Uni: Spin Wheel & Spin to Win
by The UniCorner · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (67)
The perfect app to reel in new costumers. It is fun and easy to use! be sure to try it out!!!!!!!!!!
Really easy to use app and get it up and running. I was able to get it up on our site in less than 15 minutes. I did run into a small issue, but their customer service is great. Very responsive. They were able to fix the issue for me nearly in real-time. Would highly recommend to others!
The app does a great job for pushing more sales from customers. Also a great way to grow your email list. The design is clunky but the function is perfect.
This app is simple and easy to use. I have already had a lot of my customers playing and winning which has helped boost my sales. I recommend highly.
Nice app, only don't get when you change something in the concept version.. it will show automatic on your website. You cannot schedule when campain goes live and offline.
We have used the Spin To Win app for sometime and it is just awesome! We used it last Christmas and this summer and it has gained us over 500 new subscribers to our newsletter! It is easy to setup and the graphic is nice :-)
VERY GOOD APP THANK YOU very much. here is 100 characters.....still not there thank you.............
I used this App, looks good, working good, I hope brings a lot of new customers...;-) Easy to use for customers, easy to install, favorable fee.
There is no directions on how to do this. When the App is installed it is just a very small Icon in the right hand side corner of my screen. Visitor (customer has to click on this tiny dot to make it work. I don't see many customers even paying attention to this little dot. I thought it would be in full screen size on my home page. But not so. There is Chat for questions and help but it has been 8 hours and no yet no help. Right now I would give this a - 1 out of 10. I'll let you know if this improves.
Developer reply ·
We sincerely apologize for the unsatisfied experience you had. The late response is due to timezone differences. We had sent you the instruction to set up the Spin To Win as soon as we are notified of your tickets. If you didn't get the mail yet, please check your mailbox for other follow-ups. Thank you!
This is a neat little app that makes savings more fun for customers! I really like the exit intent feature that triggers the wheel before customers leave the site!
I used the app to help me attract more buyers on my site. The free version of the app is too basic and didn't allow me to adjust the things I wanted to customize the wheel. I didn't like what my options were. Great concept and app. You should be able to have at least 1 week access to ALL customization tools so we can justify if it works for our site or not.
Developer reply ·
Thank you for your feedback. Our pricing policy always offer 14 days of free trial to try out all the paid features. We're truly sorry for any misunderstanding that happened. We sent you a follow-up to explain the situation. Hope the mail reaches you. For assistance, please contact support@secomapp.com
It is catchy and It seems easy to use! We haven't used it yet but we think this will raise our sales.
Perfect! i really like it! this is an amazing app, and helps you to make more sales and atract clients to our site.
I really love this app helps boost sales for customers to shop online. this is a great app to use for sales.
Ive seen this generator before on other sites and I found this very benficial. Great tool to collect client data
I really like this app so far, it really help getting subscribers and emails that will help with your promotions and email marketing
Such an easy app to install and customize. I can't wait to use it, my customers will love it! Definitely a great app to have.
Efficient set up, easy install, easy use of the app - App comes highly recommended. Nice display on your website.
I don't know if I like it yet because I havent been able to test it out........................................
Developer reply ·
Thank you for your review. Please pardon us for asking for a review too soon. It's been a while since the installation, and we sincerely hope that the app still serve you well. Should you need us, please email to support@secomapp.com
Great app and its free, I recommend for everyone. All customers want a chance to get a great deal with great savings.
It was fun playing with this app and creating promotion. It's users friendly. Even users that are tech challenged like myself. Now I just hope it will convert more buyers.
I just install this i give it a 3 star because i don't know just yet how it works i will update on this app
I just downloaded this app, it isn't difficult to get started I think but it seems all the good things require payment
We have just loaded it onto our page, I will come back with feedback in a month. Installation was easy enough. Just working out if i can change the hot pink colour theme
looking for awesome integration w/ this application that will allow for major conversions from prospects.
cool app. highly recommend. very easy to use and well designed widget. download now! you wont regret.
Very easy to set up. It also looks good and easy to customize. I upgraded to the full version so I didn't have to so many slices on the wheel and great optimization as well.
Not free, misleading information
Developer reply ·
Thank you for your feedback. The app has Free plan and Pro plan. The paid plan will unlock advanced features while the free plan provides basic functions, enough to get the wheel up and running. We are truly sorry that the current free plan didn't meet your need. For assistance, please contact support@secomapp.com
The best app for giving your customers the oportunity to win prices !
Great tools for collecting emails and giving customers a deal.
Great app, easy to use! We look forward to better exit sales.
Good.... Its easy to use.....xsxsxsxsxsxsxsxsxsxsxsxsxsxsxsxsxs
The great app got a lot email to send out flyers!!!
Very user friendly. Created the campaign within minutes, and excited to use it!
Very nice app...There could be a place to customize the logo
the app admin works nicely etc. but there is one huge flaw! The spin a wheel does NOT popup when a visitor comes to the site, instead it is activated by the visitor having to click a small button in the corner of the screen. We all know that visitors dont bother to do this. I have used another similar spin sale app which DOES popup when visitor comes to site and it is very successful in collecting email addresses. The way this one works, its unlikley to collect many if any email addresses at all. 2 starts for now unless the ap is updated to work properly.
Developer reply ·
Your feedback was noted and the app was updated with your suggested feature. Now the spin wheel can automatically popup when an user visit the website. For further discussion, please contact support@secomapp.com
Thanks for the app. This is great
This app is a really fun and interactive concept that engages the customers in a fun new way.
Like it so far easy to setup took me no time just change a few item but like it so far.
Great App! Easy to use! Love all the Features. And The Simplicity!
good thing i am trying and found this play before !!!!!!!!!!
Great app! I'm hoping this will bring more people to our site!
The app looks great and I like the concept.. Thank you.
So far it is working really smooth, in 1 day i got over 11 subscribers
The app stopped working for us so we had to revert to using another one. We couldn't relocate the spin the wheel click. Worked well in gathering emails, it's good because it's a free app and easy to use.
Developer reply ·
Thank you for your review. The spin wheel was set to display 1 time for 1 visitor who clicked the wheel and wouldn't appear again for the same visitor. Therefore, this feature may have created the bad impression of the app not working. We are sorry for this unfortunate misunderstanding. We updated the app function since then. Now, the spin wheel can be set to show again or limited displaying time. For assistance, please contact support@secomapp.com
I've only just added this app but the idea is great and it's a fun way of building your email list. Tried and tested, very easy to use and looks good from the mobile device. Just remember to set up the codes on your end otherwise the coupons will not be valid during checkout.