← Apps

Discount Master ‑ Quantity

by Autoketing · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (26)

★★★★★
Shopify

no customer service and trying to purchase more and not working but zero tech support

Betsy Jenney · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

The plugin its almost good, but I can't set a discount for a quantity, like above 5 items 10% ... unfortunelly

Developer reply ·

Thanks for your review. Autoketing would like to express our excuse for the fact that we haven't launched the feature yet. The team is working hard to bring all the best experience for users. Please wait for it! Your friend, Autoketing Team.

Studioneves · 17 minutes using the app
★★★★★
Shopify

割引設定しても割引できない商品あって使えない。

TaiShoDo ONLINE SHOP · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

So easy to use and works perfectly!! The aesthetics of the sale announcements on the products grids is incredible and I have had 0 issues navigating and using the app. Functionality is A1

Cathys Place · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

The discount campaign takes a long while to apply to all the products. Even worse, once the campaign was finished, I checked in on the website and about 30% of the store still had the applied discount (even though we had emails saying it had reverted to the original price, and the campaign was ended). I tried to fix this by deleting the campaign itself in hopes that would return the prices, which it did not. So spent over two hours having to manually return the prices one variant at a time on our website. One of the worst shopify app experiences I've had to date, would not recommend to any large inventory store

Developer reply ·

We apologize for the problem. We will check our app again. Thanks for your feedback.

Crushes · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

Very easy to use and a good application. Also, support is quick and responsive. I am very satisfied! 非常に使いやすく、良いアプリです。またサポートも迅速に対応してくれます。 とても満足しています!

Developer reply ·

Your review makes our day. Thanks for your review. We feel glad when knowing that you're satisfied with our app. Please email or chat with us if you have any questions. We're ready to help you as soon as possible. Thanks

★★★★★
Shopify

I used this app to setup my store for an end of financial year special that we were running. It worked flawlessly. Very easy to setup and customers instantly saw the specials when they clicked on the products. Very well done. Thanks team

Developer reply ·

Thanks for your review. We try our best to support merchants. It'd be great that you like our app. Please contact us if you have any questions. We're ready to help you. Sincerely

Adventure Rally X · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

I used this app to organise a sale campaign which changed the discount each day. It was really clunky and slow to process the 600+ products. Each day I had to delete the current campaign (instead of editing it) and then start a new one... I have thousands of low value products, so it ended up costing me extra, as the paid level only allows for 1000 discounts... but they accumulate, it's not 1000 at once. Didn't love it.

Developer reply ·

We're very sorry for the bad experience. We will contact you to support you further. Thanks for your feedback.

Kit & Co. · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

great customer support! I had an issue with the app and they contacted me right away to help me and were very friendly too

Developer reply ·

We're sorry for the error. Maybe the settings have an issue. We will contact you to support you in detail. Thanks a lot

Better Call Moll Creations · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

It doesn't work. Can't even implement one discount without a save error. Also tried to message them, no reply.

Developer reply ·

We're very sorry for the late reply. Your message came when we had a break time at noon. The save issue may be from the setting, not a bug. We have sent a message to you on Instagram. Please give us one more chance to support you. Regards

Studio Cakes · 11 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Countdown doesn't show in my website frontend, very disappointed I was not able to contact you through your tickets

Developer reply ·

Thanks for reaching to us. Because of the different timezone, we couldn't reply to your ticket quickly. We check your issue. It's not a bug. Countdown doesn't show because you haven't turned on the app status. We have turned it on. You can check countdowns now. Regards

Joe Audio · 38 minutes using the app
★★★★★
Shopify

The app eliminates discounts by itself and once the campaign is ongoing, you cannot modifiy anything and you need to do it all again.

Developer reply ·

While a discount campaign is running, it's impossible to modify it. We replied to your ticket to solve the problem about discount removal. Please check the inbox. Thanks a lot

BMX Golf · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

I am using the app but I am having a trouble with my cart and checkout page, it does not display discounted/sale price and the slashed original price of my products.

Developer reply ·

Thanks for your feedback. The original price doesn't show in the cart because of your theme. It's not the error from our app. Please check your theme. Regards,

RAKwireless Store · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

Hi! I searched a lot for an app for discounted variants and collections. It's good for this matter. The app would be more efficient if a campaign could be duplicated, or could be modified once it's active (if you mistake something you can only delete it which is frustrating if you discounted manually some variants of products). For an app of 14.99 dollars/month this features should be mandatory. It would be nice if the discounted products could be organized in a Collection (SALES for example). I manually add discounted products in a Collection named Sales and when you have hundreds of products it's not very efficient to add/remove manually products in/from a Collection. Hope to see improvements soon.

