Bristm Upsell & Bundles App
by Bristm LLP · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (584)
Does exactly what we need – bundles in our online store and at POS The app (formerly Rebolt Bundle & Upsell, now Bristm Upsell & Product Bundle) does exactly what we need. It works at our POS and in our online store. Bundles can be set up easily and integrate well in the buy box. We have been using it since May 2026 for our yoga and meditation sets, and we can keep our own SKUs and EANs, so inventory and our marketplace setup stay unchanged. The support was super fast and helpful with all our questions. When the app rename temporarily affected our POS tile, the team investigated right away and fixed it within a day. Two small suggestions for the team: - Add-to-cart tracking: a bundle is sent as one request with several line items, so depending on the theme and tracking setup, events can fire for the bundle and for each product. A native bundle-level event or clear tracking documentation would be great. - The buy box content loads slightly slower than the rest of the page. Overall, a great and flexible bundle solution for merchants who sell online and in-store. Highly recommended!Also the support was super fast and helpfull with all our questions.
Very responsive and professional customer service,
機能自体はとても便利で、バンドル販売に役立つアプリです。 以前は不具合やレイアウト変更で不安を感じることもありましたが、サポートチームが最後まで丁寧かつ誠実に対応してくださり、問題は解決しました。 今後予定されているグローバル設定機能にも期待しています。迅速で親身なサポートに感謝しています。
Developer reply ·
貴重なご意見をいただき、誠にありがとうございます。大変感謝しております。 はい、当時、アプリのバックエンドをアップデートしており、パフォーマンスの向上と加盟店様の利便性向上に努めております。最新のレイアウト、新機能の追加、そしてShopifyのワークフローの改善など、様々な改善を実施いたしました。 この期間中、お客様にご不便をおかけし、誠に申し訳ございませんでした。弊社のサポートチームは、お客様のご質問やご不明な点を迅速に解決できるよう、常にサポート体制を整えております。 現在、すべての機能が正常に動作していることをご報告いたします。
After reviewing and piloting several bundling applications, we selected Rebolt Bundle based on its strong feature set, ease of installation and seamless integration with our web store. Their quality of support was a deciding factor as well. We encountered a few minor hiccups during sandbox testing, but the support team quickly exceeded our expectations. They are responsive, knowledgeable, and clearly committed to their product and customers. We look forward to future enhancements and continuing our partnership with this team.
Developer reply ·
Thank you for the amazing 5-star rating! We truly appreciate your support and are glad that. Your feedback motivates our team to keep improving and delivering the best experience.
This app is great.. We've definitely seen a big difference in customers and sales since bundling our products with this app.
We use Rebolt to manage all of the product bundles at our Shopify store, and it has been an absolute lifesaver. Our store has some very complicated bundling scenarios, but this app always manages to find a solution that works perfectly for us. What really sets them apart, though, is their customer support. They are incredibly helpful, responsive, and went above and beyond to help us achieve all of our custom solutions. If you need a flexible, reliable bundle app backed by a stellar support team, look no further!
super service all good
Developer reply ·
We are really glad to hear that you’re enjoying our app and service. If you need any assistance, Do not hesitate to reach out to us. We are happy to assist you.
quick and fast support super helpful / fast solutions
Developer reply ·
Thank you so much for your amazing feedback! 😊 We’re thrilled to hear that you’re enjoying our app and that it’s helping your store.
Easy to navigate, super responsive team
Developer reply ·
Thank you for your valuable feedback! Your support means a lot to our team and motivates us to keep improving. If you ever need any assistance, feel free to reach out—we’re always here to help!
Very fast customer service and solved issue straight away!
Developer reply ·
Thank you for your valuable feedback! If you ever need any assistance, feel free to reach out anytime—we’re always here to help!
Had a small bug, nothing too crazy - they helped resolve it within 48 hours. Really fast response, no hassle, they just jumped in and fixed the problem. Great customer service.
