for email marketing. Therefore, it is crucial to mitigate high bounce rates and spam complaints. We sincerely apologize for any disruptions this may have caused to your service. Please understand that these measures are in place to comply with regulations and to foster safe and secure email marketing campaigns. Thank you for your valuable feedback. Regards Philips AfterShip Support Team

Vitalia Supplements · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

All Pure H2O · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

I had a great experience with AfterShip’s customer support. The team responded promptly, communicated clearly, and handled my request with patience and professionalism. They followed through and successfully resolved the issue. Truly appreciate the efficient and friendly service.

Separatec · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Very good service, fast communication. Thank you for the help Arun from Aftership. Your service is the best. Thank you!

Hello Seoul · About 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Thanks guys for patiently going through all of the issues with me and sorting them out - I would have been lost otherwise!

Tunik · About 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Novem · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

DO NOT USE THEIR APP! Please do not use this app. Their business development representatives will play tricks in the contract, preventing you from enjoying the communication rights you are entitled to. The validity period of communication emails is supposed to be 12 months, but the contract will state a shorter period. When there are remaining emails left, you cannot flexibly apply for an extension, and they will directly deduct the money from your account. It is recommended that everyone use Mailchimp. For unused remaining quotas in the package, it offers extensions of six months or one year, which is very flexible.

KLAIYI · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Great app and very responsive support team, it does what it says on the tin. Will continue to use it!

Jelly Fabrics Ltd · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Ottocast Italia · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

LightFixturesUSA · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Quick reply to help me answer my questions!

Ottocast US · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

great

varon-th · 18 days using the app
★★★★★
Shopify

This review is only for support. We did not use the app much. With support, we had Aashna on the line, and our questions were answered instantly, and the issue was resolved right away. Thank you.

Billiard and Pool Center · Almost 4 years using the app
★★★★★
Shopify

There are much better apps out there for email marketing! This one is pretty basic and customer support is the worst I have ever experienced! Don't waste your time and effort on this and go for something else.

Developer reply ·

Hello Coco & Dee Team, Thank you for sharing your feedback. We have reviewed the support interactions you have had in the recent past and found out that the request for the change of account ownership was completed on your request after the completion of our investigation. We apologise for the inconvenience however, the issue is related to the change of ownership, and we have a process in place to identify the correct owner of the store before we transfer the ownership of the account. This is to make sure that we are speaking to the account holder and not any third party who may want to gain ownership for any nefarious reasons. It may seem that the process is long, but it is to make sure that the account's security and integrity are maintained. We have taken your feedback and will try to make the process more user-friendly. Hoping you continue your relationship with AfterShip going forward. Regards, Shafiq Alam AfterShip

Coco & Dee · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Has been a great tool for email marketing for my brand.

Fit and Fyne Apparel · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

Been using for years no complaints love it

Kidz Slay Apparel · Almost 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Worst platform that I used in my life. This 5 star are all fake. Never use this app.

Developer reply ·

Dear Customer, Thank you for your feedback. We'd like to inform you that we had already lifted the email suspension multiple times as communicated to you on the chat support. However we still continued to see high spam rate causing a low domain reputation. We had requested you to reduce the campaign frequency and send to active contacts only to warm up their domain reputation. Since there was no improvement, the email services was disabled and we informed you of the same. While we understand that you did not have the same experience using our application, we can confirm that the reviews here are from Customers who use the same application and were able to help their business. We've sent a follow-up email to your registered email, please revert to discuss further regarding any concerns you may have. Regards Philips AfterShip

Saúde no Cotidiano · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

DO NOT RECOMMEND We got charged for 6 months ($1,019.94) of no use after they denied usage and when we asked for a refund they said sorry its not possible. We also asked for a credit and they said no USER BEWARE!

