Trackify Facebook Pixel,TikTok
by Trackify X · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (388)
Awesome experience using the app. Customer support is just great, super quick response and very helpful. Definitely recommended!
Set up was extremely easy. Etienne was quick to help.
Developer reply ·
Thank you for leaving this fantastic review! We appreciate you taking the time to write this! :)
Very Nice support, helpfull and friendly. Did a full check on my setup and helped alot! App works well.
Developer reply ·
Thank you for leaving this fantastic review! We appreciate you taking the time to write this! :)
great support team when i need support they every time help not only in app they also suggest other thins an all thank you and great support team
Unable to accurately track performance; failed to cancel on the first day of the new month despite not actually using the service, yet no refund was issued.
Developer reply ·
We're sorry to hear about your experience and understand your concern regarding the $18.99 charge. When you contacted our support team on September 7, 2026, you explained that you had uninstalled Trackify X just one day after the new billing period began and requested a refund because you had not used the app during that period. As Shopify had not yet generated the invoice, we were unable to view the billing details at that time. After you confirmed that the charge was upcoming, we applied an app credit of $18.99 on September 8, 2026, to cover the relevant billing period. The credit was successfully applied, and confirmation was also sent via email. However, Shopify subsequently generated an invoice for $18.99 on September 17, 2026, despite the app credit already having been applied. Please note that Shopify manages app billing and invoicing, while Trackify X can apply app credits and initiate refunds where applicable. Based on our records, our team took the appropriate steps to address your concern and applied the app credit before the invoice was generated. Therefore, we believe the review does not fully reflect the actions taken by our support team to resolve the issue. If you were charged despite the credit being applied, we recommend contacting Shopify Support to investigate the billing discrepancy, as the invoicing process is managed by Shopify. Regarding the charge, we are happy to provide a full refund of $18.99, and we have already contacted you via email to discuss the next steps. We appreciate the opportunity to clarify the situation and hope this helps resolve your concern.
Great Experience with them, using it from almost 2years on my multiple accounts. Their whatsapp support is also very fast and quick. 100% recommended
Good Support app is tracking events well thank you Thank you for wonderful feedback—we’re excited to keep supporting your growth.
Great app! It makes it easy to install multiple pixels and keep backup pixels in place. The support team is also very responsive and helpful. Highly recommended!
Developer reply ·
Thank you for wonderful feedback—we’re excited to keep supporting your growth.
Great support and very professional onboarding. The Trackify X team responded quickly, requested collaborator access, checked our store setup directly, added a backup script, and configured the server-side settings needed for our COD and pending-order workflow. They were helpful, clear, and proactive throughout the process. We are still testing the long-term tracking and attribution results, but the support experience so far has been excellent. Thank you for wonderful feedback—we’re excited to keep supporting your growth.
super Kundenservice Thank you for leaving this fantastic review! We appreciate you taking the time to write this! :)
great support. Thank you for leaving this fantastic review! We appreciate you taking the time to write this! :)
Excellent support! The Trackify support team was patient, professional, and took the time to investigate my Meta Pixel/CAPI issues thoroughly. They explained everything clearly, reviewed my store configuration, and made the necessary adjustments to improve tracking. I'm now waiting for Meta to process the changes over the next few days. Overall, a great support experience. Thank you! Totally appreciate you taking the time to share this wonderful feedback— we’re always here if you need anything further!
Totally appreciate you taking the time to share this wonderful feedback— we’re always here if you need anything further!
We'd been struggling with tracking Meta conversions using Facebook & Instagram app. It worked great with our primary country, but lose over 60% conversions for other countries. I hired freelancers, considered expensive options like Elevar or Stape until I stumbled upon this app. Today is the first day we use it and I already see all the conversions, can't tell how happy I am! Had a few minor issues switching from my previous setup to this app, as I saw in other comments, support worked great. I hope I find this app earlier
Developer reply ·
Thank you for wonderful feedback—we’re excited to keep supporting your growth.
Đội ngũ hỗ trợ rất nhiệt tình, tôi khuyên mọi người nên dùng Trackify, highly recommend :D Tuyệt vời
Developer reply ·
Thank you so much for the kind words! We're thrilled to hear you're happy with our support team and your experience with Trackify. If you ever need any assistance in the future, don’t hesitate to reach out — we’re always here to help!