Developer reply ·
Thank you for sharing your feedback with us. We’d love to understand your experience better and see how we can improve. Please feel free to reach out to our support team—we’ll be happy to assist and make things right for you.
muy buena apps , requeri una modificacion personalizada y GRATIS son muy atentos
Developer reply ·
Gracias por compartir tus comentarios. Nos encantaría comprender mejor tu experiencia y ver cómo podemos mejorar. No dudes en contactar con nuestro equipo de soporte; estaremos encantados de ayudarte y solucionar cualquier problema.
Very helpful customer service. I had an issue where I could not amend copy within the bundle on our website, and they looked in to changing this so I could. Quick responses.
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We’re happy to know that Rebolt Bundle & Upsell is helping you increase sales and improve your customers’ shopping experience. For any assistance, contact us at support@webcontrive.com.
Really neat app. Very easy to use with an intuitive interface for both developer and customer. The box builder works perfectly for what I need it for. Have had a few small hiccups that have been dealt with quickly, really great customer support.
Developer reply ·
Thank you for your wonderful feedback! We’re happy to know you’re having a great experience with our app 😊 If you need any further help or guidance, please do not hesitate to contact us.
We've used this app several times over the years and it works wonderfully! And if you have any issues they are easy to contact and very easy to work with.
Developer reply ·
Thank you so much for your kind words and support! We’re really glad to hear that you’re enjoying our app and service. If you ever need any assistance, feel free to reach out anytime—we’re always here to help!
100% worth it, and their support team is always active and helpful to sort any issues.
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We’re happy to know that you had a great experience with both our app and support team. Providing quick and helpful support is always our priority. Feel free to reach out anytime—we’re here for you!
I am a fairly demanding customer, and the app and customer service did a good job of customizing it to work on my site and with my theme. I am happy because I couldn't find an app like this one, especially one with such responsive customer service. Thank you to the whole team. Best regards.
Developer reply ·
Thank you for your fantastic review! We’re delighted that Rebolt Bundle & Upsell is contributing to your store’s success. Your feedback means a lot to us, and we’re always here to support you whenever needed.
Overall I really like the app. I have products that truly need to be bundled for first time customers and this streamlines the process so much.
Developer reply ·
Thank you so much for your kind words and 5-star rating! 😊 It really makes our day to know that you’re happy with Rebolt Bundle & upsell. If there’s anything you need, just drop us a message—we’d love to help!
I have difficulty with the app and sent and email to customer service when I scheduled the call. Meera Varma was of great help she prepared everything I had difficulty with and explained the whole process to me. I'm very thankful for her all hard work
Developer reply ·
Thank you for your honest feedback! We’re grateful to have you as part of the Rebolt bundle & upsell. Your support encourages us to continue improving and providing the best possible service.
Your support was extremely helpful, and I truly appreciate your kind and prompt assistance. Thank you so much.
Developer reply ·
Thank you so much for your 5-star review! 😊 We’re delighted to hear that you’re enjoying the Rebolt Bundle & Upsell app and that it’s helping grow your store sales. If you ever need assistance, please contact us at support@webcontrive.com.
Great addition to our shop! Jigs P was so helpful with setting up our custom needs and was so fast to get everything working! Absolutely recommend :)
Developer reply ·
Thank you so much for your 5-star review! 😊 We’re thrilled to hear that you’re enjoying Rebolt Bundle & Upsell and that it’s helping your store. Your support means a lot to our team. If you ever need any assistance, feel free to contact us at support@webcontrive.com.
We couldn't be happier with the support we received from Rebolt Bundles. They helped us get everything set-up on the website and supported us with edits until it was perfect! Once of the best experiences we have had with Shopify apps!
Developer reply ·
Thank you so much for your 5-star review! 😊 We’re thrilled to hear that you’re enjoying Rebolt Bundle & Upsell and that it’s helping your store. Your support means a lot to our team. If you ever need any assistance, feel free to reach out anytime—we’re always here to help!
was having a tough time figuring a few things out (user error). Customer support in the live chat was awesome and got me straightened out super quick.
Developer reply ·
Thank you for the amazing feedback! We truly appreciate your support and are glad that Rebolt Bundle & upsell is meeting your expectations. Your feedback motivates us to keep improving and providing the best experience possible. If you need any help, please contact us at support@webcontrive.com.
