← Merchants

Spoiled Brat

United Kingdom

Reviews (8)

★★★★★
Shopify

Brilliant

on SEOLab: All in #1 SEO & AEO · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

Honest Review Really disappointed with the experience. The ads were started and generated one sale, then they were suddenly taken offline with no explanation. I’ve emailed several times asking for feedback or clarification and have received no response. There’s been very poor communication throughout, and I honestly have no idea what this app is supposed to be doing or whether it’s actually working for my business. Unfortunately, based on my experience so far, I wouldn’t recommend it.

Developer reply ·

Hello, Thank you for the honest feedback. You're right, and we're sorry for the poor communication. Your campaign went live on 5 August. We funded £54.52 of Google Shopping spend from our own budget, which delivered 15,251 impressions and 235 clicks to your store, and it did produce one conversion worth £10.65, on which we charged our 12% commission of £1.27. That is the only money you have been charged for. On 8 August our system paused the campaign automatically, because the commission coming back was far below what we were spending, and that spend is our money at risk. You got our automated notice on the 10th. What you didn't get was a person answering the entirely reasonable question you asked in response. On that: our CRM failed to route your messages to a person on both occasions. It's affected several merchants and we're fixing it now. The team working on RetailerBoost is small and we rely on those systems to answer merchants the way we would ourselves, so when they fail silently nobody knows you're waiting. It should not have taken a review to find that. I'd like to try again properly if you're open to it. Your store and the products we advertised weren't the problem. We're still developing our system and bidding rules. The campaign ran for three days with only one conversion flowing back to Google, so it never had a chance to learn. Longer run, working feedback loop, same terms: nothing upfront, and nothing charged unless we generate a sale. If you'd rather not, I completely understand. Your review found real faults for us to work through in our CRM and bidding system. I'm grateful for your feedback. It is worth highlighting that we can not guarantee results. There are many variables outside of our control happen after we setup and fund ad campaigns including, search volume and intent, competitor pricing (appearing alongside other results in the carousels), your website conversion rate and more. We can guarantee that we will only ever charge if our ads directly lead to an order being placed on your store. Kind Regards, Adam

on Retailerboost ‑ Google Ads · 9 days using the app
★★★★★
Shopify

Poor support and unresolved technical issues I’ve been really disappointed with the support from Awin. I was advised to provide a product feed, but affiliates are unable to properly pull the product details because there appears to be no way to map the product categories correctly. As a result, product names are pulling through incorrectly, including displaying my company name instead of the actual product name. I contacted support for help and provided screenshots showing exactly what is happening on both my side and the affiliate’s side. Despite this, I’ve essentially just been told that the problem isn’t on Awin’s end. That’s extremely frustrating when the screenshots clearly demonstrate the issue and the feed is not functioning as it should. For a platform that relies on merchants and affiliates being able to access accurate product data, I expected much better technical support and actually having someone investigate the issue rather than simply dismissing it. At this point, the lack of support is making it very difficult to use the platform effectively.

on Awin ‑ Affiliate Marketing · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Absolutely heartbroken, since feb my traffic and sales have massively dropped! Now I have just discovered that this APP deleted hundreds of my collections creating thousands of broken links. 20 years worth of SEO - google rankings damaged! No one reached out to me, It took me to pay someone to work out the problem for us to discover the error! I cant believe they even had access to my collections via shopify! They have damaged my business beyond recognition its going to take a very long time for me to rebuild. Not even an apology! They should be paying compensation to all the businesses they have done this too! The money we have lost, the money we have had to spent and will spend - the damage is unreal and there seems to be no accountability

on Orderly Emails ‑ Templates App · About 10 years using the app
★★★★★
Shopify

Blown away with how efficient this APP is, its really a must have to help fix issues. Easy to use, and the support is phenomenal. Highly recommended.

on Tapita AI SEO Optimizer, Speed · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

This APP is fantastic, the customer is care is above and beyond. Would recommend to all. We use for AWIN feed, and its been flawless.

Developer reply ·

Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you find our app exceptional and that you've had such a positive experience with our support team. We truly appreciate your recommendation!

on Mulwi | 200+ Shopping Feeds · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

As a struggling small business , I thought Klaviyo was the answer! But instead it created a whole load of new problems. I have a mailing list of 70,000 subscribers which I have built up over 20 years however only about 3000 are actually active - a lot of spam , Amazon and inactive emails! Klaviyo took £500 for this immediately, it was “imperative” I sign up with them before 1st but it took them over a week to contact me to “onboard” & only then it we because I hassled them! They then decide I needed to pay them a further £500 because their system changed or some nonsense! I have zero faith in this company, a total scam and rip off to a small business. Zero guidance , all about taking the money! Do not trust in the slightest. Have now reported them to my bank. Very upset!

Developer reply ·

Hello, thank you for writing a review about your experience. I'm sorry to hear about the frustrations you've described. Please could you drop a line at feedback@klaviyo.com so we can look into this matter?

on Klaviyo: Email Marketing & SMS · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

This app is amazing! An all in one, easy to use marketing app. Great support & so simple to work. Thanks so much.

on AfterShip Email Marketing,SMS · About 17 hours using the app