← Apps

BTA Appointment Booking App

by BTA Commerce, INC. · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (412)

★★★★★
Shopify

It had been a while since I last accessed the app to make any changes. When I tried to log in today, I found that the app's configuration had changed. Rana helped me very quickly to understand how to proceed. Thank you so much!

Developer reply ·

Thank you so much, and thank you for almost five years with BookThatApp! We know it can be confusing to log back in and find things have changed, so we're really glad Rana could quickly walk you through it. We'll pass your thanks along. We're always here if you need anything else. — The BookThatApp team

Ruténica · About 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Book That App is great for all the services we offer. Thanks to the team for helping with a glitch, it was sorted out very quickly so we lost next to no down time on the website with our bookings. Super helpful team, thank you.

Developer reply ·

Thank you so much! We're really glad the team got that glitch sorted quickly and your bookings kept running with barely any downtime. It's great to have you with us, and we're here anytime you need a hand.

★★★★★
Shopify

Rana Waleed helped with an issue we had with book that app. He was very friendly and efficient.

Paradox Sydney Gifts · Almost 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Very helpful call!

Developer reply ·

Thank you for your review!!

Rooted Treasures · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

The chat function has an AI assistant but it offers you a real person at any time which you get in just a minute, and they will help sort everything you need no hassle. Without their great assistance I would be helpless!

Developer reply ·

Thank you! We're glad our team is there when you need a real person. Always happy to help!

Tonga Travel Troupe · Almost 6 years using the app
★★★★★
Shopify

I had a major issue with a product booking and Rana truly helped me resolve it and it was very nice knowing that with BTA, we are covered. Thank you so much!!!

Developer reply ·

Thank you! We're so glad Rana could help. We've got you covered anytime.

Asaphversity · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

Been looking for an alternative for Calendly which integrates directly with Shopify and this has ticked all the boxes for my needs. When needing help, customer support has been quick an responding and implementing fixes and solutions where needed. Would recommend

Developer reply ·

Thanks for the great review! We’re glad BookThatApp has been a good fit and that our support team could help. We really appreciate the recommendation!

Jacqui Robinson Education · 9 days using the app
★★★★★
Shopify

Have been using BTA for a few years and very pleased with it! It meets all our needs. The best part for us is that customer service is extremely prompt if you need assistance!

Developer reply ·

Thanks so much for sticking with us for years, it's so great to hear BTA keeps meeting your needs, and that our team's speed has made a difference!

Weekend Kids · Almost 7 years using the app
★★★★★
Shopify

Amazing customer service from Rana Waleed. I am such a dinosaur when it comes to setting up anything remotely technical. Extremely helpful and patient and waited to make sure my questions were answered properly. Thank you.

Developer reply ·

Thanks for the kind words, we're happy that Rana was patient and got all your questions sorted!

Trail Paws Adventures · 22 days using the app
★★★★★
Shopify

We’ve been using the app for over a year to manage our classes, and it’s made our day-to-day operations so much easier. It saves us time, improves the customer experience, and the BTA team is always responsive and quick to help. Highly recommend!

Developer reply ·

Thanks so much for sticking with us for over a year, were glad the app's made running your classes smoother and freed up your time. We're always ready to support you whenever you need us!

Fiber Circle Studio · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

As a small business, we don’t always have much time to dedicate to the technical side of things, so having the support from the BookThatApp team whenever we need a change, an adjustment or simply have a question makes a huge difference. Sisco was amazing. I really appreciate the support!

Developer reply ·

Thanks for the kind words, we're glad Sisco could make things easier for you, and we're always here whenever you need us!

Let's go baby · About 8 years using the app
★★★★★
Shopify

Good

YOKKAO · Almost 7 years using the app
★★★★★
Shopify

these guys are extremely helpful. try yourself and if you run into any challenges - talk to a human. in my case Rana W and Sisco C were able to answer all my questions and correct my issues. i also learned of some new funtionality i didnt even knew excisted! 10/10 would book that app again

Boat Rentals Of South Florida · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Buena app, sobre todo el servicio al cliente en su chat, muy cordiales, con respuestas rápidas y acertivas.

Developer reply ·

¡Muchas gracias por tu reseña! Nos alegra mucho saber que has tenido una buena experiencia con nuestra app y, especialmente, con nuestro equipo de soporte. ¡Gracias por confiar en BTA! 🙌

Tu Partner Contable CL · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

The BEST customer service I have ever experienced! Every time I can't figure something out or have issues, they respond with extremely fast help. Highly recommend.

