← Apps

RecurrinGO! Subscriptions App

by FINLOOP SOLUTIONS LLC

View in Shopify App Store ↗

Reviews (150)

★★★★★
Shopify

I had a great experience with Javid from RecurrinGO Support. He understood my issue right away and quickly found a solution. He was very helpful, professional, and easy to communicate with. The problem was solved quickly and efficiently. Thank you so much, Javid, for the excellent support!

Developer reply ·

Thank you so much for the kind words and the 5-star review! I'm really glad I could help resolve the issue quickly for you. We're always here whenever you need assistance

Birk Denmark ApS · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Great support. Contacted me without me asking the AI Chatbot for additional help and solved my issues with the app.

Developer reply ·

Thank you so much for the great feedback! We’re really happy to hear that the app is working as expected. 😊

BP Kitchen · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

Die App funktioniert wie gewünscht. Individuelle Anpassungswünsche wurden vom Support sehr schnell berücksichtigt und umgesetzt. Vielen Dank!

Developer reply ·

Vielen Dank für das tolle Feedback! Wir freuen uns sehr, dass die App wie gewünscht funktioniert und wir Ihre Anpassungswünsche schnell umsetzen konnten. 😊

EARLY · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Guter und schneller Support. Good and fast support.

Developer reply ·

Thank you so much for your kind review! 😊 We're delighted to hear that you had a good experience with our support. If you ever need any assistance, we're always here to help. Thanks again for your support!

K2 MedicalCare · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Great and fast customer service !! Javid, had the knowledge and skills to do exactly what my store needed and did it super fast! Highly recommend this app, and their customer service!

Developer reply ·

Thank you so much for the amazing review! It was an absolute pleasure helping you optimize your store and getting everything running fast. We’re thrilled to have you with us. Wishing you great success with your subscriptions!

BeyondWhiskers · 13 days using the app
★★★★★
Shopify

Fantastic support by the team. The one thing you need when you embark on journey to be your own boss, is great people who work with you to solve your problems. Can recommend this app for Shopify shops with Subscription options!

Developer reply ·

We’re thrilled to hear that everything was up and running quickly! 🌟 We’re always here to make sure your store setup goes smoothly and to support you as your customers start using the app.

Oliven · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

It has a free model that has been adequate for our needs. The customer service, although can take a little while to respond, is handled well and a solution is always provided.

Developer reply ·

Thank you so much for the kind feedback! We truly appreciate your support

White Eagle Lodge · Almost 4 years using the app
★★★★★
Shopify

easy set up speedy response when I was having trouble setting up the app quickly solved my issue

Developer reply ·

Thank you! 😊 We’re glad the setup was easy and that our team could quickly resolve your issue.

Ninja Mama · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

Zai was very helpful

Developer reply ·

Thank you for your kind words—we’re glad Zia could assist you!

Organising Chaos · 5 days using the app
★★★★★
Shopify

This has proven to be a great app for what we need. It has all the functionality that we need for our subscriptions and has been simple to integrate with the rest of our store. What has been a real surprise is the level of customer that we've received when we've had any questions or issues, well done team RecurrinGO!

Developer reply ·

Thank you so much for the kind words! We’re delighted to hear the app fits your subscription needs and integrates smoothly with your store. It’s especially great to know our support made a positive impact we truly appreciate your feedback and are always here if you need anything moving forward.

Cultura Live Food · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

Great subscription app with flexible options and solid integration. Support was fast and very helpful — special thanks to Javid for the professional assistance. Highly recommended!

Developer reply ·

Thank you so much for the great feedback! 🙌 We’re really happy to hear you’re enjoying the flexibility and integration of the app. 😊 We truly appreciate the recommendation! If you ever need anything or have ideas to improve the app even further, we’re always here to help. 💙

JOLIENTE Kaffeerösterei · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Great support, works as intended and smoothly. Great people!

Developer reply ·

Thank you for your great feedback! 😊 We're happy to hear that everything is running smoothly for you. If you ever need any assistance or have any suggestions, we're always here to help! 🚀💙

Chris Korczak, Bookseller · Almost 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Maryna was really helpful with assisting me in activating my customer portal! She really went above and beyond to help make sure my subscriptions were set up correctly. Amazing customer service!

