← Apps

AfterShip Shipping + Labels

by AfterShip · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (100)

★★★★★
Shopify

.

Developer reply ·

Thank you for your valuable feedback. We are open to suggestions if you have any. It is always nice to understand the requirements of our users so that we can meet their expectations and deliver an engaging experience. If you need any assistance with the app, please feel free to contact us via the live chat option available on your account or email us at support@aftership.com We will try our best to ensure that your experience with us becomes worth a 5-star rating. Regards, Team AfterShip

DREWM · 3 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I've had problems with billing, including the impossibility of going back once a payment has been made. The application otherwise works well, but I recommend paying attention to the payment options and checking the conditions carefully. It may be useful to compare with other competing solutions.

Developer reply ·

Thank you for sharing your feedback. Please accept my sincere apology for the experience you had. However, this is not the experience we want to provide to our users. We are sorry to hear about the difficulties you've encountered with the billing process, particularly the inability to go back once a payment has been made. We're committed to improving this. One of our support team members reached out to us over email to help you better understand the process. Trust us, we work very hard to make our app user-friendly and provide a great support experience. Your feedback is highly appreciated. You can always contact us via the live chat option available on your account or email us at support@aftership.com Regards, Team AfterShip

Benjamin Jezequel · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Aseem was amazing, faster, and effective

Galtsand · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

user friendly, great customer service would highly recommend this app

The Diva Goddess · 10 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I had a question about labels payment today and Aditya was able to help me really fast in the Chat! Thank you so much, you saved me a lot of time! :)

Skar Healing · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

I installed the plug-in after several bad experiences with other developers. The plug-in had a pretty good designed interface, and it looked like it could cover our needs, which were very simple. Just placing orders and printing labels in 4 x 6 format, standard for the logistics industry. Their support assured me it was possible and were ready to charge us 89USD/ month. However, on trying to ACTUALLY configure the plug-in, it became a never ending string of meetings, emails, and chats with tech support. They will never say their software doesn't do something, and will string you along and try to blame other products and developers. Finally, after over a week of wasting time with them, sending emails to other developing teams, etc. I actually found out their software wasn't working for us at all. We JUST needed to generate and print labels in a standard format (4x 6) with two carriers in two countries in the world. One would think that's really basic in e-commerce, right? Think again. Everything they said was possible, turned out to be untrue. Very disappointed, they made my company waste over a week of our time. Beware of this company. They continue to string you along with incomplete information until you find things out on your own. Don't pay for this plug-in. It doesn't work.

Developer reply ·

Thanks for your valuable feedback. We understand that you are not satisfied with the resolution time taken to resolve your issue which has negatively impacted your experience. We value you as a customer, and it is disheartening to learn that we have not met your expectations. For this, we are assigning dedicated support for your AfterShip Shipping account. Please check your inbox, as you will be contacted via email shortly. Trust us, we work very hard to make our app user-friendly and provide a great support experience. Regards, Team AfterShip.

Soul Nomads · 9 days using the app
★★★★★
Shopify

We ran into some minor issues with Aftership labels, and Aditya was able to assist me with the issues. I appreciate their help and the quick resolution.

OEM Car Key Mall · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

having a trouble today about created label but their staff help to troubleshoot immediately. awesome

Developer reply ·

Thank you for your valuable feedback. We're delighted to hear that you had a good experience with our customer support. We are open to suggestions if you have any. It is always nice to understand the requirements of our users so that we can meet their expectations and deliver an engaging experience. If you need any assistance with the app, please feel free to contact us via the live chat option available on your account or email us at support@aftership.com We will try our best to ensure that your experience with us becomes worth a 5-star rating. Regards, Team AfterShip

WHITE NOISE RECORDS · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

I'd like to take a moment to commend Harvinder for his outstanding service in assisting me with creating a custom label. His dedication and expertise made the process smooth and successful. Thank you for the exceptional service!

