Memberships & Loyalty Rewards Delisted
by Bold · delisted from the App Store
View in Shopify App Store ↗Listing history
- Delisted from the Shopify App Store
Reviews (86)
Great app and even better support. Bold Memberships has helped us set up our membership program exactly the way we wanted. Their support team has been very responsive, patient, and willing to help with customizations and any issues we ran into along the way. We needed a few specific changes to make the membership experience work properly with our store, and the team worked with us until everything was functioning the way we wanted. Really appreciate the level of support and communication. Definitely recommend Bold Memberships to any Shopify store looking to add a membership program.
The app is simple and straightforward and meets our requirements well. First rate support when needed. Happy to recommend.
Great app with a wonderful team behind it! Responsive to requests and constantly updating. Highly recommended!
Jade and Taylor were super helpful. Bold give brilliant support.
Developer reply ·
Thank you for the review! We're glad our team was able to help.
Chintak quickly answered a question about membership fees that I have been searching hours for on my own. In case anyone else was wondering how to refund membership fees, you need to do it through Stripe. Thank you!
Developer reply ·
We're thrilled to hear that Chintak was able to help you so quickly! It's always our goal to provide excellent customer support. If you have any other questions, please don't hesitate to reach out.
Chintak (CS Rep) was very fast to respond and knew his stuff. Great experience!
I was in an extreme hurry to get the BOLD membership App running on my Shopify store, therefore I contacted the support team 3 times in 24h and they all were extremely kind and made it possible to launch my webpage with the membership I wanted in time!
Developer reply ·
Thank you for taking the time to leave a review. We're so glad you were able to launch your membership as planned!
Irfan is the best rep at Bold, if you’re lucky enough to get him, no one else helped for weeks — Irfan fixed 6,700 product errors in less than 24 hours. Irfan is amazing! Thank you Bold.
Developer reply ·
We are so glad to hear that Irfan was able to help you so effectively! We will be sure to pass along your kind words to him. Thank you for your feedback!
I have not implemented the membership offering yet, but I did get everything set up tonight with Brysen. He went above and beyond what my expectations were to make sure that not only things looked how I wanted but were in the proper places also. He was kind and patient with me and I couldn't be more grateful!
Developer reply ·
Thanks for the great review! I'm glad that I was able to help during our conversation earlier.
It took quite a while for the app to connect properly, and it was a long process, but thanks to the entire BOLD team, we were able to start a great service. Thank you very much for your dedicated support in resolving the errors over a long period! We've only just started using it, but we wanted to express our gratitude by leaving this review. Please let us share how things are going, including the results, in a month. Thank you, and we look forward to working with you in the future.
Developer reply ·
We are so happy to read your kind review. Thank you so much for writing in and sharing your experience. Our support team is always happy to help. We look forward to working with you in the future as well!
It's a great app to help simplify business and earn more capital.
Developer reply ·
Thanks so much for your kind review! We are so glad to hear that Bold Memberships is helping you earn more. This just makes our day!
Very good support team - dealt with every single one of my requests and tech issues within 24 hrs. great team great app. Thanks
Developer reply ·
Thanks for your kind review, this is the kind of support we strive to give. Our mission is your success! Thanks for choosing Bold!
I'll be honest - I have experienced a few technical issues with the Bold apps (about 5 issues over the period of 3 years - not bad). But at the end of the day they do exactly what I need for my business and I have not found a better option. WHAT SAVES THE DAY IS THIS: The customer service and the live chat are tremendous. They are extremely helpful, quick, knowledgeable, and have helped clear up my issues every single time. They are also very pleasant to speak with even though sometimes I'm sure I have been less than pleasant myself. Highly recommend, especially due to the great customer service.
Developer reply ·
Thank you so much for your kind review. This really made our day! It is exactly what we strive for. Our team is always here to help with anything you need, whether it's setup help, or a bump in the road, we are always happy to help! Our mission is your success. Thanks for choosing Bold!
They have excellent customer service. Every time I've entered a chat looking for assistance with getting code set up, they have been very informative and assure it gets taken care of.
Developer reply ·
Thanks for your kind review. We're so glad to hear of the great experience you've had with our support team. We are always happy to help our merchants when facing any roadblocks. Thanks for choosing Bold!