Developer reply ·

Wow we really appreciate for you review. 🥰 We’re really glad to help you get the customer portal activated. Your kind words truly mean a lot! If you ever need anything else or have questions down the road, I’m always happy to help 🙌

Iconic.Press · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Val was fantastic and really helpful. The issue was solved in a very short period of time

Developer reply ·

Thank you so much for your kind words!💙 We’re really glad to hear everything was resolved quickly and that Val was able to help. If you ever need anything else, we’re always here for you! 😊

Catorce Café · Almost 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Support was very responsive. I could reach at any time, even on the weekend. Although it did take a few days to resolve my issues, there was follow up and at the end of the day it was resolved.

Developer reply ·

Thank you for the kind words! We're glad our team was always available and followed through until everything was resolved. 🤩

Longevity Raw · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Great app, but perhaps even better is their support! Val stayed with us on the support chat until he'd come up with a solution to help us get around the problem we had. Would highly recommend for a simple, cost-effective subscription app with great support!

Developer reply ·

Thank you for your review! 😊 We’re glad our support could help you find a solution and that you’re enjoying the app. Your recommendation means a lot to us! 💙

Orange County CBD · 9 days using the app
★★★★★
Shopify

La persona se conecto, inmediatamente y trato de ayudarme, pero en realidad según el issue que mencionan debo esperar hasta el siguiente día para ver si realmente esta solucionado.

Developer reply ·

Thank you for your review! Our team is always happy to assist ^^

Azores Jewelry · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

The team is very responsive and so helpful!

Developer reply ·

Thank you so much for your kind words! 😄🤝 We’re really glad to hear that you’ve had a great experience with our team, your support means a lot to us 💛 If there’s ever anything else you need, we’re just a message away! 🚀

Neeshi · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Works

Developer reply ·

Thank you so much🌟 We're thrilled to hear it's working well for you 🙌 If you ever need help or have questions, we're always here to support you Wishing you continued success with your store! 💛

Carbinite · About 6 hours using the app
★★★★★
Shopify

This has been a very helpful tool for us, and the developer team is helpful with any questions we may have and support we may need.

Developer reply ·

Thanks a bunch for the lovely feedback! 😊 So happy to hear the app’s been helpful and that our team’s support has made a difference. If you ever need anything, big or small, we’re always just a message away! 💬💛

biOrb · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Thank you so much for the 5-star review! ⭐️ We're thrilled to hear you had a great experience, your support truly means a lot to us! If you ever need anything or have more feedback, we're always here to help 😊💬

Nature2U · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Great app, and Javid from support was very helpful. Thank you

Developer reply ·

We're thrilled to hear you’re enjoying the app, and we’ll make sure Javid sees your shout-out, he’ll love it! 🙌 If you ever need anything else, we’re always here to help 💪

EternaCards · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Really helpful and quick to solve any problems. Would recommend 100%

Developer reply ·

Thank you so much for your kind words! 💛 We're thrilled to hear that you had a great experience, your support means a lot to us! Always here if you need anything! 😊

AXEL · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

**EDITED** The developer went out of their way to correct the issue and made it right. I had this app installed simply to test out subscription services. It was installed for 4 years then randomly this year they started charging me $19.95 a month for having it installed unused.

Developer reply ·

Hello, Thank you so much for updating your review — we truly appreciate you giving us the chance to make things right 🙏 We completely understand your frustration, and we're glad we were able to resolve the issue for you. If you ever decide to explore subscription services again, we’d be more than happy to help and offer dedicated support. Thanks again for your understanding, and wishing you all the best! Thank you for giving us a chance to make things right.

Vida Spring Raw · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Thank you for your great feedback! ✨ We’re happy to know you’re enjoying your experience with us. Your support motivates us to keep getting better every day! If you ever need anything, we’re always here for you. 🚀

The K9 Butcher · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Very helpful team and developers, swift to respond and resolve any issues. Javid and Anastassia have been very helpful with onboarding!

Developer reply ·

Thank you so much for your kind words! 🙏😊 We’re thrilled to hear that Javid and Anastassia made your onboarding experience smooth and positive. 🚀 We'll make sure they hear your feedback! If you ever need anything else, we’re just a message away. 💬

Noor Nutrition · About 6 hours using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

We’re glad ReccurinGo is making subscription management easier for you. Thanks for being with us! 🌟🌟🌟🌟🌟

Dioxnatur · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Thank you so much for your 5-star review! 🌟 If you ever have any suggestions or need assistance, feel free to reach out, we’re always here to help. Thanks again for being part of the ReccurinGo community!

Jack Be Nimble Candles · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

The support team is amazing! They're always there to help when we want to adjust something. Defiantly recommend this app over the other options!