BYTFS · About 6 hours using the app
★★★★★
Shopify

Très efficace. Une assistance à votre écoute. Un très bon service. Super service de la part de Ankit Pathak

Misericordia · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Scammers. I have been a victim of this scam where my money was stolen.

Developer reply ·

Thank you for sharing your feedback. Please accept my sincere apology for the experience you had. However, this is not the experience we want to provide to our users. I appreciate your time to jump over a quick screen share meeting and we are glad that we were able to help you with the refund. Rest be assured, you are valuable to us and we really value your money. You can always contact us via the live chat option available on your account or email us at support@aftership.com

Pole · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Their full-service platform works pretty well. Had a great experience with AfterShip Tracking and now I'm enjoying Aftership Shipping as well.

The Keratin Store · 14 days using the app
★★★★★
Shopify

works perfectly with our store and support is always fast and super helpful! Easy to use and setup too.

Goode Rider · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Aditya from Aftership Shipping's customer service was accommodating. She was not short with me in her response and was not dismissive, which I have had with some Aftership reps. She was attentive and patient. Thank you Katherine Shop Baby Boutiques

Shop Baby Boutiques · 22 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Moazzam listened to my needs and went out of his way to answer my question. _______________________________________

Officine Générale · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

Ankush was very helpful, love the service, was very patient, really happy with it! .................

Naomi Besson Swimwear · 1 minute using the app
★★★★★
Shopify

great app and better support! they are very responsive and helpful they were able to help me with multiple issues and get me active right away

American Athletic · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Aftership is the most organized platform i used for returns and shipping to my customers .Its a plus they integrate with many apps that make our customer service top notch.Customer service is always readily available 24/7

Valabasas Denim · 15 minutes using the app
★★★★★
Shopify

My issue was resolved! Thanks........................................................................

Decade Studio · Almost 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Excellent app. Fast and easy with no problems and very responsive customer support when needed. Highly recommend.

Black Bear River · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

We used this service for a long time along with Aftership Returns Center. I would like to express my dissatisfaction with the way they provide customer service. We faced some kind of glitch or bug when we are not able to add card details, every card we add is rejected (all the cards are ok). As a result we cannot buy return labels. This issue has occurred more than 1 week ago. Their customer care team provides me with templated messages and tells me to replace the card. They don't even take into account that every card we add is rejected. No one can help us and our business is completely stuck if we're talking about returns. I am extremely unhappy with this service and seriously looking to switch to another application, because when no one can help you resolve simple billing issue for more that 1 week, this is really weird and looks like nobody cares about you as a customer.

Developer reply ·

Thank you for sharing your feedback. Please accept my sincere apology for the experience you had. However, this is not the experience we want to provide to our users. I would also like to inform you that we've already forwarded this concern on priority to Visible team and also CC you in that email thread for check the updates from Visible team. We are keep following up with them for faster resolution. Rest please be assured that you are our valued user and we always aim to deliver a great experience. We are disappointed to know that our service did not meet your expectations. We've also informed about this concern to our development team for an alternative for a quick fix. We'll update you once it will be fixed. We regret the inconvenience caused to you. Regards, Team Postmen.

MARIEMUR · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

The app developer does not know his/her own app at all. Every time that I had some issues, the customer support did not know the solutions 90% of the time and it took them a week to get back to me with some non sense answer. Be aware! They did not disclose all the information about the app. If you want to cancel the label that you have purchased, it needs to be done within 30 days. Their support did not even know it until looking into it for one and half weeks. If you ever cancel the labels, your will not get refund until you request escalation from Shopify or do a chargeback on the credit card. All they response were we are an free app. You have to contact the shipper/carrier directly when I did not even pay the carrier directly. They do not have any common sense to resolve any issues. The app needs to be removed unless they optimize it to a useable app. It has too much flaws that should not be running!

LYFTLYFE APPAREL · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

I couldn't get past setting up a courier. Ended up in an endless login loop. Support was poor (sent me a Developers Guide, asked me the stock standard "change browser"--I'm using Chrome, if it doesn't work with Chrome, it's no good). Eventually was able to click on courier icon. Took me to an API set up screen with message for Shopify users to click on a link to the new experience. Back in the loop. Uninstalling.

