Bristm Upsell & Bundles App
by Bristm LLP · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (584)
We have had daily transaction withdrawals from our account with no transactions since NOV. Please contact us asap
Developer reply ·
We are sorry to hear about your experience. First of all, we do not charge merchants directly. All app charges and billing processes are managed by Shopify. Shopify applies app charges on a monthly billing cycle and does not collect app charges daily. We have already shared all the relevant details with you. Kindly review them once. If you are still facing any difficulty or have further questions, please reach out to our app support channel. We are always happy to assist you.
We've been using the app for several years and it keeps breaking for us. They've kept fixing it, but everytime it costs us a lot of money. Now it suddenly stopped again and they stopped replying. There are so many irrational decisions made in the app. No sales info relevant for the user, e.g when checking analytics and choosing the time, it doesn't actually show how many of each bundles sold , only how many sold during the whole lifetime you've had the app, and sales for all things related to that app for the time. Which isn't relevant at all. They said they'd send me the info after I requested it, but never did. If you want to change the settings for the bundles, each bundle has to be setup individually, they removed the global option... The list goes on. I'm truly tired of losing customers.
Developer reply ·
We are really sorry for the innocence that you have faced. Yes, you have been using our app since 2023, and you are one of our valuable merchants. First of all, we sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced. We have already reviewed your store, and everything is currently working properly. We also provide separate bundle-wise analytics as well as overall analytics within the app, so we kindly request you to explore these features. If you face any difficulty or are not aware of any app feature, please do not hesitate to reach out to our support team. You can contact us directly at support@webcontrive.com.
Developer reply ·
I sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced with our app. We truly regret any disruption this may have caused. I’ve reached out multiple times via email regarding the collaborator access request needed to properly configure the app in your store. However, we haven’t received any response so far. Kindly take a moment to review our previous emails and approve the store access request. We would greatly appreciate the opportunity to assist you and ensure the app is set up correctly and functions smoothly in your store. Thank you for your understanding, and I look forward to your response.
App is down and no support reachable.
Developer reply ·
We appreciate your kind words and are delighted to know that you are enjoying your experience with our app. Thank you very much for sharing such great feedback with us! If you have any questions or need assistance, please don't hesitate to reach out to us at support@webcontrive.com or through our in-app live chat. We're always here and happy to assist you.
29 dollars for start
Developer reply ·
Thank you for the review and feedback on the Rebolt Bundle Products app. We appreciate your input and would like to provide some clarification regarding the pricing structure. The $29 charge mentioned during installation is an approval for the maximum potential charge, but our actual billing is based on your monthly bundle sales, aligning with the specific plan you choose. For more please check the pricing structure here: https://webcontrive.com/pages/rebolt-bundles-app#pricing We hope this explanation clears up any confusion. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out. We value your feedback and would be grateful for your reconsideration. Thank you!
This app is terrible; it messed up our bundle price. Making changes to product prices using this bundle app within the different prices; canceling the checkout orders now duplicates the bundle bug. For this horrible code tampering, they should be removed from the app store. PLEASE FIX AS SOON AS POSSIBLE!
We can not get customer service to respond to our needs as we are opening our store. We have submitted several online/chat inquiries and are told that someone will respond to us and they never have. Super disappointing.
Developer reply ·
Hi, We are really sorry for the problem you have faced. We saw that you have created support tickets during the weekend and unfortunately our support team is not available during the weekend and in the US timezone as we are located in a different region. So we sent you an email regarding this and also sent collaborate account request to set up the code as our app's code is not set up correctly. So please accept it so our team can go in and make sure our app works perfectly. Hope you understand it and approve collaborate account request asap. Thank you
We unfortunately chose the Thimatic’s Upsell app to sell our a-la-carte product in our store. This is undoubtedly the worst Shopify app available today (we use 33 other apps). So many blunders from the development team. They will randomly take their app offline to work on it without any communication to the client during PEAK ordering hours. The result? A big fat “404 Page not found” error for our valued customers. Total lack of communication among the app developer’s OWN STAFF. One of the team members will say the app is working fine and ask for a meeting for us to simulate the error (despite sending multiple screenshots/recordings to them). After showing the error in real time during the meeting to another team member “Mr. Jack”, he says this error is to be expected since they are working on it! So why call a meeting to show the error is happening? We would have given a negative star rating if there was such a thing.
What they don't tell you is that if you use this app, you cannot use any discounts. So, you can kiss all of your sales and marketing promotions you have good-bye. Absolutely, worthless if you want to do any other promotions or discounts at the same time.
Developer reply ·
Hi, Sorry for the problem you faced. Our logic behind Bundle product discount is by creating draft order otherwise you have to create duplicate product for it so in Shopify they are not giving option to add additional discount code in draft order. So please check this and let us know if you have any questions we are happy to assist you. Looking forward to hearing from you. Thanks and Regards, Support Team @ Thimatic
AWFUL experience!!! I contacted support to as I needed help and they did not understand my simple request and kept calling me "bro". I am a female!!
Developer reply ·
We are sorry for the inconvenience. We don't know that you are a Female that's why my support team told you a Bro. I hope you can forgive us. Do you need any other help then please send an email on "hello@thimatic.com" to create a ticket or you can also contact us on the Live Chat from our app admin. Looking forward to hearing from you.
Theoretically the app itself seems to be great but the lack of support and the absolute lack of comprehension and action regarding the functionality problems is starting to impact my business. I have had the dysfunctional integration of this app, visible on my site for the past 5 days. Once it became crystal clear the tech working on my case could not speak or understand English I have repeatedly asked, day on day to have this app removed and terminated instead of trying to have the functionality resolved as the problems simply weren't comprehended, the reply..... radio silence. I HATE leaving terrible reviews as owning a brand myself I understand how hard it can be to get it right all the time but the ongoing bungling of this case is absolutely ridiculous and is impacting our trading and we also don't want our site to become a broken app junk yard or have to pay an independent tech to remove this app! The function this app allegedly offers is important for selling online apparel and should be offered by shopify and not just available via these 3rd party developers. If our experience is anything to go by I'm extremely confused as to how this app is actually ranking so high. 1 - the app only bundles selectively 2- if your customer bundles then adds an extra item to the cart the discount is removed from the bundle 3- if you then remove the single item the discount is nor re-added back to the bundle. 4- don't even start on the mobile functionality, there were so many problems there I didn't know where to start. Every time a tech did something to fix these problems the standard response was : "its working perfectly please change your review to 5 stars , here is the link" Look in to this with caution. After I asked them numerous times to remove this app they final did but have repeatedly asked me to change my rating and review, (?!?!?!) which I will not be doing. Hopefully the reality of this app and customer service ( as covered here ) will help some other businesses make more informed decisions.