Developer reply ·

Thank you so much for the kind words! 💛 We’re thrilled to hear you’re enjoying the app and that our support has made a difference! Your recommendation means the world to us 🙌 If you ever need anything else - we’re just a message away! 🚀

Sniff 'n Snack · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

fast and efficient thank you

Developer reply ·

You're very welcome! 😄🤝 Glad we could help quickly - let us know if you need anything else! ✨

T.Forrest · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Maryna was super helpful when trouble shooting an issue. Thanks Maryna!

Developer reply ·

That's wonderful to hear! We're so glad Ihar was able to provide you with excellent support and resolve your issue ! We strive to provide the best assistance to all our users, and it's fantastic to know that Ihar's expertise and helpfulness made a positive impact on your experience. If you have any further questions or need any assistance in the future, please don't hesitate to reach out to us. We're always here to help!

every&one · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

The main support person was always available and reassuring, making sure my enquiry was being addressed. We still have some technical issues that don’t seem to be fully resolved, but we’re happy with the app overall.

Developer reply ·

Thank you so much for your kind words and for sharing your experience! 😊 We're really glad to hear that our support team was able to be there for you and make you feel reassured throughout the process. We truly appreciate your patience with the remaining technical issues — and we'd love to help get everything fully resolved for you. Could you please clarify what kind of issues you're still encountering? Our team is more than happy to jump in and assist further. Feel free to reach out anytime — we're here for you and always ready to help! 💪✨ Thanks again for choosing our app! 💙

Phoebe Rose · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

The app looks good, however did it not suit our business needs. The customer service rep, Anastasiia, however was very lovely, helpful and understanding. She really did her best to help us and get our questions answered.

Developer reply ·

Thank you so much! While we’re sorry our app wasn’t the right fit for your business, we truly appreciate your kind words. It was a pleasure assisting you, and we’re always here if you ever need anything in the future. Wishing you all the best! — The Recurring Go Team

BrightTools · 28 days using the app
★★★★★
Shopify

RecurringGO! Subscriptions App is a reliable and easy-to-use Shopify tool for managing recurring orders. It offers seamless integration, automated billing, and flexible subscription customization. The user-friendly interface and responsive support make it a great choice. It's a solid option for hassle-free subscription management. Highly recommended for businesses looking to streamline recurring sales!

Developer reply ·

Thank you for your great feedback! 🤩 We're so glad RecurringGO! is working well for your business. If you need any assistance, feel free to reach out! 💚

Chakki Peesing · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Got better over the years. Does the job. Changing subscriptions when eg price changes or applying a new rule, requires assistance. Assistance is very good though when you are able to work around time zones and weekends.

IncaFé Organic Coffee · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Quick tech support response and fast delivery

Developer reply ·

We're glad to hear our tech support and delivery met your needs! Thanks for your review. Please don't hesitate to reach out if you need anything else in the future!

Drink Tranquilo · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

Maryna, did a fantastic job of helping me set up my recurring subscription system with shoplify. I was happy that we met on line face to face and I felt like she cared about helping me even with the language barrier. She took her time and we were able to communicate. The app has worked wonderfully with my online store.

Developer reply ·

Thank you for the fantastic review! We're so glad Maryna was able to help you effectively set up your recurring subscriptions and that you're happy with the app's performance. We appreciate your kind words about her dedication and communication.

God's Healing Wonders · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Great customer service and very fast response time. the pricing and options are great and better than alternative apps. Andriii is an amazing guy! thank you for all the help

Developer reply ·

Thank you so much for your wonderful feedback! 🌟 We're delighted to hear that you enjoyed our customer service and found our pricing and options competitive. 😊 If you ever need further assistance, don’t hesitate to reach out. Thank you for choosing our app! 🌺

Johnny's Ice & Co · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

Betreff: Problem mit Sprachumschaltung in RecurrinGO! Sehr geehrtes Support-Team, ich möchte mich ganz herzlich für Ihre schnelle und professionelle Hilfe bedanken! Das Problem mit der Sprachumschaltung auf meiner Seite wurde von Ihrer Entwicklerabteilung prompt gelöst, und ich bin sehr erleichtert, dass alles nun reibungslos funktioniert. Die Reaktionszeit und die Lösungsfindung waren wirklich beeindruckend. Es ist nicht selbstverständlich, dass Supportanfragen so zügig und erfolgreich bearbeitet werden, und ich schätze Ihren Einsatz sehr. Besonders hervorheben möchte ich die freundliche Kommunikation sowie die klare und verständliche Vorgehensweise bei der Problemlösung. Ihre Hilfe und Ihr Engagement verdienen wirklich eine Top-Bewertung! Nochmals vielen Dank für Ihren hervorragenden Support.