Developer reply ·

Thank you so much for the amazing feedback! We’re thrilled to hear our support team has been able to help whenever you need us. We truly appreciate your recommendation! 🙌

Suspended Studio · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

We've tried every scheduling app out there, and BTA is the only one that meets all of our needs. Excellent amount of customization and flexibility, and the customer support is very easy to get ahold of and work with for answers, troubleshooting, or feature requests. This is our 5th year using the app, and we're huge fans. Highest possible recommendation!

Developer reply ·

Thank you so much for the incredible review and for being with us for 5 years! 🙌 We're thrilled that BTA continues to meet your needs, and we truly appreciate your trust and support.

Terracotta Pullman · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Easy to use app and great customer support from the team. Have used it for 5 years now and we are very happy with your service, thanks.

Developer reply ·

We appreciate your review so much! Feel free to always write in if you need support and our team will be there

Stay High Island Camping Co. · Almost 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Really helpful support team who are open to suggestions for product development.

Developer reply ·

Thank you so much for your review, we strive to provide you with the best support

Woodland Ways · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Nous avons demandé de l’aide pour la configuration du site et le centre d’aide a été très efficace et très rapide. Ils ont pris le temps nécessaire pour répondre à notre problématique ! Merci !

Soleil Coccinelle · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

Great app with GREAT customer service. Thank you Rana!

Developer reply ·

We greatly appreciate your review and that our support team was able to help you resolve any issues you had!

Broken Complex · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Tried to install the app and use a basic Event Calendar widget on the Horizon theme. Does not add block correctly to page. Event calendar displays very small. Unable to edit settings to make calendar fill page. Super frustrating. UPDATE: Their reply makes it seem like they worked with me to get it solved, but they did not solve it. Their tech support recommended I hire an external dev to get it fixed. I had to use outside support to solve my issue. Do not believe their response.

Developer reply ·

Hi Elisa, we're sorry for the frustration here. We worked with you directly and got a fix in place so the calendar now displays full width. Thanks for your patience, and please reach out anytime if you need anything else.

Etch Workz · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

Struggled to get the most basic functions to work on my theme. Spent so many hours trying to make it work but it just never fully realized the way it says it will!

Developer reply ·

Hi there, sorry to hear you had such a rough time getting things set up! I saw your support ticket and noticed you'd mentioned it ended up working on your end - there may have just been a bit of a lag before everything caught up. I've followed up with you directly so we can get you fully set up and onboarded - I'll walk you through everything on a support call to make sure it's working the way it should. Thanks for your patience, and looking forward to getting this sorted!

Bev Proseccheria · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Sisco was so helpful with the issue I was having with the app on my webpage! He knew exactly what the issue was and easily walked me through how to fix it!

Developer reply ·

Thank you so much for your review! We're glad our support team could resolve your issue as fast as possible

Johnnie + Rae Boutique · About 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Easy to use and understand. Excellent support and friendly can-do attitude. Much appreciated as am out of my depth in the technical realms!

Developer reply ·

Thank you for your review - we're glad to be able to provide support when needed.

She Universe · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

À chaque fois que je demande de l'aide, il me réponde très rapidement et ils sont super efficaces. Excellent service à la clientèle!

Developer reply ·

Merci beaucoup ! 😊

Coop de l'Arrière-Pays · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

This app generally works well although we've had a few bugs to work out of the system. Customer service has been helpful though.

Developer reply ·

Thanks for the feedback! Glad support's been helpful, let us know if issues pop up.

Nystrom Orchard · Over 6 years using the app
★★★★★
Shopify

Fixed some issues that happened within minutes. Very responsive and helpful staff. Rana was great.

Recovery Counseling · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Been using this app for 4/5 years and love it. its super easy to use and the support team are incredibly quick and helpful to resolve any issues (of which there have been few). Very much recommend this app

Developer reply ·

Thanks so much for being with us 4-5 years and for the kind words, we're glad it's been smooth sailing! 🙌

Loan The Look · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Perfect app for our party bookings. Has everything we need and the customer service is super helpful.

Developer reply ·

Thanks so much for the kind words! Glad the app's working well for your party bookings.