So far so good! Installation was extremely fast and I can't wait to dig in and utilize the functions.
Developer reply ·
Thank you for the review! We are excited for you to start using the app. Thank you for choosing Bold.
Bold Memberships does all that we want it to and more! Hamza and Esha were able to troubleshoot any issues we had with the set up. We are up and running now after their great work. Would recommend!
Developer reply ·
Thank you for your review. We are so happy that Hamza and Esha were there to help you with your issues. Super excited that you are up and running, thank you for your recommendation!
Thanks Mayank! We talked about the possibility of developing a patch to integrate income from BOLD MEMBERSHIPS with my Shopify store income. Great job!
I have just started using Bold Membership and Bold Custom Pricing. I have been amazed at the support I have received. They have a live chat resource staffed by very knowledgeable and patient people. Each time they have quickly shared the answer or took the time to find someone who could. All my questions were answered. Mayank, Aryan and Esha as well as the rest of the staff were very knowledgeable. I did have the Bold staff add the liquid to my code for both apps.
Amazing customer service from Kelsey! Had an issue with my code and it was able to be resolved quickly and they communicated with me every step of the way!
Guri helped me solve a tech problem that this non tech lady so desperately needed help with! Thanks Guri and crew!
I am using this app to setup a membership site. I've found the help chat very useful whilst developing this. Aryan helped me today with queries and I was impressed that they will also alter code when necessary.
Priyanka was a huge help with clarifying some styling conflicts. Best tech support from a Shopify App Ive ever had.
Carter was very helpful! He provided excellent support, guidance, and helped answer all my questions.
I decided to utilize this for my Shopify store to add a membership area and had a few questions after set up (which was really easy). I contacted support by chat and Priyanka and Bhumi were amazing at helping. What started as one question turned into a half dozen from me and they offered assistance with each one without hesitation and in a way that was really easy for me to understand. My only wish for the app would be that we were able to create different thank you / success of registration pages for each plan....but I'm sure that may be something that expands upon in the future. (wink wink development team). So happy I decided on this one after much research. UPDATE: I had to contact chat again the following day and was connected to Naman who was amazing as well! I was given excellent and clear instructions on how to do something that was a bit 'out of the ordinary'. I can't say enough good stuff about their customer service team!!
I recentrly started using Bold memberships. I have recieved excellent support and service from the bold team, Especially Aryan Sharma.
Naman was amazing in helping me to finalise my membership. So knowledgeable. Thank you Naman, for your assistance. ;0)
Customer service is great. Brysen was super patient with my last of technical skill and went the extra mile in helping me set up and customize my membership registration page!
The apps works smoothly and properly charges our subscribers and tags them in the back end. The service team quickly installs the app on the themes you need. Thanks guys.
While the app ultimately did not work out for the system we were trying to build - a digital magazine that delivers issues to paid members seamlessly - the customer service (Bhumi specifically) was absolutely amazing. We worked with them for about two weeks. They did code updates, walked us through explaining what was happening, and more. The company has solid apps that work for various business types, and amazing customer service. We tried to make it work for us, but had to move on, but still really appreciated their effort.
Great support, thanks to Carter and his precise and convenient answers. I'm always pleased to the support of this App, they never failed me.!
Priyanka did a great job taking care of my Shopify issues. I recommend Bold Membership. What a great app!
I use Bold Recurring Memberships for my dog walking/pet sitting business. Their customer service has always been extremely helpful whether communicating via email or chat. Their agent, Priyanka, in particular, has helped me find solutions and answers to my questions and has been a joy to work with.
I think the app is very useful for our small business requirement and the team installing the app for us, really helps a lot. It makes easier for us to use the app. I would recommend this app to others.
The app is great, works perfectly for the memberships. The support team is even better, they're fast and thorough!
Developer reply ·
Hi there; we're glad to hear you're enjoying our Memberships app to offer unique memberships to your customers! We pride ourselves in offering top-notch support, and are glad to hear that you were able to experience this. :-) Please don't hesitate to reach out if you need anything else! We'd be happy to help again.
So easy to work with! This is our third product with BOLD. Love them. Thanks Jade for your help getting us up and started so quickly with the latest addition.
