← Merchants

My Web Concepts

United States

Reviews (5)

★★★★★
Shopify

I installed this app after testing the Free version, then upgraded and paid for the full year of the Starter plan. I set up the Autoresponder and found that this developer includes their own Unsubscribe link in the footer and you cannot change it unless you upgrade (again!) to the Pro version, even tho their documentation says you can remove the footer with their info with ANY upgrade. But when you click the link to change it in the settings, a pop-up says you must upgrade to Pro! This is misleading customers and forcing them to upgrade to Pro in order to comply with Anti-spam laws! Their support is useless and I asked for a refund less than 24 hrs after having deleted the app. I hope these guys fix this asap, stop misleading customers to force them into the Pro upgrade (which is valid for one option of "Selected Autoresponders" but I used "All Responders" and per their documentation my upgrade should allow me to change within this option). I emailed these guys several times and they told me to clear my cache and try changing the setting again. I have been a webdesigner for 30 years, I know about caches but regardless it didn't work anywayt. I would not use this app. Autoresponder is a required feature for most store owners and this app is taking advantage of Anti-spam requirements. I reported it to Shopify also. I expect a full refund of the annual fee I paid from this developer immediately. I deleted the app and used it less than 24 hrs. I won't use any other apps from these guys or recommend it to my clients either.

Developer reply ·

Hello there, We appreciate you taking time to express your frustration, and sincerely apologize for any misunderstanding while using our form. Please note that the feature you requested is under Pro plan only. We would never force you to upgrade in any case, as our team are always ready to issue a refund when needed. We noticed a discrepancy on your account, causing that feature to be showing under Starter plan. However by the time our support team investigated to get back to you with a final update in less than 24 hours only after our last email, we were surprised and sadden to see this review from you unfortunately. We managed to identify the issue in less than 24hrs and our Support Manager had already decided to upgrade your plan to Pro for free in order to compensate for the misunderstanding. However your patience and understanding would've been very considerate during the process. Your satisfaction still remains our priority; we have issued you a full refund and also sent you a personal email with an offer of compensation for any inconvenience caused.

on POWR Contact Form Builder · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

I installed the demo version and it consistently told me I was in Atlanta GA when I am in FL (not on vpn and even tried from my TMO hotspot, still shows Atlanta). There are several bugs they need to fix!

Developer reply ·

We appreciate your feedback. Lucky Orange uses a GeoIP database to determine the location of people who come to your website, including yourself. Your location can be skewed by a variety of factors, such as using a hotspot. T-Mobile typically routes internet traffic through their network to a centralized location. As a result, your location may appear different in Lucky Orange than it really is. There are other factors that may contribute as well, and our engineers would like to learn more about the discrepancies you experienced to find a resolution. Please reply to my last email at your earliest convenience to initiate the investigation. I look forward to hearing from you soon. Best Regards - Bradley from Lucky Orange

on Lucky Orange Heatmaps & Replay · 5 days using the app
★★★★★
Shopify

I use Hulk Apps my business and recommend them to my clients. Great support too. MyWebConcepts.com

on Hulk Contact Form Builder · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Great app. We use this at MyWebConcepts.com to do some advanced design work for some of our agency's client stores.

Developer reply ·

Hi Rich, I really appreciate your time which spends on writing the review, it was very nice of you. It motivates us to continue working hard thank you again. Touqir | PageFly Team

on PageFly ✦ AI Page Builder · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

This is a great app for managing reviews. We use it on our website MyWebConcepts.com to manage our client reviews. It requires very little upkeep and pretty much runs by itself. All you have to do is confirm that its a valid product review (IE., make sure it is not spam) and add it to your product by approving it.

on Rivyo ‑ Product Reviews App · 3 months using the app