Green Element
United States
Reviews (8)
Great app, and great customer service. Works well and was able to immediately stop bot orders on our site! Edit: The bots have continued but customer service has been very helpful in finding other parameters to help stop it.
Developer reply ·
Thank you so much for sharing your experience and for the update 😊 We’re really glad to hear that Blockify Fraud Filter, Blocker app was able to immediately stop bot orders at first, and we truly appreciate you coming back to share the follow up. Bots can be persistent and constantly evolving, so it’s great to know our customer service team has been actively helping you adjust additional parameters to strengthen the protection 🛡️🤖✨ Your patience and trust mean a lot to us. We’ll continue working with you to fine tune the setup and keep your store as safe as possible with Blockify Fraud Filter, Blocker app. If you need anything else along the way, we’re always here to help 🚀💙
Great app, and service is truly next level. They helped with our migration and have ben very responsive to tweaks we needed. Highly recommend!
Developer reply ·
Glad that we are able to meet your requirements. Ratings like yours motivates us to work hard and continuously improve!
We have been using MRP easy for about a year. Like any MRP product it can be a little overwhelming. We are currently using about half of the products capabilities, mostly for inventory control, and batch tracking. We have not found any issues with MRPeasy capabilities are far beyond what we would’ve expected at this price point. We really appreciate low entry cost because we are a small company and most MRP systems have been out of our reach. MRP easy integrates easily with Shopify as a valuable tool for any small manufacturer. We haven’t used MRP easy customer service very often because the documentation and help section inside the application are very thorough. When we have reached out to customer service, the responses have been prompt. Thanks for your feedback! We're glad MRPeasy has exceeded your inventory management expectations and fits your business needs well. Happy to hear the integration with Shopify is valuable, and that our documentation has been helpful!
The app is good. Not perfect, but very good. It does what we need and then some. It takes a little bit to get the hang of. What really makes this app AMAZING is the support. We are using it along side SparkLayer for wholesale invoicing, and had some issues with how discounts were displayed. Not an issue with the app itself, but an issue caused by how discounts are used to create wholesale price lists in SparkLayer. Over a 2 day period multiple CS folks from OPP worked to get us a solution , re coded our templates and did it cheerfully. Service doesn't get better than this. Highly recommended!
Developer reply ·
Thank you so much for your positive review! We're glad to hear that you had a great experience with our support team 🤩 If you have any suggestions for improving Order Printer Pro, we'd love to hear them. You can email us at feedback@forsbergplustwo.com, and we'll be sure to consider your thoughts. Thank you again for your feedback 😊 Kind Regards, Sarah / FORSBERG+two
As always Yotpo excels at service. Rilu was patient and very helpful in pointing me in the right direction to resolve my issue.
So far so good! I just installed the app, but the CS has been excellent. Will update Ofer using it more.
Developer reply ·
Thank you for trying out our app and for your positive feedback regarding our customer service. We are glad that you have had a good experience with our team and that you find our app promising. We hope that our app meets your expectations and helps you achieve your business goals. Please do not hesitate to contact us if you have any questions or need any assistance in using our app. We look forward to hearing your updated feedback after using our app and hope that it continues to meet your expectations. Best regards, KaktusApp team.
I'm a non-coder, and the app was a little confusing to me... definitely a learning curve and I expect I will get more comfortable with it. When I ran into issues though, customer service was on point. Thanks Daniel!
Amazing App and Service! If you are selling any perishable stock, or operating in a regulated market where you need to track production batches, this is a great simple solution. Service is among the best, I had some feature requests and Basil scheduled a call to talk through my issue, and help me find solutions even though the issue was really outside of Freshly. Thank you so much for leaving us this amazing review. 💖 We're happy to hear that you had a great experience with us!