Ako Marketing Loyalty Retarget
by Akohub · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (131)
雖然市面上有許多提供類似服務的 App,但使用 AKO Marketing Loyalty Retarget 將近一年的時間裡,最讓我滿意的就是迅速又親切的服務態度。 在實際營運的過程中,常常會遇到意想不到的問題或各種疑問,每次提出詢問時,團隊總是能夠迅速確認、準確掌握狀況並耐心說明,讓我們在營運上能夠安心且穩定地使用這項服務,完全不用擔心。 除此之外,不只是單純回覆問題,當我們提出「如果能有這樣的功能會更方便」的建議時,團隊也會積極評估,並且經常真的落實成功能上的改善。多虧如此,我能親身感受到 AKO 團隊隨著時間不斷朝更好的方向持續進化。 能夠遇到這樣積極溝通、一起成長的合作夥伴並不容易,很感謝也很慶幸能與 AKO 團隊一起合作。
整體使用體驗很好,尤其很推薦Ako Marketing Loyalty Retarget的團隊服務! 整個導入過程中,遇到問題時團隊的回覆很即時,從設定到實際使用都有協助我們一起確認,讓我們在規劃會員制度時安心很多。 目前整體使用下來很順利,無論是功能或團隊的整合協助都很滿意,推薦給有會員經營及行銷需求的Shopify商家!
Ako Marketing 會員系統使用上整體體驗非常好,團隊回應速度很快,也很有耐心協助我們釐清問題。遇到設定或操作上的疑問時,都能有效率地提供解決方式,讓導入與後續使用過程更加順暢。非常推薦給需要會員系統與行銷工具整合的 Shopify 店家。
團隊手把手教學完成設定,提供完整及專業服務。如遇到問題能及時支援,並且順利解決問題。
Akohub的Maggie回覆快速且親切有耐心,總是清楚、有效率地協助我們完成串接與排除問題,並提供非常有用的建議,讓我們的能夠修正更便利使用歷程!
操作介面簡易,有多元的會員獎勵機制,容易迅速導入機制並與Shopify 折扣機制搭配。 期望會員資料能蒐集更多元,進一步分析會員輪廓與思考會員系統策略
很好用的會員系統!找了非常多家,Ako是最符合需求的,而且很適合台灣市場,操作上很容易好懂,有完整的教學說明,也有中文客服團隊,問題處理專業又即時,很推薦!
非常感謝 Akohub 的 Joanne 在整個使用過程中給予我專業且細心的協助。從初步的功能解說到後續實際操作上的問題,她都展現出極高的專業度與耐心,總是能夠快速理解需求並提供清晰的解決方案。Joanne 不僅僅是完成她的工作,而是用熱情與責任感讓我感受到服務的溫度。無論是小細節的調整,或是更進一步的建議,她都能站在使用者的角度,給予最貼心的支持。正因為有她的協助,我才能更加順利地體驗與應用這個App,也對 Akohub 團隊的用心留下深刻印象。誠心推薦這個App,更感謝 Joanne 的專業與熱情! I would like to sincerely thank Joanne from Akohub for her professional, attentive, and enthusiastic support throughout my experience with the app. From the very beginning, she patiently explained the features in detail and continued to provide clear and effective solutions whenever I encountered difficulties. What impressed me most was not only her strong expertise, but also her genuine passion and dedication, which made the entire process feel warm and reassuring. Joanne always takes the time to understand my needs, addresses even the smallest details with care, and often goes the extra mile by offering thoughtful suggestions from the user’s perspective. Thanks to her assistance, I was able to fully explore and enjoy the app with ease, leaving me with a very positive impression of both the platform and the Akohub team. I truly appreciate Joanne’s professionalism and heartfelt support, and I would highly recommend this app to others, knowing that such a dedicated team stands behind it.