This app really saved me as my Meta account completely crashed, I am so happy I found Trackify. Etien helped me to set up a new Meta Pixel and made sure my Trackify account was working properly and my website as well. He was really cooperative, I appreciate the support so much. Thank you once again, this is a totally worth subscribtion!
Developer reply ·
Totally appreciate you taking the time to share this wonderful feedback— we’re always here if you need anything further!
Developer reply ·
Totally appreciate you taking the time to share this wonderful feedback— we’re always here if you need anything further!
We've used many tracking apps, I even paid developers in the past with other stores currently this one is the best option + the support team will contact you via whatsapp so you'll be up and running much quicker since you don't need to be waiting on their app the whole time!
Developer reply ·
Totally appreciate you taking the time to share this wonderful feedback— we’re always here if you need anything further!
very good support and very good app!!! Trusted!
Developer reply ·
Totally appreciate you taking the time to share this wonderful feedback— we’re always here if you need anything further!
c'étais long pour avoir une réponse, mais après il m'a proposé un call zoom et il m'a réglé le pb en quelque minutes. Merci à (je ne sais pas son nom) pour son aide efficace.
Developer reply ·
Thank you for wonderful feedback—we’re excited to keep supporting your growth.
The main purpose and benefit of this app is to track conversions properly. Even after a zoom call reviewing all of our settings the app is COMPLETELY Incorrectly reporting our purchase conversions. Its reporting over 1000% higher purchases then our TOTAL online purchase counts for the day. The UTM parameters to show conversion details are not properly showing in Shopify. To aggravate the issue support is lacking. Slow to respond to even urgent escalations. If these issues are not immediately addressed most likely we will unstall the app and use the other competitor apps.
Developer reply ·
Thanks for your feedback. As discussed on the call, Trackify is sending accurate data to Facebook Events Manager. The overreporting seen in Ads Manager is due to Meta’s attribution and reporting process and is not related to Trackify. For UTM conversion details in Shopify, this is handled by Shopify’s own system. We apologize if you experienced any delay in our support responses. Our support is available during specific hours, but we always try our best to provide detailed help and take calls whenever possible.
excellent app , excellent support
Developer reply ·
Totally appreciate you taking the time to share this wonderful feedback— we’re always here if you need anything further!
very good service
Developer reply ·
Totally appreciate you taking the time to share this wonderful feedback— we’re always here if you need anything further!
Developer reply ·
Sorry to hear about your experience. The Facebook warning related to invalid creationTime values is a known false alert from Facebook and does not affect actual tracking performance. This message can appear even for stores not using Trackify. We also could not find any prior support request from your side regarding tracking concerns.
I contacted Trackify X support regarding an issue with my Facebook pixel, and the team was very helpful and took the time to look into the problem properly. A very positive support experience:)
Developer reply ·
Thank you for wonderful feedback—we’re excited to keep supporting your growth.
Muito bom, excelente atendimento!
Developer reply ·
Totally appreciate you taking the time to share this wonderful feedback— we’re always here if you need anything further!
Extremely disappointed. The app has been completely down for days, making it useless. To make matters worse, customer support is non-existent. No one answers emails or chats. Save your time and money.
Developer reply ·
Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the inconvenience. We experienced a temporary server issue due to an unexpected core server failure from our server provider. Our engineering team resolved it the same day, and the app has been operating normally since. As many merchants were impacted at the same time, there was an unfortunate delay in our response. We truly appreciate your patience and understanding.
i’ve been using TrackifyX for a while, but the recent experience has been terrible. The app simply hasn't worked for the last few days—it won't load/sync at all. I tried reaching out to their customer service multiple times, but they are completely unavailable. No replies, no updates, nothing. It’s unacceptable to have a broken product and zero support. I cannot recommend this app anymore
Developer reply ·
Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the inconvenience. We experienced a temporary server issue due to an unexpected core server failure from our server provider. Our engineering team resolved it the same day, and the app has been operating normally since. As many merchants were impacted at the same time, there was an unfortunate delay in our response. We truly appreciate your patience and understanding.
Prompt response from support and very helpful, thank you!