Excellente application avec un support réactif ! C'est que que nous cherchions pour notre cross-selling mais il y a tellement de possibilité en plus que l'investissement est rentabilisé ! Bémol : Impossible de faire matcher des offres internes à Rebolt avec leur offre Upsell post purchase, dommage c'est un axe d'amélioration !
Developer reply ·
Thank you for your 5-star review! 😊 We truly appreciate your support and are happy you’re enjoying Rebolt Bundle & Upsell. Feel free to reach out to us at support@webcontrive.com, If you require any assistance.
really love this apps, fast response, easy to used
Developer reply ·
Thank you for taking the time to share your great and valuable feedback with us! For any queries, feel free to contact us at support@webcontrive.com or via in-app chat. We are always happy to help you.
Works great, easy to use with good customer service. They assessed a particular problem we were having and provided the code needed to streamline our website!
Developer reply ·
We truly appreciate you sharing your wonderful experience with our app and service! Your feedback means a lot to us. 😊 Feel free to reach out for any queries at support@webcontrive.com or through our in-app live chat. We are always here and happy to assist you.
I'm really pleased with this app, it's been a great addition to the website and customers are purchasing which is great for AOV :) The support have been very quick to reply too. Thank you to Rebolt.
Developer reply ·
Thank you for your 5-star review! 😊 We truly appreciate your support and are happy you’re enjoying Rebolt Bundle & Upsell. For any assistance, contact us at support@webcontrive.com.
Absolut genial! Gutes Preis-Leistungs-Verhältnis. 1a Support. Sehr individuell auf mein Problem eingegangen. Kein Chatbot. Super, vielen Dank nochmal. 100 % zu empfehlen!!!
Developer reply ·
Thank you for your fantastic review! We’re delighted that Rebolt bundle & Upsell is helping your store grow. Your feedback means a lot to us, and we’ll continue working hard to provide the best service possible.
I have been using this app for a while now and I am pleased with the cusomer service and patience in helping me understand. Sometimes there is a language barrier. But they slown and make sure i understanding them clearly. I recommend the app and you will be satisfied.
Developer reply ·
Thank you for your fantastic review! We’re delighted that Rebolt Bundle & Upsell is helping your store grow. Your feedback means a lot to us, and we’ll continue working hard to provide the best service possible. If you need any assistance, contact us at support@webcontrive.com.
Excellent support and smooth integration. The app works exactly as promised, but what really impressed me was the outstanding support. The team was incredibly helpful, fast, and detailed in solving every issue. They even went the extra mile to make sure everything looked and worked perfectly in my store. I highly recommend this app — great functionality combined with excellent customer service.
Developer reply ·
Thank you so much for your kind words and 5-star rating! 😊 It truly makes our day to know that you’re happy with Rebolt Bundle & Upsell. If there’s anything you need, just let us know—we’d love to assist you.
App ben realizzata, facile da usare e Assistenza Clienti efficiente!
Fast Support. App works great and as described. Wish it had more customization options, like choosing fonts, padding, and margin options when customizing offers.
Developer reply ·
hank you for your 5-star feedback! We’re grateful to have you as part of the Rebolt Bundle & Upsell. Your support encourages us to keep improving and delivering even better service.
A very nice bundle app and quick help from the support!
Developer reply ·
We deeply appreciate your great feedback on your experience with our app and service. Your satisfaction means a lot to us! If you have any questions or need assistance, please feel free to contact us at support@webcontrive.com or through our in-app live chat. We're always here and ready to assist you. Thank you for choosing our app! 😊
The help and solution to my issue were quick and clear. Thank you very much.
Easy to use, set up and integrate with my Shopify theme (Symmetry). I needed help with the layout of the bundle app on my product page and customer service was prompt in resolving the issue for me.
Developer reply ·
Thank you so much for your kind words and 5-star rating! 😊 It truly makes our day to know that you’re happy with Rebolt Bundle & Upsell. If there’s anything you need, please contact us at support@webcontrive.com.
The app is easy to use, works very well, and has improved how I manage my product bundles.