Developer reply ·

Thank you for sharing your feedback. Please accept my sincere apology for the experience you had. However, this is not the experience we want to provide to our users. You are our valued user and we always aim to deliver a great experience. We are disappointed to know that our service did not meet your expectations. We will investigate the reason for the concern that you have raised to understand where we have fallen short of your expectations. Your feedback would be relayed to the team and we will ensure that your experience with us becomes worth a 5-star rating. We regret the inconvenience caused to you. Regards, Team Postmen.

Cremation Urns · 25 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Samad a été d'une très grande aide pour reconfigurer nos étiquettes de retour. Nous utilisons Aftership et Postman depuis 3 ans maintenant et c'est très facile d'utilisation pour nous et nos clients. Je recommende

Calzuro Canada · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

The app continues to improve, and the customer support team is very helpful and responsive. They also prompt you for app features you might not know about yet and/or for updates that you may have missed.

GF Pet Official Online Store · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

I am dealing with support on how to print one label for more than 3 hours. Now I am dealing with a guy named Moezzam, it looks like this guy is professional at wasting your time.

Developer reply ·

Thank you for sharing your feedback. Please accept my sincere apology for the experience you had. However, this is not the experience we want to provide to our users. It is our constant endeavor to delight our users and make their experience with the app useful. We are assigning a support executive to investigate and resolve your concern. Please check your inbox, as we will contact you via email shortly. Regards, Team Postmen

Jeans4you.shop · About 6 hours using the app
★★★★★
Shopify

We needed a returns portal features on our website. I installed the app as the reviews for the most part looked good. Straight away I tried to setup the postmen account with DPD, I had an error regarding a max character limit on ref 2, so I reached out to support. They first told me that the problem was on DPD's end and I needed to contact them. So I called DPD who confirmed this issue was with there app and that they are sending too many characters for the field ref 2. I contacted support again to explain and they said they are working on the fix. 3 days later I am still waiting for this fix, and so I reached out to support again and they have now confirmed that it will be another 4 days to fix. I would imagine they have no one using the DPD UK account with this app otherwise everyone would experience the same issue. If your expecting to install this app and set it up with DPD UK I would look elsewhere because the app is very buggy and will not display any labels. Look else where and find an alternative app for the same features. The support was always active and I was able to contact them easily enough, however I was just told that they are working on the issue.

Developer reply ·

Thank you for sharing your feedback. Please accept my sincere apology for the experience you had. However, this is not the experience we want to provide to our users. You are our valued user and we always aim to deliver a great experience. We are disappointed to know that our service did not meet your expectations. We will investigate the reason for the concern that you have raised to understand where we have fallen short of your expectations. Your feedback would be relayed to the team and we will ensure that your experience with us becomes worth a 5-star rating. We regret the inconvenience caused to you. Regards, Neelima Aggarwal Team Postmen

Yoga Studio Store · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

Just started using this app, so I don't have a lot of feedback on the app itself. I am not tech savy at all, but the chat support was so patient and helped walk me through the set up to be able to create return labels. SO thankful!

WAVES in the village · 41 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Not suitable if you are not US based, as USPS labels can only be used through this system if you have a credit card linked to a US address.

Developer reply ·

I am sorry for the inconvenience. Please note that you need to create a new shipper account with USPS directly and add that account here. Your feedback has been registered. Please note that we will be contacting you via email shortly. You are our valued user, and we are committed to providing the best support at all times. Hence we would like to discuss this further with you. We will surely get all your issues resolved and ensure that you are delighted with our services. We are available 24 X 7. You can always reach out to us via the live chat option available on your account or email us at support@postmen.com Regards, Rupam Sarma Tamuli Team Postmen

Lumiere Equestrian · 15 days using the app
★★★★★
Shopify

This is a very good app which provide all of shipment service, and the support is very great respond, even on the email and realtime chat support!!

