The Bean Grind
United States
Reviews (6)
The company has destroyed my finances and business. I have talked to chat 8 times in 9 days as I have been locked dout of my account. There are 1400 files and 620 products that are at risk of losing. I have spent 13 months alone working on buildingthis and due to a second Shopify store that I had opened in December 2025, it intercepted with log-ins and Printify (even with more tech API access than I will ever have) is unable to help me gain access. I can log in SOMETIMES for 10 seconds but I am booted out after. I can not believe such a lucrative company has affected a cusromer and their business to this extreme. I am turning matters over to a lawyer at this point. To demonstrate the broken system they use with clients- next to this review it says my business name and Printify account name and 7 months using. I have had this since 11/2024. Lastly, my Printify was ok in reguards to me able to gain access and use the app, but I was tired of having to keep spending 20-45 min each time I logged in using a different device and several security measures or error messages that were incorrect and should not have been an error becaus eI was using my real log ins, and I brought this matter to Printify attention. Asked to please remove all emails and Shopifys associated to these files and designs and lets get this straight once and for all and after that email, that night there were zero products. I was upset and contacted them first time on Live Chat. After that everything went down from there. I believe it might be intentional at this point as my agents will be in middle of clocking out from their shift after working on the matter together and they abruplty leave or they argue about screenshots that I can see compared to what they are looking at live, or they allow me access while on Live chat and when chat ends, I am blocked and my screen logs me out and I can not get back in. It is a revolving and grossly noticible pattern.
Developer reply ·
Thank you for your feedback! 🙏 We are sorry to hear that you are experiencing issues with our app. We would like to look into the matter further, can you please share more information on the issue for us here [https://printify.typeform.com/to/Pua3qgMA ]? Our team will review the details and get in touch with you as soon as possible. 💚✨
Terrible experience for 10 months now. The customer care and technical help department send ai emails that are repetitive saying the same thing, "Looks like you haven't responded, we are closing the ticket now." Meanwhile I am flooding their emails demanding help or a full refund as the service was never used and not functional for 11 months. Worse experience of all millions of apps out there on the platforms.$50 x 11 of which they can confirm it is not functional nor has been used? The company's CEO must have been a car salesman through college.
Developer reply ·
We’re truly sorry to hear about your frustration. Our support team has promptly replied to all your messages, offered multiple one-on-one training calls to help you get set up, and even extended your trial period to ensure you had every opportunity to use the app successfully. We’ve continued trying to make contact and are still more than willing to assist in getting everything running exactly as you need. We understand how disappointing this situation feels, but please know our team has been doing everything possible to help and remains ready to support you whenever you’re available. Providing responsive, transparent, and effective assistance to our merchants is always our top priority.
So far it seems intuitive and helpful but I have not had it long enough to complain or really brag just yet!
So far it’s great! It integrated seamlessly to my store TheBeanGrind.shop. I don’t know how to live without it now!
So far, it is easy to use and navigate. Set up takes 5 minutes. Help is 5 seconds away in cat. They are thorough-AI or not. lol
Not bad. I could have made my own free shipping icon though, after all that is why I installed this app. I might give 5 stars if I see more benefits in the future.