Inspiration Co. · 20 days using the app
★★★★★
Shopify

We've been very happy with Book That App. It works well, is easy to use, and has everything we need. The support has been excellent, especially Scisco. He always replies quickly, is friendly, and goes the extra mile to help whenever we have a question or run into an issue. Good app and even better customer service.

Developer reply ·

Thanks so much on behalf of Sisco. Really appreciate you taking the time to write this - always here to support you

eFoil-Riders.com · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Akamas Boat Charters · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

This app gets the job done, and they seem to solve issues quickly. It is very good if you have a high volume of people coming to your site, and need to hold appointment times while the customer is checking out. They have fast customer support with human agents, which is extremely helpful!

ROSE AURA · Almost 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Using this app for 5+ years now and it has been a reliable and easy to use tool. Great experience with support as well where they were able to fix an issue and help with configuration steps within 5 minutes.

Developer reply ·

Thank you for your review. We strive to provide the best support to our merchants, we're glad you've had a great experience

Yup Sup · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

great app! thank you rana yo are really kind and really helpful

ZAFIRA · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Rana was very helpful even when he couldn't hear my from technical issues. managed to fix my concern very quickly. thank you!

Developer reply ·

Thanks for the kind words! We're glad we could get things sorted for you

Sewing Collective Studio · 16 days using the app
★★★★★
Shopify

Great app with a lot of features. Support is incredibly responsive and helpful!

Balanced Hair Extensions · About 15 hours using the app
★★★★★
Shopify

Sisco has helped me in different occations and everytime it's been super helpful and patient while helping me fixing some minor problems that I had no idea how to address. Thank you so much

Developer reply ·

Thank you so much. this made my day! Always happy to help. Don't hesitate to reach out anytime! 😊

Pugliamare · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

We had an urgent issue where our checkout button was being blocked after a domain renewal, and Sisco C. from the support team helped identify the problem quickly and got everything working again. This is actually the second time Sisco has helped us with an issue, and both times the support was fast, clear and very helpful. The app is very useful for managing reservations, dates and availability on Shopify. For a rental business that depends on online bookings, having reliable support like this makes a big difference. Highly recommended for rental businesses using Shopify.

Developer reply ·

Thank you for the kind words! We're glad we could help sort things out quickly. Happy to hear BookThatApp is working well for your rental business!

Location Fête Parfaite Inc. · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Rana helped me set this up. If you have any trouble just reach out to support and they'll dialed in.

Developer reply ·

We're glad our team was able to get you set up. Cheers!

Ignite Wellness Studio · About 24 hours using the app
★★★★★
Shopify

Had a small issue with a price not updating and was helped straight away - problem sorted quickly many thanks to Sisco C.

Developer reply ·

Thank you for the kind words. We're glad it was sorted quickly

Sew Confident · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

Amazing support experience! The team was incredibly patient and helpful throughout the entire setup process. We had a very specific booking configuration for our dress rental business, and they took the time to help us troubleshoot every detail until everything was working correctly. While the app does have some limitations depending on how customized your booking flow needs to be, it is still a great tool overall, and what truly makes the difference is their support team. They were responsive, kind, and genuinely willing to help us find the best possible solutions for every situation. We really appreciate all the support and would definitely recommend them!

Developer reply ·

Thank you for the kind review! We're glad we could support you through the setup process and find solutions that worked for your business. We truly appreciate the honest feedback and look forward to continuing to support you.

Ētud Sorella · 12 months using the app
★★★★★
Shopify

Rana was so helpful! He accommodated the time I was available, fixed the issues I was having and then also showed me how to fix/prevent in the future. Thank you so much Rana!!

Developer reply ·

Thank you for the lovely review! We're so glad Rana could help, we'll make sure he sees this. 😊

Branching Out Ceramics · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Rana was very fast & helpful! They looked at our store, edited the code, and fixed a random issue. Thanks!

Developer reply ·

Thank you for your amazing review!

POT · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Rana anwsered all my question and fix my calendar in less then an hour!

Developer reply ·

Thank you! We're so glad Rana could help quickly. We'll pass along your kind words to him! 😊

AVENTURE RIVE-NORD · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

We have used BTA for years now and its been great. Just had a random issue today and they hopped on and fixed it very quickly, I really appreciated how fast and easy they solved my issue. Thank you Rana!

Developer reply ·

Thank you for the years of trust! So glad Rana got it handled quickly. We appreciate you! 🙌

Salt Gowns · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Thank you for clarifying my concerns Rana! I appreciate your help and for doing your best to explain the tool to me.