Trendy Ground · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

I haven't been using the app long, but support has always been quick to respond and get me sorted out through the chat. It's generally easy to use (as long as you know your shipping terms) and I love that it's built using the same visual front end as shopify - makes it feel more natural to use. I've connected the app to my UPS account and it's been saving me a ton of time.

Likely Tale · 17 days using the app
★★★★★
Shopify

Can hardly solve problems, there are many customer service personnel online, however, it was just politely catering around most of time. The whole problem solving process was very time consuming, not substantially move forward. I'll uninstall this app soon. Please be careful to use it.

Fairiland Outdoor Technology · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

Support is terrible. They are online all the time (which is nice) but never able to actually help. They just "raise tickets" and no one resolves anything. Wondering if Im just speaking to a bot...

Developer reply ·

It is unfortunate to know that we did not meet your expectations. However, this is not the experience we want to provide to our users. It is our constant endeavor to delight our users and make their experience with the app useful. We are assigning a support executive to investigate and resolve your concern. Please check your inbox, as we will contact you via email shortly. Also, we would like to inform you that since the issue was with your account being closed, we contacted the Visible SCM team to get it fixed but we haven't heard back from them yet. One of the concerned personnel from the development team has reached out to the Visible team to get it resolved on priority. We regret the inconvenience caused to you. Regards, Team Postmen

Evolve Fit Wear · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Great solution for making our international labels. Customer service is always available. Just a little request, please solve bugs in a shorter time, our customers can't wait for days for us to make their label and ship their items. Anyways it has been solved in the end, hope it's going to continue working for a long long time now! :))

HOSTILE · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

easy to setting up. and It really nice support team. They response very first. I really appreciate it.

DainobuNYC · About 17 hours using the app
★★★★★
Shopify

Good free platform to process shipping with shopify! It can sync data with shopify and service support is good!!!

Premium Co Groceries · 12 days using the app
★★★★★
Shopify

Unable to set up a courier account with them, and did not get any updates from the support team within two weeks.

Developer reply ·

Thank you for sharing your feedback with us. We have investigated the reason for the issue that you had raised related to the setting up of your USPS account. Upon investigation, we found that the issue that you were facing was because your credit card was declined by your bank as confirmed by our partner. Hence, we request you to contact your bank to get the restrictions lifted from your card or alternatively you can make the payment with another card to set up your USPS courier account. Rest assured that you are our valued user and we will ensure that you have a great experience with our app. Regards, Neelima Aggarwal Team Postmen

Fangyan · 13 days using the app
★★★★★
Shopify

Customer support is world class! The user interface is nice and easy to use. Legit FREE. No hidden paid services. Great app for shipping at a discount.

QuikCamo · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

The Postmen app is easy to setup with the courier account and use and customer service via chat is prompt and efficient.

Quay Australia · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

This was some of the worst customer service I have ever experienced. The app failed to provide a label at one point because the line item had no cost - it was an item we had gifted to a customer by discounting it 100% and needed to return it back to us, and were trying to issue a label using Automizely's Postmen and Returns Centre apps. The app said there was an error because the line item "could not be valued at zero". I reached out to the support email, as per their instructions, and they told me they would look into it. The company Automizely, who makes this app, has very fast response times to issues initially, but their customer service reps very rarely have an answer to the questions being asked. They initially respond quickly and then inform me that they will get back to me "shortly", "soon", "as soon as possible", or that they are "escalating it to another team" and then don't actually provide a solution. It has now been over one week that I have been waiting for a simple return shipping label in a day and age that customers expect fast service. Our customer has been waiting patiently for a return label, and naturally I will have to go and find another service to get the label, because this company is absolutely useless when it comes to solutions being provided. I have asked multiple times even for a rough ETA - is it one day? One week? One month? And they ignore the question. They ignore, or fail to understand most questions, and it is hands down the worst customer service I have seen from any of the apps in the Shopify store. They have failed to actually provide me with a solution, and I have literally wasted hours in chats with them trying to get very simple answers out of them, and they can't do it. Being quick to respond is useless if you never provide a solution. That is exactly what Automizely is like.