有多樣的會員獎勵機制,追蹤會員旅程功能清楚,網站前台查詢功能直覺好操作,希望會員資料收集可以更多樣化,方便分析會員輪廓
This app is really useful, especially for users who want to improve their CRM and retargeting strategies. The interface is simple and easy to use, with a solid set of features like member segmentation, reward programs, and automated marketing. Customer support is quick and professional, always ready to help solve any issues. Overall, it’s a smooth and reliable experience — definitely recommended for brands looking to boost customer loyalty and repeat business.
感謝Maggie一直以來的協助,都會即時回應訊息讓人很放心。6月初剛安裝,使用都還算方便,期待未來有更多功能開發,以及支援中文介面。
The app is easy to use with a user-friendly interface. Their customer service team was prompt, professional, and incredibly helpful in resolving our issue. Highly recommend this solution to brands of all sizes.
This is an easy-to-use app. For any questions regarding the operation, the customer service team provides excellent assistance. They are also able to make adjustments to the features based on our usage needs.
真的很感謝這家商家的用心!從產品的功能到整體的使用體驗, 都讓人感受到滿滿的誠意與專業。特別想讚賞一下服務團隊, 不但回應迅速,還非常細心協助我們解決問題, 讓品牌在建立與執行的過程中順利又安心。 真心推薦給正在尋找好工具的朋友們,這絕對是一個值得信賴的選擇!
Easy to use and firendly interface, the most importanly they have the best customer service which help us a lot for the integraiton. Highly recommended to all the brands!
Had an excellent experience with the support team! They were prompt, professional, and extremely helpful in resolving my issue. They provided clear, step-by-step guidance that made the process smooth and hassle-free.
符合需求,也謝謝Joanne即時回覆困難點,操作與設定很適用 Meets the requirements, and the operation and settings are very suitable. Thank you, Joanne, for your prompt response to the issues encountered.
Ako Loyalty Retargeting CRM 讓設定會員制度變得更加方便與簡單,謝謝Joanne與ako團隊在使用過程的協助,有問題都會快速解答,推薦給大家!
Ako Loyalty Retargeting CRM is perfect for shopify to use membership tiers and set any discounts, which helps in membership maintenance.Only wish the website description could be a little more detailed. thanks Joanne for help,she give me a lot,and very patience. (thumbs up)(thumbs up)
Many thanks to Ako Loyalty Retargeting CRM for transforming our complex membership system into a simple and user-friendly experience. The app’s straightforward logic makes it easy to create and manage each tier effortlessly. I highly recommend Ako for their comprehensive and tailored services that truly meet user needs.
This app has been a fantastic addition to our business! The loyalty features are incredibly rich and customizable, giving us so much flexibility to create engaging campaigns and better connect with our customers. Setting everything up was super easy, and the customer service team is top-notch—quick, friendly, and always ready to help. If you're looking for a powerful tool to elevate your loyalty program and marketing strategies, this app is definitely worth it. Highly recommend!
Was referred by Gempages to download this app but the app is blank when you download it. Sadly, I'll have to delete it and find another program.
Developer reply ·
Thank you for your feedback. There was a page loading problem on your account at the moment you're installing the app. After the adjustment in a short time, you're able to install it and create your own customer loyalty program! Please let me know if you need further assistance from our team. We're happy to schedule a demo meeting with you. :)
We have been using the Ako Loyalty & Retargeting App on our website United Bracelets, and it has been a game-changer for our customer engagement. The user-friendly interface makes it incredibly easy to navigate and manage retargeting ads. The new loyalty app feature is a fantastic addition, providing our customers with an exciting way to earn rewards and stay connected with our brand. While the loyalty app is still in its early stages, we are thrilled with its current capabilities and eagerly anticipate future updates and enhancements that will undoubtedly make it even more robust.
