← Merchants

Live Fabulously

United States

Reviews (9)

★★★★★
Shopify

I started looking into getting an app back in 2017 and whew, I wish I did it then. Why did I wait so long! They had me up and fully running in only 2 short weeks. I had tasks I had to do, if I completed them it was such a breeze but they took care of mostly everything. Val is AMAZING, 10/10 recommend her to get you started and then Christina will be taking over from here. I look forward to working with Christina on my growth phase. 10/10 recommend Tapcart. My only complaint is I wish it was based more on sales than just a flat fee especially in the beginning. It does push me to really grow this sales channel and I think it's a great implementation for the business however it would be great to have Tapcart grow with me instead of me walking into spending $1300-$1400 a month after the 2 month free trial. Other than that I recommend it all. Sign up. Do what they ask you to do. Don't miss a meeting. Watch how fast and awesome the team is! I definitely recommend!

on Tapcart ‑ Mobile App Builder · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Wow, the support for this app is insane. I had responses so fast I couldn't even keep up. The owner of this company is going to make a bunch of apps and be explosive in his growth due to how attentive he is with his customers, makes sure the apps does what it says it does and even went above and beyond to answer questions that didn't have to do with the app. 10/10 recommend and can't wait to use them and recommend them to others! We've already seen amazing results in just three days and our AOV is up!

Developer reply ·

Thank you for the amazing review! I'm very happy that the app is working well for you and I look forward to working with you in the future.

on Dr Free Gift, BOGO Buy X Get Y · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

Before I started with Route I had customers left and right making claims regarding packages lost, stolen or damaged. Now that we have installed Route it has given us a solution where there was not one on top of us losing money and customers. Thank you Route for a no cost, easy fix resolution available to every E-commerce business.

Developer reply ·

Hello, Thank you so much for your review! We can’t tell you how happy we are to be able to help provide such a beneficial solution to you and help support your customers. That’s exactly what we are here to do! It sounds like you have everything you need to for success but should you have any future questions, please don’t hesitate to reach out to our team at https://help.route.com/hc/en-us. Our team is here to help! Have a most wonderful week, Holly, Customer Support

on Route ‑ Protection & Tracking · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

Okendo has been a great new asset to our business. It has brought reviews to the next level in many ways that have benefited the growth of our company. Additionally, the customer service has been wonderful. We look forward to continuing to grow with this great platform!

on Okendo: Reviews & Loyalty · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Awesome app and awesome staff. They helped me beyond what the app provides. I asked for advice and they gave it to me, they are awesome! This app is already giving me analytics on the first day. Thanks!

on Buy Me: Sticky Add To Cart Bar · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

I can't wait to see if this works. I have no push notifications currently set up. I wonder if this will work and if so how profitable will it be. So far, so good. Very easy to use!

on Hextom: WhatsApp, SMS & Push · 7 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I've been looking for an app to customize my tabs. Thank you to you guys I can now do it with ease. Thank you!

on FOLDER ‑ Smart Product Tabs · 36 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Why isn’t this a Shopify standard? Thank you for this easy and necessary app that brings my level of service to the next step.

on Orderify ‑ Order Edit Cancel · 13 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Made $90000 in sales to pay them $900 and only have $300 in chargebacks some of which they didn’t even cover. Cancelled

on Signifyd · 5 months using the app