Developer reply ·
Thank you for your 5-star review! We’re glad we could resolve your concern and improve your experience. Your patience and support mean a lot to us.
Muito atenciosos, o app funciona muito bem, e o time de suporte responde prontamente sempre!
Developer reply ·
Thank you for your valuable 5-star feedback. We truly appreciate your support and trust in Rebolt Bundle & Upsell. Please feel free to contact us anytime if you need assistance.
This is a fantastic app for managing product bundles and add-on items. We had some custom requests, and I truly appreciate how thoughtful, responsive, and supportive the customer support team has been throughout the entire process. Highly recommended!
Developer reply ·
Thank you for your 5-star review! We’re glad we could resolve your concern and improve your experience. Your patience and support mean a lot to us. If you need further assistance, contact us at support@webcontrive.com.
Was encountering some bugs relating to prices not updating and Jigs from the customer service team was a big help! Highly recommend!
Developer reply ·
Thank you for the 5-star review! 😊 We’re happy to hear that Rebolt Bundle & Upsell features are working well for your store. We’ll continue adding improvements to help your business succeed. If you need support, contact us at support@webcontrive.com.
Easy to set up and great customer support. Thanks to this app we can finally have bundles at our shop. :)
Developer reply ·
Thank you for your valuable 5-star feedback. We truly appreciate your support and trust in Rebolt Bundle & Upsell. Please feel free to contact us anytime at support@webcontrive.com.
I’ve been using this Shopify app to create product bundles and I’m genuinely impressed with its performance. The user interface is clean, intuitive, and easy to navigate—even for those who are not particularly tech-savvy. Setting up product bundles takes just a few clicks, and the app integrates seamlessly with my existing store layout and design. Customer support has been top-notch. I reached out with a few questions during setup, and the team responded quickly with helpful and friendly advice.
Developer reply ·
Thank you for the amazing 5-star rating! We truly appreciate your support and are glad that Rebolt Bundle & Upsell is meeting your expectations. If you need any help, feel free to contact us at support@webcontrive.com.
Really easy to use, and the staff were very quick to fix an issue we were having with the theme colours on the bundle pages.
Developer reply ·
Thank you for your 5-star review! We’re glad to hear that you had a great experience with our app and support team. Providing quick and reliable support is always our priority. Please contact us anytime at support@webcontrive.com.
Excellent work by Jiggs P. Effective, quick response, no back and forths. Great job!!! I am surprised cause normally customer services for other apps is not great but this one was
Developer reply ·
Thank you for the kind words. I'm delighted to hear that you had such a great experience interacting with our support team and app. For any queries, feel free to contact us at support@webcontrive.com or via in-app chat, we are always happy to help you.
What a great app! So easy to use, and the customer support is amazing! Jigs helped me with some setup questions, and everything was fixed instantly.
Developer reply ·
Thank you for the fantastic feedback! 😊 We’re happy to know that our bundle features are helping your store create better offers and drive more conversions. If you need any support, contact us at support@webcontrive.com.
The app is remarkably easy to set up and tailor to our needs, offering a variety of flexible bundling options — including mix-and-match, frequently bought together, and tiered discounts. Since implementing it, we’ve seen a clear. The user interface is clean and intuitive, and the integration with our existing theme has been seamless. We recommend this app to any merchant looking to increase sales through smart and strategic product bundling.
Developer reply ·
Thank you for your 5-star rating! We’re thrilled that the upsell features of Rebolt Bundle & Upsell are adding value to your store. We’re always here to help at support@webcontrive.com.
Very nice Bundle Builder Options and very supportive Team. Would absolutely recommend. Thumbs up!
Developer reply ·
Thank you so much for your kind words and support! 😊 It truly makes our day to know that you’re happy with Rebolt Bundle & Upsell. If you need anything, feel free to contact us at support@webcontrive.com.
very nice
Developer reply ·
Thank you very much for sharing the awesome review with us, We are happy to see that our app match with your need and works great in your store. For any further queries, feel free to contact us at support@webcontrive.com or via in-app live chat, we are always happy to help you.