AKOHUB is truly an efficient company with a high level of responsibility towards its clients! No matter what time or what kind of issue I raise, Joanne from AKO never disappoints. She responds quickly, provides solutions to problems, and even offers additional valuable suggestions. From their developed workflow processes to Joanne informing me about their membership loyalty program, I was immediately impressed by the basic program features. I didn’t hesitate to switch from Smile.io to Akohub Marketing. During the setup process, Joanne was incredibly helpful. Currently, our team manages three Shopify stores, and thanks to Joanne’s excellent support, Ako is our top choice for the loyalty programs of all three stores. Having worked with many program developers, I can say they are impeccable, which has led to my high level of trust in Akohub. I look forward to AKO developing more useful features! If you are still hesitating, Akohub Marketing is definitely the top choice for a comprehensive loyalty program app in the Shopify App Store, with features that integrate with social media to boost sales!
Joanne from customer service is so nice. She basically assists us on all questions, and also help us to develop many new or testing functions. We are really appricated Ako's supports on our business.
This app truly impressed me! Not only does it offer powerful and diverse features that meet all our needs for membership management, but the customer service is also exceptional. Special shoutout to Lala, who is not only kind and beautiful but also very professional and patient. She helped us smoothly resolve all our issues. Whether it was technical questions or feature requests, she responded quickly and provided effective solutions. This app is definitely worth serious consideration for any store.
AKO MARKING在管理會員制度上非常人性且多元,而且開發團隊非常專業, 除了提供專業的軟體還能客製化個別需求,整個專案上溝通明確又快速, 而且開發團隊還會有貼心的影片、文章教學,讓在對客戶管理上能有更多元的 方式經營,還在找會員管理的APP嗎,試用AKO MARKING後就會知道它很棒囉
Great app, highly recommend especially for mandarin shopify store!! Joanne has been very helpful during the transition and installing process, also provided quick responses when encountering issues.
Ako Loyalty is an excellent Shopify app. It's easy to use and offers various loyalty program options, helping us enhance customer loyalty and engagement!
Ako loyalty retargeting app is relly User-friendly, highly recommend! 十分感謝有Ako loyalty app能夠提供完整的會員制度,也期待App之後推出更多豐富的功能!:)
真的是打從內心推薦給台灣的店家,有態度誠懇親切、知識含量豐富的對應窗口,透過在shopify打滾多年累積的經驗,能解決許多我們已經想到&還沒想到的問題,且開發團隊擁有純熟的技術,能把客戶腦中的想像落實為具體的畫面。 如果有要使用點數相關功能的,請務必認真考慮這個APP
Joanne 服務實在太讚!不得不推~ App本身相較shopify商店上提供的很多同類型app來說,已經算是很完善。 除了一些地方會需要請人員協助設定外,基本上操作算是簡單明瞭。 剛剛使用app,目前沒有遇到任何讓我不滿的地方。 人員Joanne也是非常有耐心跟熱心服務!!!真的太棒~大推! 有任何問題她都非常快速回應,很喜歡。
功能性很齊全 且都非常容易使用,管理功能上也很容易上手 非常推薦可以購買的APP 且顧問也都很有耐心貼心的教學 遇到問題也給予很快速的回覆 整體感受非常良好 The app has comprehensive features and is very easy to use. The management functions are also easy to get started with. I highly recommend purchasing this app. The consultants are very patient and thoughtful in their teaching. When encountering issues, they provide quick responses. Overall, the experience has been very positive.
This app (Ako Loyalty Retargeting CRM) allows us to customize membership benefits and to enhance engagement based on consumer behavior and local market needs, providing a thoughtful service for brand owners. Good and prompt tech support as well.