Developer reply ·
Hello there! We love hearing that you're enjoying multiple of our apps, thanks so much for the love! Jade is awesome at what he does - we're glad to hear he was able to get the app installed and help you getting set up! Please let us know if we can help you with anything else. :-)
The app delivers what it's meant to: Charge for a recurring membership + issue a monthly order for the generic item + control access to pages and collections. Bold support is always one click away and they will dive into the details to answer your questions and fix things if needed. Chintan was a great help in navigating the setup and features of the app. When in doubt, reach out to the support team!
Developer reply ·
Hello there! Thank you for taking the time to leave us a review. We're glad to hear that you've been able to use our Memberships app to create monthly orders for your paying customers, and show/limit certain pages to your members. We are always ready to assist however we can, so we're glad you have been able to access our support in order to get help with setting up the app, and learning more about its features!
Does require you to be somewhat tech savvy but customer service experts such as Guri can help you with anything you can't accomplish yourself
Developer reply ·
Thank you for the review! It can certainly be difficult to work with Liquid code, and we know not everybody has that coding or technical knowledge, so we're always available to assist with anything from the installation, to some simple code changes and custom CSS, and anything in between. We're glad you were able to access our customer service team in order to get some help from Guri.
Chintan helped me resolve my new Bold plan issue quickly and provided a back-up link for future reference when needed. Thanks!
Developer reply ·
Hi there, thanks so much for the review! We're so glad to hear that Chintan was able to help you out with the issue you were experiencing with the new plan - so sorry you ran into that in the first place! So glad to hear that he was able to provide you a back-up link as well, just in case you happen to run into the problem again! Thanks again for taking the time to leave us a review. Your classes sound very interesting. :-)
So far it’s been quite simple to set up. All the questions I had were quickly answered by their support team! I feel like this is going to be a great addition to my online store/community. Thank you Bold!
Developer reply ·
Thanks for your review. We're really happy to hear you're finding the app easy to use, and we've been able to help with questions you've had. We look forward to hearing about your successes with the app, and I agree that it will make a great addition to your shop/community. :-) Your canvases are stunning, by the way!
Fantastic app, Bold installed it very quickly, I am planning to install more apps from Bold, Many thanks for all your help
Developer reply ·
Thanks for the review! Don't hesitate to reach out if you need any help with this (or any other) apps; we'd love to help. Best of luck with your store launch!
Guri thanks for the help! I really appreciate your time and effort to walk me through everything I needed to know to set up my membership.
This app has helped take my store up to the next level! Bold have an option to set to up for you and this was done within 48 hours, I did have a couple of niggles at the beginning but Eric sorted those out for me. He explained what I needed to do clearly an sent some screenshots to help make sure I got the code in the right place to ensure everything was working. All the customers that have signed up have had a smooth and easy experience.
The customer service is outstanding. Honestly don't know what the other people were talking about in their one star review. The app work great and if there's any issues some is the to help both though message and phone. One top of the if you have a dev or any coding experience this is a versatile platform.
Thank you. After hours, I was able to communicate with both Nir and Esha. They were very helpful with helping me understand the membership page building process. On a separate note, once I downloaded the APP, I did not know how to load the liquid files, they did it for me. Very helpful. Now I can build pages for the membership site using the Bold Membership APP on my Shopify store. Excellent! Thanks again. Stew Smith StewSmithFitness.com
App works great and Stan in Customer support is terrific! Very very Happy.
Bold was the perfect solution for our business. The app works flawlessly and the customer support is top notch!
Good app. Makes processing memberships pretty painless. A few setup issues here and there, but the support team is great to work with and has gotten us past those hurdles. All in all, well worth it.
There aren't enough words to describe how thankful I am for this app and for Corey in customer support. He answered all my questions and made the learning process so easy! Great app! Great service!
This app is the bomb, and has converted my simple website into the recurring revenue engine by allowing me to give users access to premium content for a small annual fee. The options that they have for allowing you to structure the membership programs with the use of smart lists and also to be able to show or hide content is great as well. I've only scratched the surface on how I can use this product but I LOVE it! PS. Their concierge service for the installing of the app worked like a charm, and while I was trying to work out how the Membership application worked they were super responsive and helped me out along the way. PPS. This is the third application that I have bought from them and each one is better than the other