App does exactly what we need it to and we are happy with it! Excellent customer support! Very responsive and were able to assist us in a timely manner. Would definitely recommend!
Developer reply ·
We greatly appreciate you taking the time to share your valuable feedback with us – it truly means a lot! If you have any questions or need assistance, please don't hesitate to reach out to us at support@webcontrive.com or through our convenient in-app live chat. Our team is always here and ready to assist you with any inquiries you may have.
DL後にコード入力必要ですが、セット販売で使用するのに便利です。カスタマーサポートが大変素晴らしく、即時対応し問題解決してくれました。おすすめです。
Developer reply ·
We deeply appreciate your great feedback on your experience with our app and service. Your satisfaction means a lot to us! If you have any questions or need assistance, please feel free to contact us at support@webcontrive.com or through our in-app live chat. We're always here and ready to assist you. Thank you for choosing our app! 😊
We've tried quite a few apps for our Shopify store, and honestly, Rebolt stands out as one of the best we've used so far. It’s easy to use, packed with useful features, and offers great value for money compared to other options out there. What we love the most is the support team — they’re super responsive and always ready to jump in whenever we need help. Every time we’ve had a question or a small issue, they followed up quickly and made sure everything was resolved smoothly. Highly recommended if you're looking for a reliable and well-priced app that actually works the way you need it to. Big thumbs up from the Human Touch team!
Developer reply ·
Thank you very much for sharing the awesome review with us, We are happy to see that our app match with your need and works great in your store. For any further queries, feel free to contact us at support@webcontrive.com or via in-app live chat, we are always happy to help you.
Good app. Works well. Quick customer service.
Developer reply ·
Thank you very much for sharing the valuable & great feedback with us, It means a lot to us !!!!! For any queries, feel free to contact us at support@webcontrive.com or via in-app live chat, we are always happy to help you.
Very fast and very nice support
Developer reply ·
Thank you so much for sharing great experience with us, Your feedback are valuable to us! Don't hesitate to reach out through support@webcontrive.com or our in-app live chat, if you have any queries. Thank you for being our valued user! 😊
El equipo técnico siempre está dispuesto a ayudar, son muy amables y se implican en que todo funcione. Recomendable al 100%
Developer reply ·
Thanks for placing your trust in us and your willingness to share your experience. It is always rewarding to hear kind words. :) For any queries, feel free to contact us through in-app chat or email us at support@webcontrive.com, we are always happy to help you.
Good app, Great customer support :)
Developer reply ·
Thank you very much for sharing the awesome review with us, We are happy to see that our app match with your need and works great in your store. For any further queries, feel free to contact us at support@webcontrive.com or via in-app live chat, we are always happy to help you.
Excellent app with great functionality and fantastic support!
Developer reply ·
Thanks for placing your trust in us and your willingness to share your experience. It is always rewarding to hear kind words. :) For any queries, feel free to contact us through in-app chat or email us at support@webcontrive.com, we are always happy to help you.
What really makes the difference in using the Bundle app is the support team. They’re incredibly friendly and always happy to help with any adjustments we need. Their quick responses, clear communication and willingness to make things work make all the difference!
Developer reply ·
Thank you very much for sharing the awesome review with us, We are happy to see that our app match with your need and works great in your store. For any further queries, feel free to contact us at support@webcontrive.com or via in-app live chat, we are always happy to help you.
Amazing customer service and the app has lots of great features. I get quick replies to any questions and have been able to customise the app to match our branding really well.
Developer reply ·
Thank you very much for sharing the awesome review with us, We are happy to see that our app match with your need and works great in your store. For any further queries, feel free to contact us at support@webcontrive.com or via in-app live chat, we are always happy to help you.
Developer reply ·
Thank you for taking your precious time to share your feedback with us!!! Don't hesitate to reach out through support@webcontrive.com or our in-app live chat, if you have any queries. Our support team is always here to help you!
Great Support
Developer reply ·
Thank you very much for sharing the awesome review with us, We are happy to see that our app match with your need and works great in your store. For any further queries, feel free to contact us at support@webcontrive.com or via in-app live chat, we are always happy to help you.