Developer reply ·

Dear Customer, Thank you for sharing your feedback. We can see that on 24-Oct-2024, we had communicated to you that due to the very high bounce rate, your email campaign was suspended and asked to share a few details to help resume the services. This was same process we followed in August 2024 as well when your email campaign was suspended. We unfortunately did not get an further response from you on chat or email, nor a request to cancel your subscription. While your subscription is still active, the subscription charges will continue till the time you cancel the subscription. We've sent you a follow-up email as well and await your response to discuss further. Regards Philips Team AfterShip

Vavoom Vodka | Voted Best Vodka Of 2020 · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Excellent! Helped me to increase my subscribers list, and sales as well.

Lighting Design Online · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

I'd give it a zero, but clearly not an option. They charge for a "seat". Fine- not the biggest of deals, however canceling is a nightmare and chat support ridiculous. Very unresponsive and of course when I asked how I could cancel- they went radio-silent.

Developer reply ·

Hello Chicken Pound Team, Thank you for sharing your feedback. We would like to apologize for the inconvenience caused and this is certainly not the experience we strive to provide to our end users. We have checked and confirmed that the plan for the member’s seat was cancelled. This plan was active on the account for a long time, and it was not cancelled along with the other paid plans, which is the reason the account was billed for the member’s seat. We will make sure that going forward there will not be any recurring billing for the member’s seat. We will also make sure that feedback is shared with the team about your experience with the support team and we will try to improve our processes. Please feel free to contact is for any issues going forward at support+marketing@aftership.com or use the chat option from the application dashboard. Regards, Team AfterShip

The Chicken Pound · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

My PRIDE by JX · About 5 years using the app
★★★★★
Shopify

The functions are very comprehensive and easy to use. It is worth recommending.

migoolight.com · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Very powerful function, timely technical support, recommended

Seekheart-UK · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Great assistance received from Karan. Thanks a lot.

Doctor Bags · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Super!!! Very Good!

Studio Tronnic · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Muy buena aplicación, una gran ayuda para elaborar mis campañas de marketing

Lola Detalles - Tienda Online · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Great customer service for the highly customisable product.

Futari Wagyu · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Thank you for your patient guidance.

PRINTS10 · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

I paid for Aftership’s premium plan with the expectation of receiving a reliable service, but I was immediately let down. Once I upgraded, my account was suspended and I was unable to send a single email. Despite paying for this service, I found that Aftership provided no actual support—just automated responses from a bot with no option to reach a real person. They took my money but failed to deliver any service, and now I’m left without any real help. Beware—there’s a very real risk that you’ll pay for the service and find your account suspended with no human support to resolve it. I strongly advise everyone to be cautious before trusting Aftership with your business.

Developer reply ·

Thank you for sharing your feedback, and we sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced. This is certainly not the experience we aim to provide to our users. You are a valued customer, and we always strive to deliver a high-quality service. We are genuinely disappointed to hear that we did not meet your expectations. Upon reviewing your account, we discovered that the suspension was due to a high bounce rate and low domain reputation reported by Gmail. These issues forced us to temporarily suspend services to your store as a precautionary measure. One of our support team members has already reached out to you via email with further clarification on the matter, and we look forward to hearing from you to resolve this. We sincerely regret any inconvenience this has caused, and we are open to any suggestions you may have. Our goal is to provide the best possible experience, and we are committed to addressing any concerns you have moving forward. Please feel free to contact us anytime via live chat in your account or email us at support@aftership.com for assistance. Best regards, Team AfterShip

GLAMHALO · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Awsome!

The Amazing Doctor Zymes · 12 days using the app
★★★★★
Shopify

very great service

Fashion Car ® · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

This won't let me use a gmail address as a business email. My business uses a gmail account...

