mundogafas.es
Spain
Domain and emails come from public search results and may be outdated. Terms of use
Reviews (7)
5 STARS! The app has a great potential and excellent interface. the dev team are very skilled and dedicated to help and customize every part of the app which makes the experience overall amazing! Totally recommended!!
Developer reply ·
Thanks for your review.
App is not compatible with native functions of the Split theme and the support team luckily responds with a message every few hours to ask for more explanation then do nothing about it. After 6 hours of trying to integrate the native language selector of the theme with this app i keep asking the support for a refund to be able to use a better app and i have no answers. NOT WORTH THE MONEY! ANY OTHER APP CAN GIVE THE SAME FUNCTIONS AT LESS TROUBLE!
Developer reply ·
HI, We are so sorry to see you had all the struggles but after a quick review, I can see our team continued to respond to you with no answer. We sent a total of 4 responses in one day hoping to get this resolved but there was no reply from you. You were also refunded. We wish you the best! THE WEGLOT TEAM
At the start, it was a bit difficult to find a way through the app but huge thanks to the support team they made every point very clear and helped me with some custom edits. The app provides a great potential but what really makes it a top notch is the support behind it. All the best!
Developer reply ·
I'm so happy our support team could help you get started with OrderlyEmails. Thank you for your kind review. I'll make sure to pass it on 🤩 Kind Regards, Sarah / FORSBERG+two
I tried various apps to show the add to cart button on collections pages and when I came to this one i now know what ́clean code` means. It made a great improvement to loading speed on collection pages when compared with all other apps on the store. The dev support Henry is very helpful and skilled. He had integrated the app with our theme very quick and adapted all changes that we asked for in no time. Totally recomended!!
upon installation the support seemed to be very efficient and skilled at integrating the theme and we were testing the app for more than a month. After we noticed a small issue with product images caused by the app , the support have destroyed the whole theme grid and the work of almost 2 months. totally disappointed and frustrated, if the good work is not a constant then working with an app like this can cost your store MONEY, TIME and EFFORT.
Developer reply ·
Sorry for the frustrations. We understand you are about to launch your store in a matter of days, and having everything perfectly configured is crucial. We totally get that, as that's our priority. When you reached out for support since the first day, we've been there trying to provide you with a speedy and efficient solution. You've even mentioned your satisfaction with the support. The theme your store uses required extra effort to get everything fully integrated, and as you may imagine, while we were applying the improvements you requested, it took us some time, but we never touched your Theme code directly. Our team also worked on your store with the app disabled so the changes made weren't reflected in the shop while working on it. The entire time we've not done anything else but try our best to ensure your desired outcomes. It has never been our intention to cause you frustrations, or waste time and efforts; on the contrary, we have been doing our best to help you get all set up since the very beginning. We get your frustration, and we're honestly sorry for all the inconveniences this may have caused, but it's sad that all the efforts we've put into helping you vanishes all of a sudden as if we had been indifferent to your needs. All we want to do is help, and never impact your business. If you happen to have any room for agreement, we'll be glad to speak and contribute with anything we can. Regards, The Support Team
By far the best page builder in shopify with an excellent support team that helped us with some fixes in our collection page only a few hours after we got in contact. Hope ,from pagefly seemed to be a very skilled developer and helpful in all aspects and i reckon the rest of the support team are on the same level. Strongly recommended!!
Developer reply ·
My heartfelt thanks for your review. Your feedback means a lot to us and we will do our best to deserve your trust. We have been continuously striving, improving the quality of product and services, and bringing practical values to return for your trust. Please don't hesitate to contact us anytime if you need any more help. PageFly | Kate - Customer Success Manager
i have used the app for a while for our B2B business and can say it offers a great variety of customizations thanks to the great support team who are efficient at every level. Unfortunately, we had to uninstall it to find another app that can support logic conditions on cart total amount but still super recommended if you want to have professional support at scaling your business.