Developer reply ·

Thanks for your feedback and suggestion. We're sorry for the inconvenience. We will try to improve our app in the next version. Regards

ambra:deco · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Fácil de utilizar, práctica, con buena variedad de opciones para aplicar descuentos y promociones, recomendada!

HT Suplidores Industriales · 14 days using the app
★★★★★
Shopify

This app provided us with an easy and quick way to group products for Black Friday/Cyber monday and put them on a timed sale. It also put the timer countdown etc, and worked the mechanics for automatic discounts. We also use it for ongoing automatic discounts or gift cards that get added to the cart automatically based on certain triggers. This is a function sorely missed from Shopify and it works seamlessly thanks to this app. Overall great experience and highly recommended. Support team is responsive and there if anything goes wrong, in my case I didn't even need their help. Definitely will be using the app from now on for various ongoing sales!

Developer reply ·

Thanks for your review. Your feedback is our motivation. Please contact us if you have any questions. Kind regards Autoketing team

King Cobra of Florida · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

Very bad experince, very high cost with not clear and hidden prices. they are charging for each size or color as one product. So if you have 1 products has 5 sizes and 5 colors so they will conceder it as 10 products and charging you accordingly

Developer reply ·

Thanks for your feedback. We are very sorry for the error. We sent you an email to support and solve the issue. Please contact us if you have any questions. Kind regards Autoketing team

Metro Brazil · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

I tried to use it to do a buy x get y automatic discount and it did not have that feature. Also with the options for products it did not provide an option to select individual variants of products. I have a set collection of colors with different discounts I want applied based on the product size variants and that is not possible. I do give them kudos for offering an option with unlimited time but limited options. I have a basic store that has little traffic and am frustrated there are almost no add on apps that offer a small starting up store cheap/free options with triple digit and less clicks/sales. This doesn't quite fit that but at least it is something.

Developer reply ·

Dear Ecoglitter, Sorry to hear that!, we understand your problem, I will discuss with our tech to give solutions to your problem, We think we will have a solution for your problem, we will contact you soon. Please let me know if you have any problem via email support@autoketing.com. Thank a lot!

Ecoglitter · 9 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I can see how this would be good for providing a discount for a product, but not for issuing discounts based on quantities of product. For example, I want to offer a discount only when a customer purchases 3 of a single item. I may try again later with the app, but right now, I do not think it meets my needs.

Developer reply ·

Dear Sweet Apricity, Thank you for your great review, If you have any problem please let us know via email: support@autoketing.com or live chat in dashboard. Regards, Autoketing team.

Sweet Apricity · 15 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Amazing!! This works great and constantly improving as well. Easy to use and give your customers a better experience. Worth the $$. Highly recommend it!

Developer reply ·

Dear Alfa Vitamins Store, Thank you for your great review, your feedback is our motivation! Regards, Autoketing team.

Alfa Vitamins Store · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

This is the second time I have set up a sale on this app. Once again it was easy to set up but once again the app failed. The first time it did not return all prices to normal. This time it has not discounted all the products. This makes me look very bad to my customers :-( Support was very quick last time and I hope it is this time - otherwise my widely advertised sale will be a big fail!

Feelgood Health · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

I installed the app but to test it I had to agree to be billed for it so I installed it approved billing tried a code it didnt work for what i needed and promptly uninstalled it the same day yet they charged me for it because of this. They refuse to refund me because I tested a code on it. Pathetic and not good business. Dont install.

Beary Nice NZ · 34 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Great App and works as advertised! The live chat support is much appreciated and has done a great job for answering the questions regarding the app and technicalities ! Recommend!

meikon.hk · 24 minutes using the app
★★★★★
Shopify

When I first tested the app, it didn't work - The price never changed on the item. Support had their tech look at it, and the next day, I tested again. The first test failed, but then the second time, it worked. While that test sale was running, I tested the countdown timer feature. The first time I clicked the tab for that, I got a "cannot load page" error, but then on refresh, it loaded and I was able to very easily get a Black Friday timer showing on the live page. The app looks great on the customer-facing side and having these three features together is a great idea. Currently, though, I'm not 100% sure of its reliability, hence the 3-star review. I hope to be able to run more tests (because sometimes, after all, it might be Shopify that's having an issue) and if they execute as expected, I'll update this review with more stars.

Triple Mountain Model Horses · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

Please let us decide whereas to show or not the % of the discount in the product. and it take tooooo long to show the price changes.

Reina Diaz · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

Good app. Easy install and great help center. Suggested how to set up and support quickly decided my problem. I recommend to try this app. Have a nice day.

KGUBrass · About 2 hours using the app