← Merchants

MyLoverDoll

Hong Kong SAR

Reviews (5)

★★★★★
Shopify

thanks Clara

on Smart Product Filter & Search · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

It's terrible. There's no live customer service—just a bunch of useless AI that can't solve my problem.

on Tolstoy: Shoppable Video & UGC · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

The quality of customer service is very poor, especially from Clove.

Developer reply ·

Dear MyLoverDoll team, Thank you for taking the time to share your feedback and for continuing to use our app. We're sorry to hear that your experience with our customer service, particularly with Clove, did not meet your expectations. While we understand that we cannot change the experience you've already had, we would like to clarify one point. Our team primarily provides support in English, and in your case, communication was conducted through translation. Because we do not have dedicated native Chinese-speaking support agents, some messages may have sounded unnatural or may not have conveyed our intentions as clearly as we hoped. However, please know that we genuinely care about our customers and always do our best to provide assistance as quickly and thoroughly as possible. Any communication challenges were never a reflection of how much we value your business. We also noticed that you are still using the app, and we truly appreciate your continued trust. If there are any unresolved issues or if you encounter any difficulties in the future, please don't hesitate to reach out to us. We'd be grateful for another opportunity to assist you and improve your experience. Thank you again for your feedback. It helps us continue improving both our service and the support experience for all merchants. Best regards, The Easify Team

on Easify Custom Product Options · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

on Judge.me Product Reviews App · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

vik is good

on Trusted Product Tabs with AI · About 2 hours using the app