Developer reply ·

Please accept my sincere apology for the experience you had. It is really unfortunate that your expectations were not met in the recent interaction with us. However, this is not the experience we want to provide to our users. You are our valued user and we are committed to providing the best support at all times. We are assigning a support executive to check and resolve your concern. Please check your inbox, as you will be contacted via email shortly. We regret the inconvenience caused to you. Regards, Neelima Aggarwal Team AfterShip

IZ Adaptive · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

I want to love it but some areas aren't as refined as I expected. Hopefully this gets better with time.

Developer reply ·

Thank you for your valuable feedback. I am sorry to know that you are concerned about some areas are not refined as expected. Please let us know if you have any suggestions for us. We are really eager to know how we can make your experience a better one. We are available 24 X 7. You can always reach out to us via the live chat option available on your account or email us at support@postmen.com Regards, Rupam Sarma Tamuli Team Postmen

Mono B · 14 days using the app
★★★★★
Shopify

Easy to setup and contacting customer support was quick and painless. Now I have a reliable way to ship my products.

Corlette’s Eden Salon · 5 minutes using the app
★★★★★
Shopify

This app sucks. Its incomplete. You have to manually add product dimensions each order? It was promising.. but what happens if you have 100 orders an hour.. you have to set one default fallback dimension and weight and have that auto applied to each order? cmon man. even basic cheaper apps have that option. Until they come up with an export/import feature.. they shouldnt be on here for anything other than very small shops

Developer reply ·

It is unfortunate to know that we did not meet your expectations. However, this is not the experience we want to provide to our users. It is our constant endeavour to delight our users and make their experience with the app useful. We are assigning a support executive to investigate and resolve your concern. Please check your inbox, as we will contact you via email shortly. We regret the inconvenience caused to you. Regards, Nitish Team Postmen

HERC'S Nutrition Canada · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

Great customer service!! I appreciated the fact that even though it was well beyond normal business hours someone was able to help me!

Nora Madison Designs · 37 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Great app and amazing customer service :) Thank you for making shipping easier for us! Postmen has helped me significantly.

AURABOTTLE.CO · 19 days using the app
★★★★★
Shopify

I like this app, it is easy to use, and free! It helps me make first class labels easily and free of charge!

Year Zero LA · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Great customer service, I downloaded the app and had a question. They responded right away! I would recommend if you are small business t use this app

Grahams Natural · 22 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I recommend this app to anyone looking for the perfect shipping rates. It very easy to use and the support service is great.

Smooth&Charming · About 10 hours using the app
★★★★★
Shopify

I have just installed this app, but so far it looks great. I think this may really speed up my shipping process. Support is super quick at replies.

Sweet Apricity · 38 minutes using the app
★★★★★
Shopify

So far so good So far so good So far so good So far so good So far so good So far so good So far so good So far so good

Nūr Candles Toronto · 42 minutes using the app
★★★★★
Shopify

While the initial setup can be confusing, the service and customer support have been great. This app is very powerful for handling returns. Definitely recommend. For a step by step guide to setting up amazing customer returns with this app check out a video I made: https://www.youtube.com/channel/UCkIC8yF8ArE4rfF0E_OtX2Q

Le Angelique Hair Tools · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

I haven't started using this app fully, as I am still quite new to Shopify. I have been using Shopify to fulfill my orders, however I am looking forward to giving this app a chance. I had a few questions and Riyaz was able to answer all of them in a timely manner. Thank you Riyaz for the amazing support! I definitely recommend this app, as it seems pretty straight forward and integrates very well with your Shopify orders.

Maison De Finesse · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

Diese Leute sind die besten. Jede Support-Person, mit der ich gesprochen habe, war freundlich, hilfsbereit und kenntnisreich. Ihre Hilfe wird sehr geschätzt. Mach weiter so.