Developer reply ·

Thank you for the kind words!. Don't hesitate to reach out anytime! 😊

MISMO by Missy Moran Studios · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Great app and awesome support that helped me with my issue in a professional and timely matter!

Developer reply ·

Thank you for the kind words! We're so glad we could help. See you around! 😊

Ruffin'it RV Rentals · Almost 6 years using the app
★★★★★
Shopify

Rana was an AMAZING help!!! I was nervous about explaining a complex issue over the BTA chat, but Rana was able to fix my issues almost quicker than I could type them out. There was one issue that we could not resolve through the chat, so Rana set up a Meets session so that we could share screens and resolve the remaining issues very quickly. I am beyond delighted with the BTA support team! Thanks again, Rana - you made my day so much better!!!

Developer reply ·

Thank you so much for the kind words! We're thrilled Rana could make the process so smooth. Don't hesitate to reach out anytime!

Silver City Waterworks · 13 days using the app
★★★★★
Shopify

Really helpful and such a great tool to have on the website. The team behind the app are really quick to reply and will help you edit code on your app for you.

Developer reply ·

Thank you so much for the kind words! We're glad the app has been helpful and that our team could assist. We're always here if you need anything! 😊

Jessica Purdie Ltd · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

I’m new to this app, but my experience so far has been excellent—especially the support. It’s easy to get help through chat whenever I’m unsure how to set something up. Today I worked with Sisco, who was incredibly knowledgeable and helpful. They not only configured the app exactly how I needed it, but also took the time to explain the setup and reasoning behind it so I can manage it on my own moving forward. Thank you so much!

Developer reply ·

Welcome aboard! So glad your experience has been excellent so far, and that Sisco could get everything set up just right for you!

Stitchin Heaven · 21 days using the app
★★★★★
Shopify

Sisco on the support staff really knows what she's doing! She was phenomenally helpful and sorted out my problems in no time at all!

Developer reply ·

Thanks for your review. Great to hear Sisco was so helpful and efficient!

craniologie · 12 days using the app
★★★★★
Shopify

The lady that helped me made my day. Rana Waseed

Developer reply ·

Thanks so much for your review, so glad we made your day! 😊

Jae braids · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Super fast and friendly support! I got clear instructions and immediate help with my setup. Great experience, thank you for the professional assistance!

Developer reply ·

Thank you for the wonderful feedback! We're so glad we could get you set up quickly and smoothly. We'll always be here if you need anything!

Vaununi.fi · Over 6 years using the app
★★★★★
Shopify

Very easy to use and tech support is great !!!!!. The tech Support all of them have been above and beyond

Developer reply ·

Thank you so much! We're thrilled you're finding it easy to use and that our tech support team has been able to go above and beyond for you. We'll pass along the love to the whole team! 😊

Metuchen Mower · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

Support was very helpful! I was getting frustrated with my lack of app knowledge and they were very patient and assured me they could help.

Developer reply ·

Thank you for the kind words! We're so glad our team could help, we're always here when you need us. 😊

Griffin Archery · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Book that App has been the most frustrating system ever! BTA has constant problems, everything from not allowing people to book same day or multiple days. The checkout on book that app is now not allowing people to check out their rentals. Super disappointing, costing me tons revenue because customer can not check out for rentals...DOT NOT USE THIS APP!!!!!

Developer reply ·

We're really sorry to hear you've been having such a rough time and we sincerely apologise for the inconvenience. We took a look at your store and, based on the past conversations, it looks like a few things may have been misconfigured, which would explain the booking and checkout issues you're running into. We've already sent you an email with the details to help get everything sorted out. We're confident we can get this resolved for you quickly once those settings are corrected. Thanks for your patience, and we look forward to making this right!

Divide Board Shop · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Been using for 3 or 4 years - decent app. Customer service is always extremely responsive.

Developer reply ·

Thanks so much for sticking with us and for the kind words about our support team. We'd love to earn that 5th star, if there's anything we can do better, don't hesitate to let us know!

Shop Angelina · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

I've been using this app for 2 years and it has been incredible! Whenever we are unsure about a change, they are always so quick to respond and help us in anyway possible. I highly recommend this app to anyone looking for a reliable booking system!

Developer reply ·

Thank you so much! We're always happy to help and love having you with us. Your recommendation means the world to us!