Developer reply ·

Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate all forms of feedback as it helps us improve our products/services and provide a better experience for our customers. We are genuinely sorry to hear that your experience with us didn't meet your expectations. We strive to deliver exceptional service, and we regret any inconvenience caused to you. Your concerns are important to us. The reason we require a paid or unique email domain for verification is to ensure the authenticity and credibility of business communications. Free email services like Gmail are commonly used by individuals for personal purposes, and they can be easily created without much verification of the user's identity. On the other hand, a paid or unique email domain (e.g., yourbusiness.com) typically demonstrates that the email is tied to an actual business, offering greater trust and security for customers and partners. We're in touch with you over an email to help you with the best solution and we certainly look forward to earning back your trust back in our platform with our support. You can always contact us via the live chat option available on your account or email us at support@aftership.com Regards, Team AfterShip

Read Me SA · 3 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Wedding Favourite · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Account suspended for no reason, now I am unable to send marketing campaigns at the busiest time of the year. Paying over 500 USD/month for this app that I cannot use. Customer service doesn't help and is saying I need to wait for 24 hours. Will be switching to another provider!

Developer reply ·

Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate all forms of feedback as it helps us improve our products/services and provide a better experience for our customers. The decision to suspend your campaign was based on reports that your email campaign was marked as spam multiple times. This is an important measure we take to protect both the quality of our platform and the reputation of our users. When customers report an email as spam, it can significantly harm the sender’s reputation and negatively impact deliverability in the future. We are genuinely sorry to hear that your experience with us didn't meet your expectations, however one of our specialist has guided you and helped you to reactivate the account after some necessary checks. We certainly are looking forward to earning back your trust back in our platform with our support. You can always contact us via the live chat option available on your account or email us at support@aftership.com Regards, Team AfterShip

Snooze Band · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

great for marketing and giving your users discounts while they shop

Hot Deals KW · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Excellent app. Works great to let my customers know after-sale information. Try it! You won't be disappointed!

U-Solutions · 30 days using the app
★★★★★
Shopify

Support is the best thing about this app hands down!!

Blazed Wicks · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

★★★★★
Shopify

extremely helpful

Howdy Darcy · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Easy to use. Provides a range of emails and ideas to capture and convert customers.

Coco's Collections · 18 days using the app
★★★★★
Shopify

Acabo de empezar con aftership pero me han resuelto una duda muy rapido.

Developer reply ·

Thank you so much for sharing your valuable feedback! We're glad to hear that your question was resolved quickly. We are open to suggestions if you have any. It is always nice to understand the requirements of our users so that we can meet their expectations and deliver an engaging experience. If you need any assistance or have more feedback, feel free to reach out via live chat on your account or email us at support@aftership.com. We’ll do our best to ensure your experience with us becomes 5-star worthy! Best regards, Team AfterShip

Aloha · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Super handig!

Soof Amsterdam · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

free branding removable within 1 min of opening app. cant speak to after that

Intentionally Linked Jewelry · 17 days using the app
★★★★★
Shopify

It's easy to install and use, plus their online chat support is excellent!

Coast Smokes · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

They have the best customer support I have ever experienced. Really kind and helpful assitance.

The IQ Studios · 17 days using the app
★★★★★
Shopify

Excellent customer service with Jai! He was prompt and professional. I immediately got the upgrade to Flow Editor that I needed without any hiccups! Seamless integration of the new feature and able to use immediately! Thanks Jai & Aftership!

H.P. May Magick Shop · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

AfterShip customer service was very knowledgeable and helpful. Aseem Nawa was great to work with.

Kleenaire · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

I wish some features like the spin to win option were available on the free plans but other than that I love that their customer service is quick to respond. They have great features for newbies like myself.

Developer reply ·

Thank you so much for sharing your valuable feedback! We're thrilled to hear that you love our features and found our customer service responsive. We appreciate your suggestion about including features like the spin-to-win option in the free plan. While some advanced features are part of our paid plans to support continuous improvement, we're always open to suggestions and keen to understand our users' needs. If you need any assistance or have more feedback, feel free to reach out via live chat on your account or email us at support@aftership.com. We’ll do our best to ensure your experience with us becomes 5-star worthy! Best regards, Team AfterShip

Totally Bri LLC · 12 months using the app
★★★★★
Shopify

Foolysh x Gyrl · Almost 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Great function.

snode sport · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Thank you for your valuable feedback. We are open to suggestions if you have any. It is always nice to understand the requirements of our users so that we can meet their expectations and deliver an engaging experience. If you need any assistance while setting up the app and have doubts about any feature, please feel free to contact us via the live chat option available on your account or email us at support@aftership.com We will ensure that your experience with us becomes worth a 5-star rating. Regards, Team AfterShip

DP NAILZ IT LLC · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Thank you! it's was so fast.