Developer reply ·

Vielen Dank für Ihr tolles Feedback! 🌟 Wir freuen uns, dass wir Ihnen schnell und erfolgreich helfen konnten und Sie mit unserem Support zufrieden sind. Falls Sie weitere Fragen haben, stehen wir gerne zur Verfügung. Vielen Dank, dass Sie sich für RecurrinGO! entschieden haben! 😊

Semerkand Online · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Affordable, simple and super responsive developers. Really recommend, we've been using for over 5 years!

Developer reply ·

We appreciate your feedback! It's great to hear about your positive experience with our developer team. We are here to assist, and it's wonderful to know they provided you with the guidance and support you needed. Feel free to write us back if needed any further assistance. Thanks for choosing us, and we wish you the best of luck with your business on Shopify!

Federal Flags, LLC · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Wow we really appreciate for you review. 🥰It means the world to us!

Dalston's Soda · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

The absolute best. Reliable, simple, and most importantly, absolutely excellent customer support. Easily our best app/partner. Very impressed and certainly a long-term partner for us.

Developer reply ·

Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating and for choosing RecurrinGO to power your subscriptions! We really appreciate your business, may it thrive even more. 😊

Evolved Greens · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

It's a great app for rewarding sales with volume discounts. Customer service is responsive too!

Developer reply ·

Thank you so much for your kind words! We're thrilled that you enjoyed your experience, and we'll keep working hard to make sure we continue to meet your expectations

PyroFarms · Almost 4 years using the app
★★★★★
Shopify

One day the app doesn't work anymore. Always send this error: errors/app_permissions?error=eyJlcn... and i have all credentials to use it. The worst, RecurrinGo don't have a communication channel to talk about this problem. If i can give you -10 star ill do it.

Developer reply ·

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the frustration you've experienced with our app. We want to clarify that we do have support channels available — you can reach us through the in-app chat or via email at support@recurringo.com. We're here to help and would be happy to assist you with any issues you may encounter. Please feel free to reach out if there’s anything we can do to improve your experience. Kind regards, RecurrinGo Support Team

Home Luxury Scents · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Awesome staff and super responsive! They got me taken care of ASAP!

Developer reply ·

Thank you so much for your kind words! We appreciate your support

Keto Brick LLC · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

This app wasn't useful for my use case and eventually I was charged for services I shouldn't have been. The developer reached out to me and made it right. Clearly they stand behind their product. If you need this service, this is the way to go.

Developer reply ·

Thank you for sharing your opinion. We notified users about changing the plan many times and contacted each one. We tried many times to contact you, but you didn't reply. We sent you store credits, which you can use to pay for the app, and we have done everything possible to improve your experience with our app. We tried all ways to connect with you to resolve the issue. Our top priority is our customers' excellent experience and app satisfaction. If you see this message, could you please contact us and we will help you with any questions you have

Diamond Hands Depot · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

We migrated from another platform (WordPress) to Shopify and decided to use the RecurrinGO! app for managing our subscriptions. The entire migration process was incredibly smooth and took us only about 10 minutes to export our subscriptions. Setting up the rules and products was a breeze, and we had everything configured in under an hour. One of the standout features of this app is the customization options for the widget. The flexibility it offers is simply amazing – you can tailor the widget to fit any design seamlessly. We even changed our theme during the setup process and were able to easily adjust the widget to match the new theme perfectly. It felt like the widget was a natural part of our site right from the start. The configuration and management of subscription plans couldn't be easier. The app provides endless customization options for the widget, with dozens of templates and hundreds of settings. You can personalize the widget to meet the highest standards, ensuring it matches your brand’s aesthetic perfectly. Overall, RecurrinGO is a powerful and user-friendly app that we highly recommend for any business looking to manage subscriptions efficiently. The ease of migration, setup, and customization, along with its rich feature set, make it an invaluable tool for subscription-based businesses.

Developer reply ·

We're thrilled to hear that you had a great experience. Thanks for sharing!

Bodyland · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

In terms of functionality it does exactly what I need. I seldom leave reviews but the guys are excellent. Thanks to the team for helping us transitioning our subscription service from another app. They set up the subscription software seamlessly within our purchase flow. Though I wanted some customization options not available within the app, the devs reacted quickly to my requests and made all the changes I needed swiftly. Thank you!

Developer reply ·

We are glad you enjoyed our service. Thank you for your review

baedstories · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

Fast and helpful support. Problem was solved. Thx and regards J

Developer reply ·

We greatly appreciate your review! Ensuring your satisfaction is our top priority.