試用過很多會員制系統與點數系統,發現功能最精實也最合乎使用的就是這款 1.串接系統直覺且保有彈性 2.費用合理 3.有問題找得到人,回應速度1-2天內 4.顯示上不會影響使用者購物體驗,實際使用後確實提升轉換率 另外感謝專業的Joanne提供協助,還幫助我再將應用程式與FLOW做到更好的自動化,真的大力推薦Joanne ---- I have tried many membership systems and point systems, and found that this one has the most sophisticated functions and is the most user-friendly. 1. The series connection system is intuitive and flexible 2. The cost is reasonable 3. If you have any questions, you can find someone, and the response speed is within 1-2 days. 4. The display will not affect the user's shopping experience, and it will indeed increase the conversion rate after actual use. In addition, I would like to thank the professional Joanne for her assistance and helping me to better automate the application and FLOW. I highly recommend Joanne.
Very useful app. If you encounter problems with the settings, the customer service will be very patient and provide assistance. I sincerely recommend it to everyone.
We have recently started using the Ako Marketing Retargeting Ads app for a month and have been very satisfied so far. I want to especially thank Joanne from their customer service team for her tremendous help and support. As a new brand in the local market, we faced many challenges with logistics and marketing on the Shopify platform. Joanne was very empathetic and patient in addressing our difficulties. She thoroughly explained how to use the AKO system and features. There were some functionalities on AKO that we didn't know how to utilize fully. Joanne always assisted us with processing and communication. She also comprehensively helped us with setting up and resolving operational issues. I highly recommend this app and consulting Joanne if you need to leverage similar platforms and capabilities - she will undoubtedly be the best person to help you. Joanne is an extremely caring and responsible consultant. Without her assistance, we would have encountered many obstacles and not known how to solve them. She is truly the most compassionate person we have worked with so far and genuinely understands users' needs. Joanne professionally and patiently helped us tackle all the problems we faced and always responded to us in the shortest time. I sincerely appreciate all her hard work and recommend her to anyone needing assistance!
I had an amazing experience with Ako's service. The staff was incredibly professional and their attitude was exceptional. They went above and beyond to cater to my needs and were always ready to assist. Especially Joanne's help. Not only explained the functions of the app twice for me in detail.When I was too busy to set up the membership system, she also kindly assisted me in sorting out the content settings of the membership system and helping me complete the initial settings.I am really grateful for her ability to let me can quickly start using the membership system and other functions.She was always there to help me with any issues I had after starting to use the app. After having the membership function, it has successfully attracted many old customers to come back to the website.I highly recommend their service for their outstanding professionalism and exceptional customer care.
Really thank you Kelly for your help, we are a start-up brand For the logistics and marketing problems encountered on the shopify e-commerce system, she was very enthusiastic and gave us detailed assistance and explanations AKO's system operation has some places that we don't know how to use, and it helps us deal with and communicate very well And also very complete help to our official website erection and how to use the operational problems, If you need to use related systems or functions, I highly recommend AKO's system, and asking her for help will definitely be the best and only person Kelly is a very caring and responsible consultant, Without her help, we should encounter many difficulties and problems and don't know how to solve them She is really the most caring person we have met so far and will truly understand the needs of users Professional and patient to help us deal with all the problems we encountered, and will reply us in the shortest time I feel that she is not just an ordinary customer service agent. To be honest, I even want to hire her to our company. I really appreciate her hard work in helping us and recommend it to everyone in need! !
The instructions are easy to understand and the 1-on-1 sessions are informative. Highly recommend this app for anyone needs an Instagram automation solution.
I use this App for reels campaign. It's easy to launch a program in just a few clicks. The support team is great and responsive, they offered a 1-on-1 consulting session and provided me with many informative instructions on how to gain more sales and customers. I recommend it!
This app is good. It syncs the product collection to Facebook easily and I like the marketing funnel a lot. Customer support is helpful too. They even offer a consulting session to share their experience about running Facebook & google ads.
Please!!!! somebody from this app reply!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I need help! worst client service EVER. Please I need you to stop running adds. I have uninstall this app a long ago and campings are still running and charges keep going. Please HELPPPPP!!!!!
