Arkive
Netherlands
Reviews (7)
I tried a few apps and it was so tough to find a good one with all our needs. Also, we wanted to be behind a button the popup. And this app did it! I had one technical challenge, but Emma helped me. She went so far to discuss it with the developers and everything worked out perfectly! Thank you
It's easy to use, but the data shared about the products is lacking for online sales. For instance, the EAN codes are lacking, and affiliates and SEO/Google Shopping platforms block these products for publication as they are not seen as 'authentic'. Additionally, the quality of supply is quite poor. They only have small brands, without EAN codes. We don't know if products are tested, so it's shady. When we highlighted our concern, they were also not helpful. They don't understand marketing. They want you to use the platform, but like this, you can not sell their products. So worst ROI.
Developer reply ·
Thank you for the great feedback! We're so happy to hear that you found Spocket easy to use. Our goal is to provide a smooth and efficient experience for our users, and it’s wonderful to know we’re meeting that expectation. If you ever need any assistance, feel free to reach out. We're here to help!Happy dropshipping!- Eleanor 😊
I am very excited about this feature. Preordering solutions are more sustainable for the world. We do not have to buy, until we actually sold it (demand), creating less waste.
I am very happy with Koongo and especially their technical service team. One person in particular, Carlos. He listens to our business problems and helps us tackle current issues.
Developer reply ·
We’re very pleased to hear that you’re happy with Koongo and our technical support team. Listening carefully to your business needs and helping you resolve current challenges is exactly what we aim for.
We've been configuring this app for 3 months, paid feature. Finding out in the end the payout functionality for sellers is not working. And also, if you have different terms per seller, it's not customizable. Sellers get annoyed about the notifications, it's quite complex to understand for them and it's just not user friendly. And what is a marketplace if the payout is not even working?
Developer reply ·
Hey!! Please excuse us for this unfortunate experience, However, As we can see from the history of our communication that, You don't have payouts enabled in your PayPal Account as of now & Our team has mentioned the same many times on the chats/conferences/tickets. For that you need to contact PayPal team further so that they can enable payouts feature in your account. Please Note: As soon as you'll get payouts permission in your account PayPal Payout will start working extremely fine. Even we have many merchants who are using payouts successfully since years. We have sent a support ticket along with meeting link.. Kindly check & reply us back so that we can assist you in getting the help from PayPal end. Our team will be more than happy to build a marketplace for you, together! - Team Webkul
Huge bug on their own features regards pricing a bundle fixed during checkout. In the cart is shows the sum of products, and not the bundle price which is confusing for users. Highlighted this issue, got a reply that their developers are in Ukraine.. A day later, got feedback from a developer, that there was no issue. Shared print screens then he added random text during the checkout process of a user, which was completely not asked for. Highlighted the issue again, to please remove this. Then they directed me to their UI to inactivate a piece of text, which was never asked for. Sorry, but this is not how you treat your users who are helping you to solve a important bug.
Developer reply ·
Hey Sinem, Anna here from PickyStory's support. We checked your conversation and it looks like there was a misunderstanding. On Shopify, apps can't edit the prices of line items in the cart, discounts are only applied at checkout. That's why you see the original sum price in the cart and the discounted price at checkout. In order to help our customers know the bundle savings, we are offering to add a text snippet in the cart, that shows the discounted price near the checkout button. That's what our team member tried to help you with but probably didn't clarify this feature's goal. I've reached out to you to resolve this issue and looking forward to hearing back from you. Anna Head of Support, PickyStory