← Merchants

Galen Leather

Türkiye

Reviews (8)

★★★★★
Shopify

★★★★★
Shopify

Great app—easy to use, lightweight, and doesn’t slow down your website. The support team is also excellent!

on Platmart Color Swatches · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Just started to use the app. We tried a lot of similar apps. That one working great between our stores. Also syncing some duplicate SKUs already in store. CS was great, and got replies to our requests in less than one hour.

on Inventory Sync ‑ GoGo · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

Great app. Working natively with Turbo theme. Thanks

on Amp Back in Stock & Preorder + · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

We have been using this app for 3 years.It was useful so we recommend it to everyone. Now we are experienced an issue for 9 days, sent several emails but didn't get a solution.We can't use app , we can't create labels , delayed orders so we have many unhappy customers because of Pluginhive bad customer sevices.

on PH Ship Rate & Track for FedEx · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Easy to use the app.great and fast support to all fo your request. Highly recommended. Thanks a lot.

Developer reply ·

Thank you so much! Happy to have a Shopify Seller from Turkey using Ship&co with UPS and FedEx.

on Shipandco · 28 days using the app
★★★★★
Shopify

Beware : We have been using it for two years. It was a great app and one day they reached us for an unpaid invoice. Then cancelled our account, now they asking 350$ monthly fees for the new plan, which was 24$ before. It is a good app if you have 1-2 K page views. Otherwise beware.

on Privy ‑ Email, SMS & Pop Ups · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

No order search box in new design , invoices doesn't include shipping cost and discounts , although we don’t use the AfterShip app, they send AfterShip tracking links to our customers.

Developer reply ·

We apologize for the bad experience. To discuss this further we have sent you an email on your registered email address. You can also reach out to us at support@postmen.com. Our support team is available 24X7. Kind regards, Mudit

on AfterShip Shipping + Labels · About 4 years using the app