I can definitely recommend this service for its excellent user support! They were very attentive and supportive in dealing with customization. Thank you so much.
Developer reply ·
We deeply appreciate your great feedback on your experience with our app and service. Your satisfaction means a lot to us! If you have any questions or need assistance, please feel free to contact us at support@webcontrive.com or through our in-app live chat. We're always here and ready to assist you. Thank you for choosing our app! 😊
We looked at a lot of bundle apps before choosing Rebolt a few years ago. It is the most feature rich bundle app available and works well with selling on Insta and Facebook (some other bundle apps struggle with this). Integrating with themes can sometimes cause issues, but whenever we have had a problem with a theme upgrade or conflict, the support team has jumped in and fixed it right away.
Developer reply ·
We are glad to hear that you are satisfied & happy with our app and service. Thank you very much for sharing your experience with us!! Do get in touch for any queries at support@webcontrive.com or through in-app live chat. We are always happy to help you.
We struggled with the initial install, but the app developers were able to get it working within the week with minimal back and forth communication. Looks great now!
Developer reply ·
We greatly appreciate you taking the time to share your valuable feedback with us – it truly means a lot! If you have any questions or need assistance, please don't hesitate to reach out to us at support@webcontrive.com or through our convenient in-app live chat. Our team is always here and ready to assist you with any inquiries you may have.
I struggled a little at first and was not happy with how the offers and bundles looked in my store, but I received some wonderful customer service from Jigs, he fixed everything. Now just to watch my AOV go up.
Developer reply ·
Thanks for placing your trust in us and your willingness to share your experience. It is always rewarding to hear kind words. :) For any queries, feel free to contact us through in-app chat or email us at support@webcontrive.com, we are always happy to help you.
Very good experience and customer support.
Developer reply ·
We greatly appreciate you taking the time to share your valuable feedback with us – it truly means a lot! If you have any questions or need assistance, please don't hesitate to reach out to us at support@webcontrive.com or through our convenient in-app live chat. Our team is always here and ready to assist you with any inquiries you may have.
Developer reply ·
Thank you for taking your precious time to share your feedback with us!!! Don't hesitate to reach out through support@webcontrive.com or our in-app live chat, if you have any queries. Our support team is always here to help you!
I was lucky to find that this tool for bundling sales would work perfectly with my theme to achieve higher sales levels. Their service was very prompt.
Developer reply ·
We greatly appreciate you taking the time to share your valuable feedback with us – it truly means a lot! If you have any questions or need assistance, please don't hesitate to reach out to us at support@webcontrive.com or through our convenient in-app live chat. Our team is always here and ready to assist you with any inquiries you may have.
works great!
Developer reply ·
We deeply appreciate your great feedback on your experience with our app and service. Your satisfaction means a lot to us! If you have any questions or need assistance, please feel free to contact us at support@webcontrive.com or through our in-app live chat. We're always here and ready to assist you. Thank you for choosing our app! 😊
Best customer service I've ever had on a shopify app. You should get it just for that alone
Developer reply ·
We deeply appreciate your great feedback on your experience with our app and service. Your satisfaction means a lot to us! If you have any questions or need assistance, please feel free to contact us at support@webcontrive.com or through our in-app live chat. We're always here and ready to assist you. Thank you for choosing our app! 😊
there support is good, the app works well and is easy to use.
Developer reply ·
Thank you very much for sharing the awesome review with us, We are happy to see that our app match with your need and works great in your store. For any further queries, feel free to contact us at support@webcontrive.com or via in-app live chat, we are always happy to help you.
Great app with excellent customer support! I've been using this app for my Shopify store, and it has truly exceeded my expectations. The app is easy to use with an intuitive setup that made the whole process smooth. What really stood out to me was the outstanding customer support—the team went above and beyond to provide customized solutions so that I could use the app exactly how I needed. The most important feature for me was the ability to create a bundle box where customers can select products by sections or categories, step by step, and this app delivered perfectly. If you're looking for a flexible, user-friendly app with amazing support, I highly recommend it!"