K2 MedicalCare · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

IIya was amazing !!! She fixed everything in minutes and saw more things that she could fix and fixed that too !!! Just the best, thank you!

Developer reply ·

Thank you so much for your review! Ilya is pleased to receive such positive feedback. If any assistance is required, our team is always happy to help.

CleanFace · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

great customer service!

Developer reply ·

Thank you for taking the time to review our app! We're grateful for your feedback!

UpNourish · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

We have been running this app for a few months now. No issues at all, and a great and straightforward app! Our customers love it and have an easy time using it. Plus, the support team answers questions within minutes and they are always friendly and helpful!

Developer reply ·

Thank you so much for your feedback! We’re thrilled to hear that everything was up and running quickly! 🌟 We’re always here to make sure your store setup goes smoothly and to support you as your customers start using the app.

Restorative Botanicals · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Veronika S. was extremely kind in helping and in such a timely manner! Very greatful for their help

Developer reply ·

Thanks for taking the time to share your rating with us. We will make sure to share this with Veronika and the whole support team to let them know to keep up the amazing work! 😊

ReString · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Thank you so much for this review. We really appreciate you being a customer. We’re here for you anytime.

Alié Moisture · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

Customer service is excellent. They respond very quickly and do everything possible to help you.

Developer reply ·

Thank you so much for your 5-star review! We will share this with the support team to let them know to keep up the amazing work.

Sahada Coworking · About 13 hours using the app
★★★★★
Shopify

App has chnaged our business since implementing. Our sms and email systems can focus on accquiring anf nurturing new customers, while this app does the heavy lifting in securing repeat orders. Our reveneu has increased and their support team is very responsive and helpful. I spent a long time looking for a subscription app and was confused because there are so many and I'm glad we selected this app, so if you are on the fence, this is your sign to give them a try. Customer support is really good so far.

Developer reply ·

Thank you so much for your kind words! We're thrilled that you enjoyed your experience, and we'll keep working hard to make sure we continue to meet your expectations.

SERUMS & MASKS · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

We've been using the app for quite a few months and I must say it's been a breeze. Support is amazingly responsive and the app does just what it says it'll do. Best price for the best value.

Developer reply ·

Thank you for your kind words! :) We're glad you're happy with our product and customer support. Also, we're honored that you have chosen us to power your subscriptions.

marlarenebeauty · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Very supportive and fast answers!

Developer reply ·

Thank you so much for taking the time to leave us feedback. Your 5-star review brightens our day and serves as a constant reminder of why we love what we do. ♥️ If there’s anything we can do to serve you further, please let us know.

Pharmareferent.net · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

★★★★★★★★★★ (10/5) I have been using this app since before it became 'RecurrinGO!' and I have always been pleased with the level of customer service I have received from the team. •Fast Responses •Accurate Information •Pleasant Discourse •Timely Resolutions •Ease of Integration •Customizable Design •Reasonable Monthly Cost I have even brought issues to them due to other applications clashing with their product and instead of brushing me off or saying something like "this is beyond our scope" or "it's the other guy's fault" they go as far as updating the code of their app to ensure this problem does not persist with others who may end up utilizing the same two apps as I have. I lament in being only able to write this one review, but I hope that someone reads it and is convinced that out of every Subscription-Service application available to us on Shopify- RecurrinGO! is the way to GO!

Developer reply ·

Thank you for your review and for being our valued customer! We strive to provide the best possible experience so your subscription business can be successful. 🚀

JKW Designs · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

Amazing app! Super helpful customer service and super fast response! Very happy with this app and the conversion we get in our store because of it!

Developer reply ·

Thank you so much for this 5-star review! We really appreciate you being a customer and helping to share the word about our app.

Gribb nature's innovation · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

Recurringo is a fantastic App for anyone looking to streamline their subscription billing and management processes. The platform offers a wide range of features and tools that make it easy to manage subscriptions, automate billing, and collect payments. One of the most impressive things about Recurringo, however, is its customer support. The team behind the platform is incredibly responsive and helpful, and they're always available to answer any questions or concerns I've had. Overall, I would highly recommend Recurringo to anyone looking for a powerful and easy-to-use subscription management solution. Whether you're a small business owner or a large enterprise, Recurringo has everything you need to manage your subscriptions with ease.

