← Merchants

Canopy Plant Co.

United States

••••••@••••••.com ••••••@••••••.com

•••••••.com

Domain and emails come from public search results and may be outdated. Terms of use

Reviews (6)

★★★★★
Shopify

So many bugs. They were pleasant to work with but worked very slow. Took them days to make small changes and then the app would start having random issues. It's too bad, because the claim portal is a great tool to have but I just can't use this with the amount of bugs it has.

Developer reply ·

As app founders, no one likes negative reviews. In fact, most of us app teams will often bend over backwards to try and prevent a negative review, or at the very least do everything we can to try and get the review removed. That is the honest-to-god truth, because frankly, 1-2 star reviews kill app rankings. In this case, while we absolutely would love to help, and are always committed to ensuring every merchant has a perfectly positive experience, I want this review to stay. The simple reality is that just days before Christmas, the merchant installed and requested a set of features that, out of the box, we didn't entirely support. Anyone who knows me knows I never like to say no, and we pulled devs out of vacation to try and make these changes happen. Of course, these "customizations" were free, as we simply want merchants to make the most of our platform, our apps, and to ultimately enjoy the products we spent years building. Those "small changes" take time, especially when 90% of your staff is out for Christmas break, or working "shorter" shifts, because after all, everyone deserves a life and a chance to spend time with family and loved ones. On Dec 24, the merchant replied with a list of issues (some were totally legit) and some were simply what you'd call "user error" or just needed a bit of explaining... Within an hour or so, the app was uninstalled, and the review was left. We had no chance to respond, no chance to try and fix it on "Christmas Eve," and the replies we sent went unanswered. Bottom line, as a message to merchants, when you read this, understand that app devs take negative reviews extremely personally, but sometimes, no matter how hard we try to please, we might end up letting you down. To the team at Canopy Plant Co, I am sorry we couldn't deliver in time, and that you didn't feel comfortable with our app. Truly. It is a shame we couldn't resolve things for you. I'm always available directly at marc at navidiumapp.com to help. Best, Marc H Founder Navidium App ps. That applies to anyone who needs support Navidium or otherwise :)

on Navidium Shipping Protection · 20 days using the app
★★★★★
Shopify

Paid for a year subscription and ended our affiliate program early. This app has plenty of bugs and the major one is that the PayPal integration is broken so all payments have to be made manually. I removed the app after 6 months and this company is refusing to even offer a partial refund. Stay away from them as their customer support is awful and the app is full of bugs. You can do the same exact thing that this app does for free with Shopify collabs.

Developer reply ·

We're sorry to hear about your experience and would like to clarify a few things in a constructive way. (1) Our agent did not refuse your refund request — he simply asked for a billing screenshot in line with our policy. You are eligible for a partial refund, and we're ready to process it. (2) Regarding the PayPal integration, we found no record of it being reported to us; this kind of issue is often tied to PayPal account approval rather than the app itself, and we'd love the chance to troubleshoot it further with you. (3) If you could share the specific bugs you encountered, we'll prioritize resolving them as quickly as possible. We've sent you a follow-up email and look forward to hearing from you.

on UpPromote Affiliate Marketing · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

Excellent support. This company knows what they're doing. You need this app for rich snippets! Get it!!!

on Schema Plus ‑ AI & SEO JSON‑LD · 25 days using the app
★★★★★
Shopify

Does exactly what I need it to do! Customer service was extremely helpful. I would absolutely recommend this app. Thank you!

Developer reply ·

Wow! 🌟 Thank you so much for your glowing review and for giving us 5 stars! 🎉 We're thrilled to hear that our app is doing exactly what you need and that you had such a positive experience with our customer service team. Your recommendation means the world to us! If you ever need any further assistance, please don't hesitate to reach out. Thank you for choosing our app! 🚀

on Back In Stock Alert‑ Notify Me · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

This app is great if you're shipping perishables. You can set low and high temperature parameters. You can then check the weather on all of your standing orders and it'll add tags to the orders if it's safe to ship or not safe to ship. A great app and outstanding customer service. A must have if you're in the perishable business!

on WeatherIShip ‑ Ship by Weather · 13 days using the app
★★★★★
Shopify

Excellent app that puts Shopify's "Order Printer" in the dirt. "Order Printer" recently became useless for thousands of Shopify shops and they refused to take action and correct the issue (which was not able to print more than 1 order at a time). The developers of this app have made a great product. It's easy to use and they will even make you a custom template if you have the highest tier plan. Customer service is exceptional. All in all, I would recommend this app to anyone looking for a good invoice and order printing app.

on Vify Order Printer PDF Invoice · 14 days using the app