Ritchie Feed & Seed Inc. · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

So far this app has been perfect for us! Rana from the support team has been an immense help with any questions we had along the way. We love the deposit feature for our bookings, and look forward to fully launching this in our shop in the coming days! Adding an update to say their support team has been great. They’re always available and willing to help us find a solution whenever we reach out.

Developer reply ·

Wow, thank you for the wonderful review, and for taking the time to update it too! We're so glad the app has been a great fit for your shop, and that the deposit feature is hitting the mark for your bookings.

As You Wish Pottery · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Five stars for BTA. I’m very satisfied with the tool and the service provided. A huge thank you to Rana Waleed, who assisted me with the setup with incredible patience and kindness. It’s a pleasure to work with professionals who are so willing to help. Thanks for everything!

Developer reply ·

Thank you so much for the 5 stars! We’re thrilled you’re happy with BTA.

twobrothersmiami · 15 days using the app
★★★★★
Shopify

Constantly need support to book due to unfriendly interface. Good luck talking to someone on a weekend. Overpriced and seems like it hasn’t been updated in years. Black outs are annoying, I should just be able to select what days I want to book things on and repeat it. Not block out every day I am not needing a booking.

Developer reply ·

Thank you for your feedback. You’re right that our support coverage is slower on weekends, and we understand how frustrating that can be when you need help urgently. In your case, the product’s availability issue was caused by a configuration problem. We’ve already assisted with reconfiguring it and followed up with you directly.

Astral Auras · Almost 4 years using the app
★★★★★
Shopify

2026 Update Had a business impacting technical issue, which Shopify couldn’t fix. Went back to BTA & they resolved the problem. As always, great technical support & ruddy good booking system. Thanks Just Fabulous. It works so well for us to get students to book courses online with no administration intervention. Allows multiple payment options to work seamlessly with the booking. Took a little while to iron out some display options, but now it's how we like it. Great support too. Great App, get it if you need to sell courses and book online.

Developer reply ·

Thank you for writing us a great review! We appreciate it 😊!

The DIY School · Almost 6 years using the app
★★★★★
Shopify

i dealt with sisco.c and they were very helpful with quick speedily replies, would highly recommend

Eileen's Edits · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

This app has been incredibly helpful for my business. It’s easy to use, well-designed, and works exactly as expected. It has saved me so much time and made managing everything much smoother. The setup was simple, and the features are very practical and reliable. Customer support is also responsive and helpful whenever needed. Overall, it’s a great app that genuinely adds value. Highly recommend it to anyone looking to improve their workflow!

Developer reply ·

Thank you so much for this wonderful review! We're delighted to hear the app has saved you time and made managing your business so much smoother.

Artemuse · About 5 hours using the app
★★★★★
Shopify

I have been using BTA app in Shopify for several years to manage online reservations for our tours and I have been very satisfied. I have been able to customize the app's settings to get it to do what I need and customer service and support has always been quick, helpful, and effective.

Developer reply ·

Thank you for sticking with BTA for so many years 🙏 Really glad it’s been a great fit for your tour reservations, and that our support has been quick and helpful. We’re here anytime!

Costa Rica Meadery · Almost 6 years using the app
★★★★★
Shopify

Amazing customer service and support! I asked if they could personalize a specific field to help optimize the rental experience on my website, and they not only added what I needed but exceeded all of my requests. They were super responsive every step of the way. I would absolutely recommend this app to other businesses and reservation platforms. Huge thanks to Rana and Sisco for being so helpful — truly appreciate everything!

Developer reply ·

Really glad the customization helped,huge thanks from Rana and Sisco. We’re here anytime you need us.

Equipe Sport · Over 10 years using the app
★★★★★
Shopify

The app is robust - a bit tricky to navigate on your own BUT the customer service is phenomenal and they will walk you through how to setup and troubleshoot to resolve your issues every time you ask!

Developer reply ·

Thanks for the feedback! We’re glad our team could help and support you whenever needed.

The Global Local · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Mr. Sisco was extremely kind and helpful. He assisted me with my website with great professionalism, explaining everything clearly and patiently. He was always available to answer my questions and find effective solutions. I highly recommend working with him.

B&Bifulco · About 3 hours using the app
★★★★★
Shopify

Mostly reviewing about customer service: recently I spoke with Rana, who was very helpful, friendly and responded quickly. When I've contacted BTA during work hours it is quick and easy to get in touch with a real person to chat with, which I appreciate. The app itself is pretty good, though it requires a fair amount of learning to get things working the way we want. Also not a lot of customization aesthetically. It seems like there are many customer experience features to customize but it's not obvious what each one does. I wish there was a small explanation under each Title telling you what exactly it does. Since the customer service is good its helpful to just reach out if you're confused about anything.