Developer reply ·

Thank you for your detailed feedback and for recommending RecurrinGO! We strive to provide the best possible experience so your subscription business can be successful. 🚀

Get Flocked · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

This app has it all, I love all of you. Has made my store exactly what I pictured! Great Great Great Great Great Great Great Great Great Great Great Great Great Great Great Great Great Great Great Great Great Great

Developer reply ·

Thank you for pointing out the app as 'good'! We'll do everything to become 'the best' for you! :)

Idaho In a Box · 16 days using the app
★★★★★
Shopify

This is a great app! Very easy to install and set up. Plus they have great customer service! Had an issue integrating the app with our new theme and they fixed it within hours!! Highly recommend. Update March 2023: Also, they offer excellent and timely help when problems arise!

Developer reply ·

Thank you for sharing your feedback! Customer satisfaction is our top priority, so we're happy to hear that our team provided you with excellent service.

Plantiva Natural Supplements · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

Acabo de descargar la aplicación y hasta ahora, todo de maravilla! Muy facil de programar y aplicar los parametros... la recomiendo mucho!

Developer reply ·

Many thanks for your feedback and for choosing RecurrinGO! to power your subscriptions! :) Hope you'll keep enjoying the app.

Mrs.Butter&Peanut · 11 minutes using the app
★★★★★
Shopify

la uso da poco e mi sembra molto buona, vediamo cosa fa nel tempo o almeno dopo qualche settimana per vedere il tutto

Developer reply ·

Many thanks for the 5-star rating and for choosing RecurrinGO! to power your subscriptions! :) Hope you'll keep enjoying the app.

LUMILD® · 17 days using the app
★★★★★
Shopify

Super schneller und hilfsbereiter Support! Ab und zu sind leider kleine Bugs drin, sobald etwas angepasst wurde, aber es wird sehr schnell geholfen.

Developer reply ·

Thank you for your review! Customer satisfaction is our top priority and we're happy to resolve your issue quickly. Hope you'll keep enjoying the app and our service!

BugBell GmbH · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

great app, works smoothly we were looking for a subscription app, tried many, no doubt this one is the best!

Developer reply ·

Thank you so much for your kind words! :) We're honored that you have chosen us to power your subscriptions.

Born Reborn · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

Super easy to install and set-up, combined with immediate support! Veronika helped me to make changes for my product page within minutes

Developer reply ·

Thank you so much for taking the time to review us! :) We’re glad that you enjoyed the app and our support service.

Jungbrunnen Shop · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

I absolutely love this app. Integrate seamlessly with your Shopify online store, easier to set up then recharge subscriptions, and the customer service, in my experience, has been better. The RecurrinGO team has done a great job! Only if integrated with Klaviyo!

Developer reply ·

Thanks so much for taking the time to leave us a 5-star rating – it’s much appreciated! :) You’ll be happy to know that Klaviyo integration will be available in one of our upcoming releases.

THEORIE · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

Excellent customer service by Ksenia! She very patiently answered all my questions and help me set up the app on my store. Expecting great things! :)

Developer reply ·

Happy to hear that you had such a great customer service! :) We will pass on your feedback to Ksenia and the rest of our support team, it will mean a lot to them.

Studio56Boutique · About 5 hours using the app
★★★★★
Shopify

C'est une bonne application pour un membership... mais le plus beau, c'est qu'ils ont un service hors pair!!!! 24/24! J'ai eu un problème avec mon membership parce que j'ai changé de thème, et ils ont réglé ça un dimanche soir, dans le temps de le dire... Juste wow si vous avez besoin d'une application comme celle là...

Developer reply ·

Thank you so much for taking the time to leave us feedback! We’re over the moon to hear that you’re happy with our support staff. Our team will be happy to know that their hard work has paid off!

2Bbless · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

love the app. today we got some issues with.these issues were solved within minutes. great experience

Developer reply ·

It is our pleasure to hear your valuable feedback :) Glad we were able to help resolve your issue quickly!

JB · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

It has done what it said it will do. Great app. It's just not what I'm looking for as my needs are very specific (subscription option visible only to a few login customers and not all). However, I'll recommend this app to regular retail and online stores.

Developer reply ·

Thanks for your feedback, it's much appreciated! We've sent you an email message regarding possible customization of the app according to your needs and we hope to hear from you soon :)

infinitywellnessgroup · 7 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Works as expected. So far so good! We're going to keep using it so that's a good thing. We love apps that do what they say.

Developer reply ·

Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear you are enjoying the app.

Utah SEO OG · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

Thank you very much for this app. This app is really helpful in my crictical situtations Thanks again.

Developer reply ·

Thank you so much for your amazing review! We are so happy to hear that you are enjoying the app.