Developer reply ·
Totally appreciate you taking the time to share this wonderful feedback— we’re always here if you need anything further!
Great app. love it. used stape's capi before them and got so many issues but then shifted to this app and yup its OG
Developer reply ·
Totally appreciate you taking the time to share this wonderful feedback— we’re always here if you need anything further!
Great support
Developer reply ·
Totally appreciate you taking the time to share this wonderful feedback— we’re always here if you need anything further!
Works great, better than Meta's default CAPI for sure, fast and fool-proof to install. Got a little issue on my end but it was resolved by the support team. Nothing to complain about. For the advanced tracking, I bet their pricing is very much worth it. We were considering Triple Whale and Elevar which are obviously more advanced but not worth the money for the little extra they give, at least for our business scale.
Developer reply ·
Thank you for the feedback! We’re happy to hear Trackify worked smoothly for you and that our support team could quickly sort out the issue. It’s great to know you’re finding strong value in the advanced tracking without overpaying for features you don’t need. We really appreciate your trust and support!
Developer reply ·
Totally appreciate you taking the time to share this wonderful feedback— we’re always here if you need anything further!
Always quick support and 99% uptime over the past 4 years!
Developer reply ·
We’re truly sorry for the experience you had and understand how frustrating this must have been. Earlier this year, severe wildfires in the Los Angeles area unexpectedly impacted part of our infrastructure, which temporarily affected app availability and access for some merchants. Since then, we’ve taken strong corrective measures, including migrating to a more reliable hosting provider and adding additional safeguards to improve stability and uptime. We appreciate you sharing this feedback. We’re committed to providing a more reliable experience going forward.
Developer reply ·
Totally appreciate you taking the time to share this wonderful feedback— we’re always here if you need anything further!
Great app helped me finally to implement the fb pixel because the app "faceboock & instagram" didn't work out for me. After installing trackify I had an issue with the pixel that didn't fire and asked support. Support was awesome and they solved the problem within an hour. Thanks a lot!
Developer reply ·
Thank you so much for your kind words! We’re really happy to hear that Trackify helped you successfully set up your Facebook Pixel and that our support team could resolve the issue quickly. If you ever need anything else, we’re always here to help. Wishing you great results with your tracking and ads!
Excellent app – highly accurate tracking This app tracks my traffic very precisely and gives clear, reliable insights into visitor behavior. The data matches perfectly with my ad platforms, which helps me make better decisions and optimize performance with confidence. Easy to use, stable, and very effective. Highly recommended for anyone serious about analytics.
Developer reply ·
Thank you for the great review! We’re really happy to hear that the tracking accuracy and data consistency with your ad platforms are helping you make confident decisions. Providing clear, reliable insights is exactly what we aim for, so it’s great to know the app is delivering that for you. Thanks again for the recommendation and for choosing Trackify.
Must have app on Shopify, quick respond support
Developer reply ·
Thank you so much for the kind words! We’re really glad to hear you’re finding the app essential for your Shopify store, and that our support team was able to help you quickly. We truly appreciate your support.
Trackify has been a game changer, but what really sets it apart is their support team. They’re insanely fast, super responsive, and actually know what they’re doing. Every time I’ve had a question or needed help, I got a clear, helpful response almost immediately. It’s rare to find a team this reliable behind an app. Highly recommend Trackify if you value great support as much as a great product.
Developer reply ·
Thank you so much for the review! We’re thrilled to hear that Trackify has been a game changer for you, and your words about our support team truly mean a lot to us. We put a lot of effort into being fast, knowledgeable, and reliable, so it’s great to know that’s been your experience. Thanks again for the strong recommendation — we’re always here to support you as you continue to grow!
Helped me with an issue, repsonded quickly, and our untracked conversion through meta ar enow being tracke cleanly. We were missing upwards of 50% of conversions being attributed correclty to meta before using this app. Totally worth it.
Developer reply ·
Thank you for the amazing feedback! We’re really glad we could help resolve the issue quickly and get your Meta conversions tracking cleanly again. Recovering those missing conversions and improving attribution is exactly what the app is built for, so it’s great to hear you’re seeing real results. Totally appreciate you taking the time to share this — we’re always here if you need anything further!