Developer reply ·

Danke für Ihre netten Worte. Bitte lassen Sie uns wissen, wenn Sie Vorschläge für uns haben. Wir sind sehr gespannt, wie wir Ihre Erfahrung zu einer 5-Sterne-Erfahrung machen können. Grüße, Nitish Team Postboten

homee Welt · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

Recently, installed this app. Once I understand how it connects to Shopify it was an easy run. Thank you for answer my questions.

PackageMate · 32 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Interface could be more user friendly but their support team is super helpful! As a Canadian company, we finally have the opportunity to offer US return labels with Postmen and AfterShip Returns Center.

Developer reply ·

Thank you for your kind words. Please let us know if you have any suggestions for us. We are really eager to know how we can make your experience a 5 star one. Regards, Postmen Team

Bather · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

I am using this app to simplify shipping and returns. The customer service is great. Very excited to use this app

Select Trends Boutique · About 4 hours using the app
★★★★★
Shopify

This is a great shipper app. Allows us to connect our FedEx account easily. We like all the apps from this developer!

Developer reply ·

Thank you for your kind words. Please let us know if you have any suggestions for us. We are really eager to know how we can make your experience a 5 star one. Regards, Postmen Team

jeanpierreklifa.com · 17 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I think this app is going to be a game changer for our automated returns! Excited to see how it helps our process.

SLATE SWIM · 4 minutes using the app
★★★★★
Shopify

The app works well for automating your store's return process. They have good customer support to allow you to troubleshoot any issues you might experience. Overall, I give them a 5 star review because the support is crucial, as invariably you are going to need it at some point.

Developer reply ·

Hey :) We really appreciate your honest feedback! Thanks & Regards Postmen Team

ALEXIA ADMOR · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Excellent free app that we use for Fedex shipments, and support are responsive too! They are good at taking on new feature requests also.

Coffeeangel · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

I started using this app and I like it. It is actually quite sophisticated and does handle various shippers and shipping scenarios very well. I ran into a small problem (my fault - because I did not define weight for the package itself) - I received prompted support (within less than 2 min) and the engineer I chatted with was very knowledgeable, professional, and friendly, too and was able to identify the problem quickly and told me how to fix it. This was a very pleasant experience - thanks!!

GeezerGlide LLC · About 20 hours using the app
★★★★★
Shopify

#1 Shipping App in History of Shopify. So easy to integrate, technical skills not required. Cool App

upsandbattery · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

Customer service is amazing. They were on top of my issue and had a resolution within minutes. Thank you for a great product.

UXO Supplements · 27 minutes using the app
★★★★★
Shopify

The customer service is the best! Very happy with them. The app is great and very easy to use. I recommend this app!

Mygainz · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

We use this app in connection with AfterShip Returns. It app does everything it needs to do in regards to label creation. On top of that, the customer service is stellar! Thank you :)

Under 5'10 · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

I like this app!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grip Support Store · 32 minutes using the app
★★★★★
Shopify

What I've seen up to now, it's a very easy to use app. It saves a lot of time in my company with the shipping process. Works great

Chalo Chalo Colombia · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

App is good. App is good. App is good. App is good. App is good. App is good. App is good. App is good.

Energy Fit Wear · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

Integrates well with both Shopify and Aftership. This is especially helpful in automating the shipping service part of the business easier.

Spring Owls · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

This app allows us to track the shipments easier. We used this app along with their AfterShip Return app together. We highly recommend it for any products company.

WOLFPOINT · About 22 hours using the app
★★★★★
Shopify

Just added the app to help streamline returns. I hope this works as well as it seems so far! Wish me luck

Pickleball Savings · 15 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Does as advertised. And support actually will get on the phone with you to help. Not just going back and forth with chat dozens of times like what happens with some apps. I would recommend this app

SportStop.com · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Very easy to set up. Does exactly what it says and integrates perfectly with the preferred carriers even with custom negotiated rates.

LOBOCKI · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

No order search box in new design , invoices doesn't include shipping cost and discounts , although we don’t use the AfterShip app, they send AfterShip tracking links to our customers.