Seattle Kombucha Company · 8 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I had issues with the way this app was working. Contacted tech support and they helped me fix them. They were timely in their responses and I am satisfied with their support. This is a very simple subscription app. Easy to set up. If you don't want a lot of bells and whistles, this is the way to go

Developer reply ·

Thank you for your review! We’re delighted to hear that you received prompt, attentive service from our support staff. Customer satisfaction is our top priority and we encourage you to let us know if there’s anything we can do to deliver an even better experience to you next time.

Rojo's Roastery · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Great app and customer service is top notch! Alexander was great with support from helping me with steps to get this on my site!

Developer reply ·

Glad that we were able to help you :-) Good reviews like yours motivate us to work hard and continuously improve.

The Palestinian Coffee Company · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

I have been using this app for several years now. I am a complete novice when it comes to anything technical so I was amazed at how easy it was to set up. Recently, when I needed to update my subscription terms I approached the support team for help. Everyone on the team has amazing communication skills. They walked me through every step, patiently and professionally. I have hundreds of subscribers thanks to this app. My customers are happy and so am I. I recommend this to anyone who wants to grow a list.

Developer reply ·

Thanks for your feedback! Our team is always happy to assist so feel free to contact us 24/7 :) Hope you'll keep enjoying the app!

Ontario Soft Water Kitchener Waterloo · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Setting up a recurring subscription was very easy. I would certainly recommend this app for anyone with little to no computer skills. Support staff are very helpful if you have any questions. It's great that it's free too!

Developer reply ·

Thank you! It's our pleasure to provide such user experience :) Don't hesitate to reach out to us in case of any difficulties or questions!

The Silver Pentacle · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

This app is great, the developers are very helpful with support and recommend you try it out! I was searching for an app for subscriptions and this is the best one by far!

Developer reply ·

We’re thrilled to hear that everything was up and running quickly! 🌟 We’re always here to make sure your store setup goes smoothly and to support you as your customers start using the app.

SYMPLY BY HELENA · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Very good ging alles sehr schnell und einfach habe sie kurz geladen und ausprobiert sofort hat es geklappt

Developer reply ·

Thank you for your great feedback! ✨ We’re happy to know you’re enjoying your experience with us. If you ever need anything, we’re always here for you. 🚀

PEGASALT · 3 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Great customer service! I was able to seamlessly migrate to the new version with the help of Elena. The new version will make it easier for customers to edit, pause, or change their subscriptions. So glad this happened!

Developer reply ·

We’re thrilled to hear that everything was up and running quickly! 🌟 We’re always here to make sure your store setup goes smoothly and to support you as your customers start using the app.

Ladybird Provisions · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Great app and custom service, in less than 24 hours I got a solution and the best of all is that is totally free.

Developer reply ·

Thank you so much for your feedback! Our pleasure to serve you! We are always here to assist you!

Glu-Cloud · About 19 hours using the app
★★★★★
Shopify

Easy to set up!! My customers will love this additional service- so far so good, can't wait for the sales to start rolling in!

Developer reply ·

It’s great to know that setup went smoothly and your customers will benefit from the new service! We’re here to assist whenever you need, and we look forward to seeing your sales grow. 💚

PrettyGirlRocks · 36 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Great app. Great support. Love the pricing. We added Subscription & Recurring Order around a month ago and have nothing but positive reviews so far. Setup and integration with our existing discount app was flawless, and the support team has been incredibly responsive and helpful. Importantly, this app supports auto renew, which, to my initial surprise, is not the case with all subscribe & save apps out there. My only comment is that the admin dashboard could use some improved features to help manage subscriptions. But even there, the developers are actively working to improve the user experience and are grateful for the feedback. I hope to see several features added in the near future, and I look forward to continue working with SpurIT. Several features that would be great to have: - Sort and filter your active subscriptions to prepare for upcoming invoices. - Generate automated email reminders to our staff. That would be insanely helpful!

Developer reply ·

We’re thrilled to hear that everything was up and running quickly! 🌟 We’re always here to make sure your store setup goes smoothly and to support you as your customers start using the app.

Charny Healing · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

Great subscription app! Easy to use and integrates easily. Staff is super responsive and helpful too. Definitely recommend.

Developer reply ·

Thank you so much for you kind words! Our pleasure to serve you! Our team is always here to assist you!

Fourfeels · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

It works ok, but you can't export your data of, say, "active subscribers". It also wont notify the merchant upon subscription cancelation. They say to look and cancel the memberships by hand after they payments stop. Not very scaleable and need to switch to another sub app (and reset up our current subs, I would pass on this one...)

Developer reply ·

Sorry that you've faced inconvenience and lack of functionality. We are currently working on the app's improvement, thanks for your suggestions!

