Anya Active
Singapore
Reviews (5)
Thank you Hazel and Athar!! Amazing and very timely support, helped us sync our inventory and order from Tiktok seller center to SPL. We appreciate your help very very much.
We generated close to $900 revenue but also paid $900 per month - which resulted in a major loss. This was not known to us and the team has refused to issue any refund.The experience has been extremely disappointing. Product has a lot of bugs in terms of look and feel, and internally some basics are not put in place.
Developer reply ·
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you didn't get the expected experience from our product. We checked that case and it looks like you didn't enabled the localization toggle to enable translations. Our team reached out to you and we hope to solve it quickly togheter. Thanks, PickyStory team
Been really helpful in helping us automate our returns. Thoughtful features in backend that are well thought-through. Worth the subscription.
terrible, giving bugs on my website!! please do not use this. it is also not performing well, i clicked installed and it does not show on my product pages. i have been paying for nothing.
decent app, easy to use, very responsive customer service which is a huge plus. would prefer if more installation can be done by user and not rely on customer service but still 5 stars frm us