Gymsis · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

LYRICHAWAII · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

GREAT SO FAR!

DWELL by CM · 13 days using the app
★★★★★
Shopify

This app is horrible. They overcharged me and when you need help it takes forever. Ill never use them again. Please read your statements and see what they are charging you each month. They can't even explain to me why they double billed me. Never again.

Developer reply ·

Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate all forms of feedback as it helps us improve our products/services and provide a better experience for our customers. We are genuinely sorry to hear that your experience with us didn't meet your expectations. We strive to deliver exceptional service, and we regret any inconvenience caused to you. Your concerns are important to us. I would like to inform you that you used a 50% coupon for the first cycle and from second cycle you started getting the complete subscription charges. As a good will gesture our experts have already processed the best possible refund for you. We certainly are looking forward to earning back your trust back in our platform with our support. You can always contact us via the live chat option available on your account or email us at support@aftership.com Regards, Team AfterShip

Pretty Healthy · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

The support team (Karan) was helpful in resolving the issue quickly and educating on the available features of the app.

Developer reply ·

Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We're delighted to hear that you had a good experience with Karan. We are open to suggestions if you have any. It is always nice to understand the requirements of our users so that we can meet their expectations and deliver an engaging experience. If you need any assistance with the app, please feel free to contact us via the live chat option available on your account or email us at support@aftership.com We will try our best to ensure that your experience with us becomes worth a 5-star rating. Regards, Team AfterShip

Sol De Campo · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

Just started using this app

Developer reply ·

Thank you for your valuable feedback. We are open to suggestions if you have any. It is always nice to understand the requirements of our users so that we can meet their expectations and deliver an engaging experience. If you need any assistance while setting up the app and have doubts about any feature, please feel free to contact us via the live chat option available on your account or email us at support@aftership.com We will ensure that your experience with us becomes worth a 5-star rating. Regards, Team AfterShip

TheEssentialRoom · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

best app used

Swift Hockey · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Good customer service , very fast action.

Outside Store MY · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Chamule · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

I like this app for its rich set of functions, it has everything I need. I highly recommend it to everyone.

FINEST SCULPTURE · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

The app is easy to use and is exactly what I was looking for regarding sending specific emails to our customers. Thanks!

Enchanted Wik Candle Co & Bar · 21 days using the app
★★★★★
Shopify

Have just started using this app and was provided with support via chat with an advisor which was very quick and helpful.

9 DRAGONS · 16 days using the app
★★★★★
Shopify

Easy to use

springseaon · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

amazing support and help throughout the whole process.

AMRHEA · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Very interesting app. Amazing support

Entrepredia · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

GOOD

Mr. Wavo · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

Great service for TIK tok stock feed but pricing is too high, We have moved from Aftership which was $1299 to CED commerce which is $249 they do exactly the same $1000 a month is a very big saving i would suggest to contact CED commerce

Developer reply ·

Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate all forms of feedback as it helps us improve our products/services and provide a better experience for our customers. We are genuinely sorry to hear that your experience with us didn't meet your expectations. We strive to deliver exceptional service, and we regret any inconvenience caused to you. Your concerns are important to us. We do understand that you are not happy with the pricing of the app. As a good will gesture our experts have offered you the best discount offers already. We certainly are looking forward to earning back your trust back in our platform with our support. You can always contact us via the live chat option available on your account or email us at support@aftership.com Regards, Team AfterShip

H&L · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

I am still learning the app but and wish it had a pdf option. i create my newsletters in Canva