Reinventing the Tattoo · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

I was having issues integrating the widget but their customer support was beyond superb and someone helped me within 10 minutes to get it all running! Recommending this app 100%- It does the job but even more satisfied with your customer support team! Thank you!

Developer reply ·

We’re happy to hear that integration went smoothly and that you’re satisfied with the support! Thank you for recommending our team, and we’re always ready to assist you anytime.

RORY'S APAWTHECARY · 33 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I tried to install this app, then decided to go with another one. But after I uninstalled this app, it left a bunch of JUNK CODE at the bottom of my web pages and this code is displayed below the footer in all my pages!!!! PLEASE do not use this app. UPDATE 1: There were 5 files left behind by this app even after it was uninstalled. I was able to comment out the code in all these files and temporarily fixed the issue. BUT, a more permanent solution is required. UPDATE 2: I upgraded the review to 2 stars because the customer rep contacted me right away and sent a link with details on which files need to be deleted from the theme.

Developer reply ·

Thanks for your feedback. We would kindly inform you that the app can't remove its code itself since it's already uninstalled from the store, so the app has an FAQ article on what should be done after uninstallation. Also, it's pretty weird that some code was displayed on the storefront since it can't happen by itself. We would be glad to investigate, but it not possible now, unfortunately. Anyway, we are sorry that you've faced inconvenience. Please feel free to contact us 24/7 in case of any issues.

Flavor Temptations · 26 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I am surprised at how easy this application was to use! Customizable and quick to make any changes.

Developer reply ·

Thank you so much for this review. We really appreciate you being a customer. We’re here for you anytime.

MRM Nutrition · 12 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Does exactly what is described. Fast and Reliable Support! Easy to use and sets up automatically. We would recommend this to other users looking for a subscribe and save option on their Shopify website.

Developer reply ·

Fantastic to hear that the app is easy to use and setup was smooth! 🌟 We’re here for any support you might need as you continue using it with your Shopify store.

EcoQuality Store · 32 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Super application facile à mettre en place rapide simple intuitive support qui répond vite je recommande fortement

Harmonie-Chakras · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

My website is based on local delivery and pickup only. The app is actually way more powerful than I thought. If customer adds both a normal product and subscription product it only charges delivery once. Well done ! Team was super helpful and helped me find a workaround the add a local shipping rate for the shopify subscription to work. Thanks again!

Developer reply ·

Thank you so much for taking the time to leave us feedback! We’re over the moon to hear that you’re happy with app! Our team will be happy to know that their hard work has paid off!

Ferme Thuya · About 23 hours using the app
★★★★★
Shopify

Just installed the app. Had some issues with it working with our Theme. Support was AWESOME - Alexander stepped right up and had it working in minutes.

Developer reply ·

We’re thrilled to hear that everything was up and running quickly! 🌟 We’re always here to make sure your store setup goes smoothly and to support you as your customers start using the app.

Eban’s Bakehouse · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

This app is straight forward and does what it says. Most importantly, their support team is 10/10! They are incredibly helpful and very responsive. I highly recommend this app to anyone starting off with their first subscription service.

Developer reply ·

Thank you so much for your kind words! Our team is always here to assist you! Our pleasure to serve you!

Cre8DnB · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

Support is amazing, for some reason the app was not working and they fixed for me in less the 5 minutes.

Developer reply ·

We’re thrilled to hear that everything was up and running quickly! 🌟 We’re always here to make sure your store setup goes smoothly and to support you as your customers start using the app.

Divina Esencial · 27 days using the app
★★★★★
Shopify

Great app and easy to use. Support is friendly and quick. Highly recommend for someone looking to use a recurring order app.

Developer reply ·

We’re glad to hear you found the app easy to use and that our support was helpful! 🌟 We’re always here to assist you and make sure your recurring orders run smoothly. Thank you for recommending us!

Bricks & Minifigs San Antonio · 21 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I love this app works so well and customer support is amazing. I love the app easy to use. Always someone to help if you run into a problem.

Developer reply ·

Thank you so much for your kind words! We're thrilled that you enjoyed your experience, and we'll keep working hard to make sure we continue to meet your expectations.

Ferrara Box · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

I have tried many different subscriptions apps but this one is very nice! Easy to set up and the support was very good and fast. Hopefully they bring a feature in the future that allows you to set a minimum amount of subscription months.

Fenroy · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

Very easy to install and choose products. Looks great on the site. I am very excited to see it in action.

Developer reply ·

Thank you so much for your kind words! Our team is always here to assist you!

Kitchen a la Mode · About 18 hours using the app