Developer reply ·

We apologize for the bad experience. To discuss this further we have sent you an email on your registered email address. You can also reach out to us at support@postmen.com. Our support team is available 24X7. Kind regards, Mudit

Galen Leather · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

I put 4 stars because I'm having trouble with the configuration but the app developers are helping me solving the issue. Great app in general.

Developer reply ·

Hello, Thank you for your cooperation. We have reached out to you via the email so that we can resolve the issue completely. Kindly, respond to the email so we can help further. Regards, Mukul

Maska · 11 days using the app
★★★★★
Shopify

I had a question about installation and I was helped by Manish. Hopefully the app works :) . I haven't used it yet

CaribeHeart · 21 days using the app
★★★★★
Shopify

Simple to use UI and get support staff makes this an easy install. Looking forward to using this during holidays.

CHIQUEL · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Amazing customer experience. Super responsive and helpful. 10 stars! I appreciate their rapid responses and the want to help!

iTOUCH Wearables · 16 days using the app
★★★★★
Shopify

------------------it is beginning. Not using the app that much but it is free. ---------------------

STRANGERS & LOVERS · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Good App for creating labels all in one place. Works well with Shopify. Easy install and setup. Must have if you ship/create labels.

OGB RETAIL SITE · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

This app is great we are using it for one month and it will reduce our manual work as well and also it will help to give good customer experience due to this automation tool work.

My Dream Store · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

Tried to set up a shipper account. It did not work. Customer service was slow and not helpful. At this point we cannot use the app as intended as it is not possible to set up a shipper account for our UPS store.

Endy · 5 days using the app
★★★★★
Shopify

Great app, simple to use, intuitive dashboard, and great customer service!

Toki Mats · 10 days using the app
★★★★★
Shopify

Great App. Very easy to use!! Highly recommended

T Norris Marine · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

Poor service, very slow at responding. Cancelled service, they kept charging.

Laptoppartsatp · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

So far communication has been horrific! We are trying to launch our new site and yet no one has come back to us for 6 days. Terrible service and will leave if we don't hear back. What a shame as promised so much.

Otiumberg · 14 days using the app
★★★★★
Shopify

I deleted the app from my Shopify store and I am still being charged!! Also I was always charged an international fee along with my subscription! This is a terrible app and no one should use it.

My Smart Blinds · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Almost impossible to reach them. I have a basic question which has not been answered in 10 days.

Igift · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

I will recommend this application to my friends, to whom I will help build my online store

Longevity Create · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Very good support and easy to integrate. Thanks SeeandWear.Com

Seeandwear · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Postmen has been a lifesaver. It's easy to integrate with my Shopify shop and I can now automate my whole delivery process with both Postmen and Aftership.

Kulorcases · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Great app with nice support. The integration is good as well.

Dr Koala Natural House · 17 days using the app
★★★★★
Shopify

Easy to use. Be sure to ask your provider for API.

Peter Jo Kids · 10 days using the app
★★★★★
Shopify

good app.easy to use it ,thank you

Rossieviren 2 · About 7 hours using the app
★★★★★
Shopify

I think this is an excellent app. I am not going to use it however, as my store had a different app for order printing and Postmen got downloaded by mistake. Best of luck with this fabulous tool!

Cnt Pattern Co · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

This is a really cool integration that we needed. Thank you.

Feradje2 · 26 days using the app
★★★★★
Shopify

Please double check your information before signing up. I contacted to confirm the use of TNT in Australia and was told its fully supported. After a week of back and forth setup with postmen and TNT it was realised that it actually was never supported in the first place. Waste of time.

Lexiclothing · 10 days using the app
★★★★★
Shopify

Love this APP! The rates for USPS are better than my Stamps.com rates.

Paint Sprayers · 15 days using the app
★★★★★
Shopify

App works well now , thank you. Great USPS rates

Smoker Guru · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

Great app and great support - really pleased with UPS integration in the UK. Just waiting for Royal Mail integration to be updated and it will be perfect for us.

Chroma Gel · About 1 month using the app