These guys are doing great work. Customer support is very good and kind. I'm impressed with the service. I hope the product is as good as the service.
Developer reply ·
Thank you for the kind words! We’re glad you’re happy with our support, and we’re confident the product will live up to your expectations. We’re always here if you need any help!
Great support and very helpful team! I had an issue with the dashboard and pixel configuration, and they responded immediately. We jumped on a Zoom call, and they walked me through everything step-by-step. They explained the settings clearly, fixed the pixel setup, and made sure everything was working properly.
Developer reply ·
Thank you for wonderful feedback—we’re excited to keep supporting your growth.
Amazing support!! Fast, reliable, and truly worth recommending!!
Developer reply ·
Thank you for wonderful feedback—we’re excited to keep supporting your growth.
Customer support helped me setup quickly. Thanks!
Developer reply ·
Thank you for sharing your experience! We’re happy to know our support team could help you get everything set up quickly. If you ever need anything else, we’re just a message away!
The support team helped me with the app and I was able to install several pixels.
Developer reply ·
Thank you so much for your feedback! We’re really glad to hear that our support team was able to assist you and that you successfully installed multiple pixels without any issues. If you ever need more help or have questions in the future, we’re always here to support you!
I was hopping from app to app didn't know how to setup my pixels that they the right one triggers when checkout is reached, normally all would trigger. As i have multiple different products they all need to be seperated, so i hit up the whats app support and in literally a minute somebody replied to me with the solution. Etienne is the real goat he helped me super fast W mans. Keep up the good work.
Developer reply ·
Totally appreciate you taking the time to share this wonderful feedback— we’re always here if you need anything further!
First thing you'll see after the installation is the subscription annually option you can't pass, even you just want a month... looks really scammy at this point. App couldn't be tested yet.
Developer reply ·
Thanks for your feedback. Just to clarify—annual billing is optional, and you always have full control to choose monthly or annual plans inside the app. The monthly plan is automatically assigned based on your Shopify subscription tier, and you also get a 7-day free trial to test the app before paying. We noticed the app was installed for only about 12 minutes, and no message was sent to our support team before leaving this review. We also emailed you after you uninstalled the app to clarify, but didn’t receive any response. We’re always happy to help and clear up any confusion. – Trackify Support
Customer service is Great!
Developer reply ·
Thank you for your feedback! We’re delighted to hear that you had a great experience with our customer service. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your support.
I’ve been using the Trackify app for our Shopify store for a long time, and their support has always been excellent with quick responses. Today, I noticed through the Chrome Pixel Helper extension that our store’s currency was being recorded incorrectly. Even though our official currency is set to GBP, the pixel was showing USD in certain sections. I immediately reached out to the Trackify support team, and Etienne along with their dev team resolved the issue within 30 minutes. I highly recommend this app to anyone running a Shopify store who wants reliable pixel and API tracking.
Developer reply ·
Thank you so much for being a long-time Trackify user and for your kind words about our support team. We’re glad you reached out regarding the currency issue, and we’re always here to ensure everything runs smoothly. Please don’t hesitate to contact us anytime you need assistance.
Great help setting everything up.
Developer reply ·
Thank you for your feedback! We’re glad we could help you get everything set up smoothly. Our team is always here if you need further assistance.
Trackify deinstalled but we still seeing TrackifyXRetarget event in fb manager, why?
Developer reply ·
Thank you for your feedback. Since Trackify has already been uninstalled, the TrackifyXRetarget event is no longer firing from your store. What you are seeing in Facebook Manager is most likely historical data or a result of your browser cache. We recommend clearing your cache to view the latest data. Rest assured, no active events are running from Trackify anymore.
Amazing support! They help me with both store, all clear, pleasent :) Rarely grateful
Developer reply ·
Thank you for your feedback! We’re glad you loved our service. Providing great customer support is always our priority!
PERFECT
Developer reply ·
We truly appreciate your feedback. It’s wonderful to know your experience with Trackify was good.
Developer reply ·
Thank you so much for your kind words! We truly appreciate your trust in Trackify and are glad to be part of your journey.
Developer reply ·
We’re grateful for your trust in Trackify and happy to be part of your journey.