Developer reply ·
Thank you very much for sharing the awesome review with us, We are happy to see that our app match with your need and works great in your store. For any further queries, feel free to contact us at support@webcontrive.com or via in-app live chat, we are always happy to help you.
fantastic! It works very good
Developer reply ·
Thank you so much for sharing great experience with us, Your feedback are valuable to us! Don't hesitate to reach out through support@webcontrive.com or our in-app live chat, if you have any queries. Thank you for being our valued user! 😊
The application works very well and is very stable, in the few help I needed I was very well attended by support
Developer reply ·
We deeply appreciate your great feedback on your experience with our app and service. Your satisfaction means a lot to us! If you have any questions or need assistance, please feel free to contact us at support@webcontrive.com or through our in-app live chat. We're always here and ready to assist you. Thank you for choosing our app! 😊
Great app for product bundles and support is super fast.
Developer reply ·
We truly appreciate you sharing your wonderful experience with our app and service! Your feedback means a lot to us. 😊 Feel free to reach out for any queries at support@webcontrive.com or through our in-app live chat. We are always here and happy to assist you.
Rebolt Bundle Products is incredibly easy to use and very customer-friendly. I love how it simplifies the bundling process with a single click, while still adding each individual product to the cart. This feature makes inventory tracking so much easier and ensures everything stays organized. Highly recommend!
Developer reply ·
Thank you very much for sharing the awesome review with us, We are happy to see that our app match with your need and works great in your store. For any further queries, feel free to contact us at support@webcontrive.com or via in-app live chat, we are always happy to help you.
Very nice app, also the free version. The support was very kind and helpful.
Developer reply ·
We sincerely appreciate you sharing your great experience with our app and service! Your feedback is invaluable to us. 😊 For any questions or assistance, please reach out to us at support@webcontrive.com or via our in-app live chat. We're always here to support you!
The team was very fast and really efficient given the numerous requests I made. I was really positively impressed and satisfied with the service. 5 well-deserved stars. Well done!
Developer reply ·
Thank you very much for sharing the awesome review with us, We are happy to see that our app match with your need and works great in your store. For any further queries, feel free to contact us at support@webcontrive.com or via in-app live chat, we are always happy to help you.
Customer service and your app is working great and very helpful to me to reduce my work and my all customer use this app to place an order with exclusive discount.
Developer reply ·
Thank you very much for sharing the great feedback with us!!! We are happy to see that our app match your need and you are happy with our app & service!!!! For any queries, feel free to contact us at support@webcontrive.com or via in-app live chat, we are always happy to help you.
App works great and the customer service is top-notch!
Developer reply ·
We greatly appreciate you taking the time to share your valuable feedback with us – it truly means a lot! If you have any questions or need assistance, please don't hesitate to reach out to us at support@webcontrive.com or through our convenient in-app live chat. Our team is always here and ready to assist you with any inquiries you may have.
Great support and fast response
Developer reply ·
We deeply appreciate your great feedback on your experience with our app and service. Your satisfaction means a lot to us! If you have any questions or need assistance, please feel free to contact us at support@webcontrive.com or through our in-app live chat. We're always here and ready to assist you. Thank you for choosing our app! 😊
这个插件很好,样式很好看,并且Jigs P的服务很棒,很有耐心
Developer reply ·
We sincerely appreciate you sharing your great experience with our app and service! Your feedback is invaluable to us. 😊 For any questions or assistance, please reach out to us at support@webcontrive.com or via our in-app live chat. We're always here to support you!
Als eine Funktion nicht mehr aktiv war kontaktierte ich den Support, der mir sehr schnell und unkompliziert half. Vielen Dank dafür!
Developer reply ·
We’re so grateful that you took the time to share your feedback with us. It’s our pleasure to serve customers like you. :) In case of further queries please contact us at support@webcontrive.com or via our in-app chat. We are always happy to help you.
Really happy with the customer service from Jigs to help me set it up right. Very customizable and looks good.
Developer reply ·
Thank you very much for sharing the great feedback with us!!! We are happy to see that our app match your need and you are happy with our app & service!!!! For any queries, feel free to contact us at support@webcontrive.com or via in-app live chat, we are always happy to help you.