Developer reply ·

Thank you for the feedback! We’re glad Rana and the team could support you quickly and personally. We appreciate your notes on the learning curve and are continuously working to improve the experience.

Alloy Atelier · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

Thanks so much to the Bookthatapp team for their excellent support, the platform is intuitive to use, and we've found whenever we need extra support the BookthatApp team are on hand quickly to help with ideas and solutions!

Developer reply ·

Thanks so much for the great feedback! We’re glad you’re enjoying BookThatApp, and we’re always here if you need anything.

St Albans Museums · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

We use the various BTA widgets to manage the sale of classes, courses, hiring equipment and setting appointments. It's all fairly simple to set up, and if you've got any questions the support people like Sisco are very good at solving any problems.

Developer reply ·

Thank you for the great review! We're glad our widgets are working well for managing your classes, courses, equipment hire, and appointments.

Knit Works London · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

The Book Lounge · About 22 hours using the app
★★★★★
Shopify

This app was exactly what I needed! 1 event, 24 time slots. Tech support was johnny on the spot and helped me get everything setup the way I needed it. Thank you!

Developer reply ·

Glad to hear everything is set up just right! We’re always happy to help make things easy

Hillbilly Nutrition · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Genial! Me solucionaron inmediatamente un problema. Os recomiendo Me atendio Sisco. Pero siempre hay alguien amable y con ganas de ayudar

Developer reply ·

¡Muchas gracias! Nos alegra saber que pudimos resolver tu problema rápidamente y con la atención que mereces.

Vickylandia · Almost 6 years using the app
★★★★★
Shopify

Rana was amazing! The customer services is always top tier.

GMS Paris · 28 days using the app
★★★★★
Shopify

The customer support team was incredibly helpful and guided me through every step. I had an issue with setting up timeslots in the app, and they helped me resolve it quickly and efficiently. Everything is now working perfectly. Highly recommend their service!

El Estudio 305 · About 10 hours using the app
★★★★★
Shopify

Unethical Pricing and Locked Account Access I used this app for over two years on the $29 plan. When my plan expired, I was told I’d have to pay $49 for the exact same plan, a steep and unfair increase. What’s worse, I was locked out of my own account and data unless I paid the higher amount. Support repeatedly asked me to confirm deletions I couldn’t even see, leaving me unable to access or retrieve my information. This experience felt unprofessional, manipulative, and deeply disappointing. I would not recommend this app to anyone. If you value fair treatment and data access, stay away. Once your plan ends, you risk being completely locked out of your account.

Developer reply ·

Thanks for your review. Unfortunately, since you manually ended your previous subscription for a legacy plan, you were prompted to select from our current plans. As with most apps, we do not provide the option to select from legacy plans. This is why you were required to choose from a current plan. You then chose to select a lower-tier plan, which did require the removal of some items you previously configured on the higher-tier plan. I apologize that our Customer Success team was unable to satisfactorily guide you through the required updates. If you decide to continue using the app, we will be happy to help get your store back on track so that you can use one of our current subscriptions.

Mushiya Beauty · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Every time I have a question or a problem that needs solving, the support team with Book That App is there in a timely manner, solves my problem, and is kind and considerate when doing so. We love the BTA team!!

Developer reply ·

Thanks a ton! We love helping and are happy to know our team is making a difference for you

ZEdonk ART · Over 9 years using the app
★★★★★
Shopify

We use BTA in our shopify site to manage class enrollment and events. The tutorials section in the help center is very detailed and makes the program easy to use. When I can't find what I am looking for there, the customer service team is very quick to respond with helpful advice and offers comprehensive solutions.

Developer reply ·

Thanks for sharing! We’re happy the tutorials and support provide the guidance you need for managing enrollments and events

New England Dive · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

BookThatApp is a fantastic service that truly services all our booking needs. The customer support team is beyond fantastic and is very patient to understand the business needs. Would highly recommend it!

Developer reply ·

Your recommendation means a lot! We’re glad the app and our support team could make your booking process smooth

Between The Lines Winery · About 5 years using the app
★★★★★
Shopify

The customer service is amazing, they are fast and willing to help and explain every detail.