I am extremely satisfied with this app, especially with the professionalism and efficiency of the customer service team. Whether during inquiries or when facing issues, the customer service staff responded promptly with patience and kindness, which made me feel very reassured. More importantly, they not only replied quickly but also demonstrated excellent problem-solving skills, always providing the best solutions in no time and avoiding unnecessary troubles. The entire communication process was smooth and efficient, showing that the store truly values customer experience. Such outstanding service not only enhanced my overall shopping satisfaction but also strengthened my trust in the brand. I will definitely choose this store again in the future and recommend it to my friends as well.
Developer reply ·
Thank you so much for your thoughtful feedback! We’re delighted to know our support team’s professionalism and quick responses made you feel reassured. Helping with both speed and care is always our goal, and your words truly motivate us to keep it up!
Amazing customer support! I was able to hop on a call on the weekend and fix a very important issue.
Developer reply ·
We truly appreciate your feedback! We know how critical it is to resolve issues quickly, so we’re glad we could jump on a weekend call and get everything sorted for you.
Pixel trouble? Pixel optimization?TRACKIFY is an excellent and easy to use pixel solution. It works very reliably, and I highly recommend giving it a try. What really sets it apart is the exceptional customer support fast, helpful, and genuinely invested in solving your issues. A must-have tool for anyone serious about tracking and optimization. Thank you TRACKIFY Nicky Founder BigK Sport
Developer reply ·
Thank you so much, Nicky! We're thrilled to hear that Trackify is making your pixel tracking and optimization easier. Our team takes pride in providing fast and reliable support, and your kind words mean a lot. We’re grateful for your recommendation!
Developer reply ·
Thanks for trusting us—we’re excited to keep supporting your growth.
very professional and helpful support. Yhey have made all setup for me and explained also how to use the app. Thanks a lot
Developer reply ·
Thank you for your kind words! We're glad our support team could assist with the setup and ensure you felt confident using the app. Providing a smooth onboarding experience is our priority, and we're always here if you need further assistance. Thanks again!
The team at Trackify is fantastic and super responsive! They helped me install my pixel correctly and ensured it was up and running.
Developer reply ·
Thank you for the great feedback! We're so glad our team could assist you with the Pixel setup and get everything running smoothly. Quick, reliable support is what we strive for — and we're always here if you need anything else!
I had massive problems with the Meta Pixel and tried various apps, but since using Trackify, everything has finally worked. Great app, highly recommended.
Developer reply ·
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that Trackify solved the challenges you were facing with the Meta Pixel. It's great to know the app is working smoothly for you now. We truly appreciate the recommendation and are here if you ever need further support!
Best support team ever ! waiting for the install results !
Developer reply ·
Thank you so much for the kind words! We’re thrilled to hear you’re happy with the support — our team is always here to help! Let us know if you need anything along the way!
Very good. I like the custom audiences features. Good analytics dashboard.
Developer reply ·
Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you’re enjoying the Custom Audiences feature and finding the analytics dashboard valuable. Your feedback truly motivates us to keep delivering powerful, user-friendly tools.
Everything is working perfectly now with Trackify X. I’m truly impressed with the level of support you provide — prompt, professional, and genuinely helpful. The app functions exactly as expected, and it has made my pixel and catalog management seamless. Highly recommended to anyone serious about Facebook ad tracking. Great job, team!
Developer reply ·
Thank you so much for your amazing feedback! We're thrilled to hear that everything is working perfectly with Trackify X and that our support team could meet your expectations. It's always our goal to make pixel and catalog management as seamless as possible, and your kind words mean the world to us. Thanks for recommending us — we're here whenever you need us.
Very pleased. Answered all my questions. Great service!
Developer reply ·
Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you're pleased with the service and that all your questions were answered. If you ever need any help or have more questions, we're always here to support you. Thanks again for your amazing review!
Developer reply ·
Thank you so much for your review! We're glad you had a great experience.
The support representative was very quick in addressing the issue while sharing the screen. Unfortunately, not all problems could be resolved on the spot, but he offered to continue supporting us by coordinating with the Developer team. I am very satisfied with his support.
Really good support This guy, he helped me like it's his own store and solved all my issues wisely. Thanks to the team and especially Deep. Really Satisfied with the app and it's support