Warrior Queen B F.I.T. Essentials · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Shaim was amazingly patient and helped me to solve my problem though it took a minute. Thank You

Uku's Candles · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Was met with phenomenal and efficient help from support on multiple inquiries

Alfonso's Coffee · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

O Bohemian · 6 minutes using the app
★★★★★
Shopify

good!shaim is very good

MAGiC jOHN · 40 minutes using the app
★★★★★
Shopify

PREMIER SCULPTURE · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

muito bom atendimento, excelente atendimento ao cliente

Shop Sutton · About 24 hours using the app
★★★★★
Shopify

Shaim was very responsive and helpful in addressing my request within seconds of me messaging through the chat box. I am happy I chose AfterShip Email Marketing, SMS services. I believe in quality customer service and that is what they offer in addition to this great app! Highly recommend.

Naturally Organic You Shop · 7 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Easy to use and convenient!

My Store · About 4 hours using the app
★★★★★
Shopify

Alzerina Jewelry · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

很好用~功能呢更强大,邮件营销必备插件

VVD · 15 days using the app
★★★★★
Shopify

MIMI FOOD USA · 11 days using the app
★★★★★
Shopify

Glerbin Derbin Glass Gallery · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

We SVB Ventures, Thanks a ton to Mr Jai for supporting us on the issue on Automiely email marketing. Thanks again

Developer reply ·

Thank you so much for taking the time to share your valuable feedback. We are thrilled to hear that Jai has provided an amazing support. Your feedback is immensely valuable to us, and we truly appreciate your kind words. It is always nice to understand your requirements so that we can meet your expectations and deliver an engaging experience. If you need any assistance with the app, please feel free to contact us via the live chat option available on your account or email us at support@automizely.com We will try our best to ensure that your experience with us becomes worth a 5-star rating. Regards, Team AfterShip

SVB Ventures · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Den är bra men man måste betala för många funktioner

Developer reply ·

Thank you for your valuable feedback. We are pleased to know that you are happy with our services. We are welcome to suggestions. Please let us know if you have any ideas that would make your experience with us worthy of a 5-star rating. Our support team is available round the clock. Feel free to reach out to us anytime via the live chat option on your account or email us at support@aftership.com. Thank you for your understanding, and we look forward to your reply.

xDogs AB · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

Ayushi great support walks you through the steps needed to help you solve any problem you may come across

She's Glam Hair Collection · 13 days using the app
★★★★★
Shopify

I have spoken to Akanksha a few times and she is always so helpful and quick to respond. Thank you so much for resolving my issue!

Crystal and Calm · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

Shaim is very helpful, thank you for the explanation and look through my questions.

RaaB Family Malaysia Official Online Store · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Excelente

Wanda Parés · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Jai was very helpful and walked me through setting up our SMS properly.

★★★★★
Shopify

Very happy with Sadhan made this so easy for me & saved so much time. Small business owner needing help & support, so very grateful. Well done!

Barbeques and More · 18 days using the app
★★★★★
Shopify

Nowhere2be Online Store · 28 days using the app
★★★★★
Shopify

Great tool and easy to use

Mirea · About 20 hours using the app
★★★★★
Shopify

Excelente aplicacion! La recomiendo 100%

Musk LLC · About 16 hours using the app
★★★★★
Shopify

Harper Lace · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

I'm still new to the app, the chat person was very helpful

Developer reply ·

Thank you so much for taking the time to share your valuable feedback. Your feedback is immensely valuable to us. We are open to suggestions if you have any. It is always nice to understand the requirements of our users so that we can meet their expectations and deliver an engaging experience. If you need any assistance with the app, please feel free to contact us via the live chat option available on your account or email us at support@automizely.com We will try our best to ensure that your experience with us becomes worth a 5-star rating. Regards, Team AfterShip

Teamoteaco · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

They are always ready to help. Thank you!

Just Your Hair · Almost 2 years using the app