Developer reply ·

Thanks for your review! We’re glad we could help quickly and clearly.

De Tin Marín · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

BookThatApp is worth its weight in gold for the customer service alone — truly phenomenal! Every question I had was answered quickly, clearly, and with so much care. The features themselves are powerful and intuitive, but it’s the level of support that really sets this app apart. Absolutely worth a try if you want a booking system that actually feels human behind the screen.

Developer reply ·

Thanks a ton! Our team is always happy to help, and we’re glad the app is working intuitively for you.

Heart and Hearth Pottery · About 5 hours using the app
★★★★★
Shopify

Für unsere Anwendung ist diese App genau richtig! Und falls man mal Probleme hat wird einem über die Chatfunktion wirklich immer schnell geholfen.

Developer reply ·

Vielen Dank für Ihr tolles Feedback! Es freut uns, dass unsere Chat-Unterstützung so hilfreich war

Wärk · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

PETPLS · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Amazing Support from Sisco! I was having trouble with some coding and getting BookThatApp to work properly on my Shopify store, and Sisco was an absolute lifesaver. He figured out the issue straight away and helped me get everything working perfectly. His support was quick, professional, and super helpful — such a great experience! Thank you so much, Sisco!

Developer reply ·

Thank you for your review! We're glad to hear BTA works for you and that you enjoyed our support!

Three Palms Travel Co · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

We are a smaller art studio that offers a lot of classes with online registration and have been using the app for about 4 years. This app has been perfect for what we have needed. It allows us to capture all the necessary questions we need when having clients register, it sends reminders and allows us to email a group all at once about the event. Not only do we book classes we also book private events, and this App generated a calendar we can place on our website allowing community members to see what is occurring on different days. Anytime I have had an issue their support team has quickly helped to resolve the issue and show me what I can do moving forward. I highly recommend the app.

Developer reply ·

We appreciate you taking the time to leave us a review! We're also happy to hear that the app serves your business well.

CURIO Art Studio · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Been using BTA for quite some time. Very easy to use, and if you ever find that you don't understand something or need to figure out a way to get something to work, the Chat function is always there and they're very responsive and helpful. Super handy and also easy for my clients to use on the website!

Developer reply ·

Thanks so much for the awesome review! We’re glad BTA has been simple and helpful for both you and your clients. Our team is always here if you need anything!

The Studio On Main Pilates & Yoga · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

I have been using BookThatApp for a few months now, and it’s a great app. Aside from the app itself and the features I’ve been enjoying overall, I want to give special mention to the support team. We have several consultants using the app for bookings, which means we often have a wide range of queries that require assistance. Honestly, BookThatApp has one of the top three support teams I’ve ever worked with. They are incredibly helpful, quick to respond, and provide detailed, thoughtful support. You can really see the effort they put into helping you find a solution. Thank you so much to the BookThatApp support team, we truly appreciate both your app and your excellent service.

Developer reply ·

Thank you so much for your kind feedback! We strive to provide you with the best support and we're glad to hear you're happy with the app as well

Cove & Co. · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Oversells what it can actually do. Purchased it specifically for its bundling functionality, but it's basic at best and can't handle multiple variants. Support documents were vague and outdated, and this was not made clear until I purchased the upgrade to test this out myself. Setup is very confusing and technical. Support is abysmal with vague responses and a 24 hour wait.

Developer reply ·

Thanks for your review. I am sorry to see that you were unhappy with the app and its support. We did fall short of your expectations with our bundling feature, as it does not support bundling at the variant level. We will look into adding this in a future update. I would note that after a review of your ticket history, all responses were sent in less than 12 hours apart from 1, where you contacted us over the weekend, where we have part-time support. I apologize for your experience with our app and wish you the best with your online store.

The Real Bride Co. · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

BookThatApp is a fantastic app – easy to use, reliable, and perfect for managing bookings. The customer service is top-notch, always quick to respond and very helpful. Highly recommend!

Developer reply ·

Thank you for the wonderful feedback! We’re glad BookThatApp and our support team have been helpful.

myethnicrentals · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Great application. We've used it to book our classes for a few years now, and were pleased to discover that it could also handle booking service appointments! Lots of functionalities, easy to integrate with Shopify shops and also support the use of services. The support is very good as well.

