← Apps

Hextom: Countdown Timer Bar

by Hextom · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (756)

★★★★★
Shopify

the banner is not displaying porperly, i ried contacting support over the last 2 wseeks and never got a response

gallerypanda · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

The mobile display is very small and it makes it very difficult to see. It only looks good on web browsers.

Developer reply ·

Hi, I'm sorry that you had trouble configuring our app. We have sent you an email that explains how to update font size only for mobile devices. It is supported in the app. I'm not sure if you received our email as we have not seen a reply from you yet. If you need any assistance, please reach out to us.

PRAYING RABBIT · 13 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Customer service sucks. I've sent emails because their app is overlapping my website and no response.

MY SEXY STYLES · Almost 3 years using the app