← Apps

MLV Auto Currency Switcher

by MLVeda · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (977)

★★★★★
Shopify

Please don’t waste your time with this app. Their support is unresponsive—no replies, chat is always offline, and they make you to email for support never respond back. If you run into issues, it’s a sign to switch to a different app. Honestly, don’t even bother starting with this one!

Developer reply ·

Hi Jhwang, We’re sorry to hear about your experience, but it looks like there might be some confusion. Our support team did respond to your queries, and it seems the issue was related to Shopify's default switcher, not our app. We always strive to provide timely support and ensure our users have a smooth experience. If there’s anything we can do to clarify or assist further, please feel free to reach out—we’re happy to help! Best Regards, Reshma Customer Success Manager MLVeda

edu-Artsdistrict · 17 days using the app
★★★★★
Shopify

jikkio

Developer reply ·

Hi, I’m sorry to hear that your experience hasn’t met your expectations. We strive to provide the best possible service, and your comments are invaluable for our improvement. If you could share more details about the issues you encountered, we’d love the opportunity to address them and make things right. Please feel free to reach out directly at support@mlveda.com. We’re here to help! Best Regards, Reshma CSM MLVeda

Uggs&Moccasins4All · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

We're getting many errors from this app on JS and the auto switcher isn't working properly. Also live chat support isn't available

Developer reply ·

Hi Lucia, We can look into the issue that you faced related to the app. Sonali from Customer Success Team replied to your message on the live chat and further, you would have received an email from her. Just reply to that and reinstall the app, and we will be right there to assist you. Best Regards, Reshma

Heyspanish · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

These guys are true amateurs, they distroyed my website's code. I really do not recommend installing this app.

Developer reply ·

Hi Marti, Your website is working fine and there is no destroyed website code. We checked your store and things related to our app were working absolutely fine. We did not get any clear explanation from your side about what issue did you face after using our app on your store. The other reloading issue that you were facing was not because of our app as explained by our customer success agent to you on the chat. Please check your store again and let us know if there is any issue. We would be really glad to assist you. Best Regards, Reshma Customer Success Manager | MLVeda

PlantScraper · About 23 hours using the app
★★★★★
Shopify

Absolutely Horrible it screwed all my pricing and currency converting is working back words $25 price it becomes $1800 and ruined my store with its coding. I deleted the app but still my pricing all screwed up it is a horrible app do not download

Developer reply ·

Hi admin, Generally, such issues do not happen with the MLV: Auto Currency Switcher app installation unless there is any other currency switcher app or default currency switcher of the theme conflicting with our app. Our experts can definitely look into this and dig in to resolve any concerns that you have related to MLV: Auto Currency Switcher app. Customer Success Executives from MLVeda have tried to contact you through emails and phone calls multiple times. Please respond so that we can assist you accordingly. Feel free to contact us at support@mlveda.com to resolve the issue. Regards, Reshma Customer Success Manager | MLVeda

ZeroWater Türkiye · About 7 hours using the app
★★★★★
Shopify

Can't uninstall. you can do nothing after you install. Without any description and function. Unable to uninstall

Developer reply ·

Hi Jent, There are step-wise instructions provided during the app onboarding process. We have checked your store and it has other currency switchers as well that would be conflicting with our app. I have sent you emails at sales@maxgia.com, reply to them and I would be there to assist you. Best Regards, Reshma Customer Success Manager | MLVeda

Maxgia · About 3 hours using the app
★★★★★
Shopify

We found that this app didn't work as expected, when we contacted support, and gave them video evidence of the app not working, they told us it was. We're not interested in this type of work.

Skellig Gift Store · 20 days using the app
★★★★★
Shopify

I installed the app and the process was pretty easy and self explanatory. However, the app was crap due to the following, your default currency isn't saved, the price keep changing when you switch between multiple currencies. Looks like there is a bug, that suddenly it doesn't convert rather than just changing the currency sign. I was in a trouble when one of the customer chatted with me about the prices are unbelievable then I noticed it doesn't do proper conversion.

Mryelh · 7 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I do not see it on the bottom of my page at all why is that. It shows that it is installed but nothing is there

Developer reply ·

Thank you for taking your time in giving feedback. I apologize for the inconvenience. Our team will look into this at the highest priority and resolve it within 24 hours.

Dare 2 B Naughty · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

switching currencies crached the page. doesn't work properly unfortunately. wouldn't recommend and will look for another solution

Developer reply ·

I regret the inconvenience. Would you please provide staff access to your theme to shopify@mlveda.com ? Our team will resolve the issue immeidately. Have send you personal email as well.

Fils Unique · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Please see the note from the shopify expert i had to hire because the app was causing issues on my website which meant that customers were not able to make purchases. The ADD to CART BUTTON did not work. As a result I paid 90$ for the shopify expert as well as loosing sales. I a very unhappy about this.

Eli's Boots · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

My website doesn't work now. what am I supposed to do here.

Developer reply ·

Sorry for the inconvenience. Please disable the app, and approve the collaborator request. Our team will help you setup the app and make it work for your store. ~MLVeda Customer Relationship Team.

MPR Tools & Equipment · 7 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Dont convert correctly. Cannot turn to default settings on my site! Very bad, and very sad!!!!!!!!!!

CERBERUS Ukraine · 44 minutes using the app
★★★★★
Shopify

this app completely wrecked my websites coding. The staff would not help at all. I had to pay someone to fix it all. I would not suggest it to anyone!

myraswim · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

website crash from app. website crash from app. website crash from app. website crash from app. website crash from app. website crash from app.

Developer reply ·

Hi, we regret the inconvenience. We are looking into this at the highest priority to see the reason for the crash. We will update you as soon as possible.

Rapunzille · 11 minutes using the app
★★★★★
Shopify

its not changing the currency according to user ip address, which is the soul purpose of this stupid app lol

STAND OUT · 19 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Does'nt work for what we wanted to do : supress VAT for extra-european customers. (even if the support of the app said : "its' okay" ;-))

Developer reply ·

Sorry for the inconvenience caused. It seems there is some misunderstanding. We are already in touch with you. Please reply to our email. ~MLVeda Customer Relationship Team.

Le Liadou ® · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

We have done everything according to instructions but currency converter is still NOT visible on the front end. We have done everything according to instructions but currency converter is still NOT visible on the front end.We have done everything according to instructions but currency converter is still NOT visible on the front endWe have done everything according to instructions but currency converter is still NOT visible on the front end

★★★★★
Shopify

The app is not working. My main currency is AUD, I did tried to select USD, but the price still showing main currency.

GOFAR PTY LTD · 12 minutes using the app
★★★★★
Shopify

If you don't want your theme being messed up badly i would 100% avoid this app and developers.

Phils Test Store 99 · 1 day using the app