Developer reply ·

Thank you! We’re happy our product meets your needs and supports your business

Fabrications Ottawa · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

コロナ禍のときに、来店予約を受け付ける必要が生じて導入。「カートをスキップして予約できる」という手軽さに魅力を感じて使い始めました。 以来、3年使い続けています。 その後、無料の来店予約、有料の体験予約、複数日にわたる有料の宿泊予約と、活用の範囲が広がってきましたが、その高機能さと柔軟さがすごいなと思います。 複雑なことをやろうとすると設定はちょっと難しいのですが、奥深いアプリだと思いました。まだまだ機能を使いこなせてないような気がしています。 サポートも迅速で充実しています。

Developer reply ·

いつもご利用ありがとうございます!3年間にわたり色々なシーンでBTAを活用いただけてとても嬉しいです。これからもサポートさせていただきますので、ぜひお気軽にご相談くださいね😊

石徹白洋品店 · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

BTA are the best choice when using Shopify. However, their application is very finicky and errors can happen continuously, which is a firm no in tourism. They seem to have no desire to integrate with OTAs and keep pushing irrelevant apps like email marketing which isn't going to grow sales. If you use this app, you have to be VERY detail orientated and double check everything if you make one tiny change, it will mess everything up.

Developer reply ·

Thank you for the 5-star rating! Your feedback inspires us to keep delivering the best. It's customers like you who make us proud of what we do.

Northbound tours · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Gros point fort : le support technique d'aide (assistance client) de l'application fonctionne très bien, les réponses sont réactives et efficaces. Merci !

Domaine d'Ardhuy · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

We love this app and it has become crucial to the running and organisation of our events business. The thing I like most is that they are quick to respond and usually fix my little issues for me quickly and efficiently leaving me to get on with the daily running of my business instead of having to become a web expert. Highly recommend

Developer reply ·

Thanks for taking the time to leave us a review! Glad to hear you're enjoying the app. The Team @ Zetya

Stitch Studio · About 6 years using the app
★★★★★
Shopify

Sisco on the live chat was such a massive help, and was available immediately for my query. Thank you Sisco for your friendly and helpful manner. My query was resolved efficiently

Developer reply ·

Thank you for your feedback! On behalf of Sisco, we’re glad your query was resolved quickly and appreciate your kind words.

Aber Falls Distillery · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Très réactif pour aider super hotline

Galerie · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Great app with a lot of functionalities, easy to integrate with Shopify shops and also support the use of services. The support has been very good as well

Energeticas · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

2025 EDIT: I've been using BookThat for more than six years. We currently have a waitlist issue that I've gone back and forth with support for more than 3 weeks. This app is crucial to my business, and I'm spending way too much time re-re-explaining the issue to tech support. I also feel that the apps appearance in my theme is sloppy and amateurish. It's like you're on a nice website, then you go to register or waitlist for a class and you're in an archaic interface. Seems like for what I pay, the app could look a little more streamlined. Edit: The following issue from 2018 has been fixed. My experience in recent years has been positive. Thank you BookThat! If your product has a capacity limit, be warned: there is an integration issue between Book That and Shopify that has yet to be resolved. Therefore, if your customer leaves their class/tour in their cart or if they respond to an abandoned cart email, they will be able to purchase the class/tour--even if it's sold out. Further, those bookings will not appear on your run sheet "roster." We've had several very dicey and embarrassing moments when classes overfilled, catching us off guard and making us look very amateurish. We teach cooking classes, so not having enough ingredients for paying customers is an epic fail. I am not alone in this experience. Read through these reviews, and you'll read about other companies with overbooked tours and classes. Of course, you can manually monitor your Shopify sales and compare them against your Book That bookings, but I don't feel I should have to go through this added layer of effort--it's the reason why I pay for the app. Book That is aware of the issue and is currently unable to rectify the problem as they are unable to access the code. We have paid two different third party developers to help us with this issue and our current workaround is: 1) adding a cart timer and 2) directing abandoned cart emails to the product versus the cart. Neither are fixes nor make for a positive customer experience. For a booking app that works with Shopify, this is our only option. Once Shopify and Book That work out this issue, this will be a five-star product.

Developer reply ·

Thanks for taking the time to update your review! We are glad to have you as a long-term customer 😊

Red Stick Spice Company · Almost 9 years using the app
★★★★★
Shopify

Es lo que buscaba para una tienda de Tours vacacionales y el soporte que brindan es de lo mejor, la recomiendo ampliamente

COZUMEL EXPERTS · 22 days using the app