Developer reply ·
Thank you for your review. We're sorry for replying late. Your retargeting campaigns were running pretty great in the first few days! To keep the conversions going, you can create a traffic campaign for reaching more prospects at the same time! For the payment, if you reinstall the app, you'll select a new plan. However, the new Shopify application charge will replace the existing/previous one, so you won't be charged by the system twice during the same period. Please let us know if you have any further questions. I'm here to help! :)
Unfortunately this app has declined dramatically in quality. I had it in 3 stores. Now is almost useless (I just keep it in one site and I’m planning to killing it in 2 weeks). Support is terrible, they never where able to fix the problems, answers where 3-4 days for a funny pointless email. if you install the app in a new store you will find that doesn’t work. Why pay such a high fee when you end doing 90% of your campaigns in ads manager?
Works wonders. Great support and highly effective marketing tool. It took a little over a week to start seeing results. Highly recommended.
Developer reply ·
[Update] Good news! Your Facebook ad account has been reactivated by the Facebook team. Now you're able to manage your existing ads or create new retargeting campaigns in our app. Please let me know if you need any help from us! -- Thanks for your feedback. We have checked your account and noticed that your ad account was disabled by Facebook since there's a policy violation issue regarding your ad content from your products or website. However, sometimes the ad system may detect it incorrectly. We've contacted the Facebook team for your case and will keep you posted about the issue!
After setting up a campaign, based on the basic carousel style suggested by the app, Facebook disabled our ad account so now we can't run any ads through this app or directly through FB. I have reached out to FB with no response yet, approaching 24 hrs. Frustrating to say the least. Obviously, I cannot recommend this app.
Developer reply ·
[Update] Your Facebook ad account has been reactivated by Facebook team on Oct. 25 successfully. We also appreciate your feedback! Showing the tips about Facebook ad policy while creating ad messages will much prevent the ads from being disabled. We look forward to helping your next retargeting campaigns! -- We're sorry for the Facebook's ad account issue you're facing. Sometimes it may need a while for their team to resolve the ad violation issue. We've also reached them for further investigate your ad situation. Our team will work further with them and reactivate your temporary disabled ad account as soon as possible. I appreciate your patience.
I loooove this app... WOWZA! Have been using for around a month now and getting incredible results! So easy to use, amazing ROAS aaaand kinda blown away by how helpful the developers are. All my (many) queries have been answered quickly, and in great detail. Best money I ever did spend ;) Stuff 5 stars- I'm giving 10 STARS for this app!!!
Installed on Friday, had an issue connecting my Facebook Ads account. I messaged support on Friday. It's now Tuesday and I've not heard back. In this day and age, I expect much quicker customer service. The app may well work well, but based solely on the lack of customer support, I have to give 1 star.
Developer reply ·
We're sorry for replying late. Like we mentioned in the email, there's a technical issue from Facebook system when connecting Facebook accounts. We are now actively communicating and solving the issue with Facebook team. We apologize for any inconvenience this may cause. I appreciate your understanding. Thanks for your feedback.
I used this app to increase the sales of the online store. it works perfectly and did the job. Very happy
So easy to use, any person can do it! This takes all the work out of creating dynamic adds which can be so hard to set up in facebook.
So far so good. Just set it up today and seeing if it will help get more traffic to my website! Fingers crossed! Thanks!
Just installed and launched my first ad. This app is very easy to use and i can't wait to see how much conversion(s) i could get with Ako re-targeting.
App looks extremely clean and very easy to use. I've just started a campaign and can't wait to start seeing the conversions roll in!
easy app to use and will see how the sales go before i know this works. still new to this and wanting good results
Super easy to install! Too early to comment on the results as i just got the app, will come back later for that.
Just got it installed today and I just set up our first campaign. We are curious to see how this works. I do like how they re-target you with their own product.
It works great and was easy to set-up my first campaign! I'm looking forward to seeing the results. I used another retargeting app, and was running into budget issues, my postings not showing, etc. I think this one is going to be a lot better.