My Vital Flows
Spain
Reviews (5)
If i can put 0 stars i would. This is Absolutely the WORST app I have ever seen, and I am not talking about not tracking properly which it was completely off, I am talking about ERASING ALL THE ADS YOU HAVE PUT HARD EARNED MONEY IN AND ALL DATA GATHERED AND REPLACING THEM WITH BRAND NEW ONES. I was patient for a week with this mess for them to tell me they could not reverse it. On top of that they started publishing campaigns I did not plan on publishing and were on draft. An absolute mess, I don't even know how it's legal to mess up your ads and structure that much. BE CAREFUL with your data!!!
Developer reply ·
We're genuinely sorry to hear about the frustrating experience you had with our app. It's truly disheartening to learn about the loss of your ads and data – that's not at all the experience we want our users to have. Rest assured, we've taken immediate action to address this issue and prevent it from happening to anyone else. We understand the frustration and inconvenience this has caused you. We also want to mention that we tried reaching out to you to make things right, but unfortunately, we didn't hear back from you. If there's anything we can do to help or if you have any further concerns, please don't hesitate to reach out to us directly. Your satisfaction is incredibly important to us, and we're here to support you however we can. Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your understanding as we work to improve our app.
I LOVE THIS APP!! Customer service is TOP NOTCH, very satisfied
Developer reply ·
Thank you so much for your kind words, it’s a great motivation for us to improve ourselves! I’m so glad that our support team is able to make you satisfied to the fullest. It’s all our pleasure to assist you throughout your journey with PageFly. Rest assured that we will try our best to be a better assistant to you every day! Have a nice day! Jenny - PageFly Team
This app is simply amazing, the customer service is TOP NOTCH, I was using monster cart upsell and they werre taking FOREVER to fix my issue which made me loose a lot of money. With icart I have hopped on a call with mahoj and he was simply amazing, very patient andd was helping me promptly with everything i needed! I had an issue because i was using wide bundle, but they fixedd it in less than 24 hrs!! Where as other apps take 7 days... Really good, highly recommended
Developer reply ·
Wow, 😍 thank you so much for this amazing review! 😊🥰 We're thrilled to hear that you love our app and our customer service. 🙌🏻 ➝ We're sorry to hear that you had an issue with another app, but we're glad that we could fix it for you quickly and efficiently. 😊 ➝ Manoj is indeed a great member of our team and he was happy to assist you with everything you needed. 😀😁 ➝ We're honored to have you as our customer and we hope you continue to enjoy using our app and see great results. 😊🙇🏼♂️ Please feel free to reach out to us anytime if you have any questions or suggestions. Thanks again for your trust and support!
I am so in love with this app, favorite one so far on shopify!!! Customer service is top notch answering very fast We're thrilled to hear about your positive experience!
Great chat support, love the design, very customizable and absolutely great, recommended!! Support answers super fast