Heartcoding Sales & Discounts
by HeartCoding · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (494)
STAY AWAY. I lost all my sales prices (around 500) and I had to spend 8 hours during the night time to input before and after prices again, product by product. Furthermore, there are no kind of support during weekens, no chat box - nothing
Developer reply ·
Dear Octopus Denmark, thank you for taking the time and writing a review. We are really sad you had a bad experience with our app but unfortunately you obviously did not notice the information pop up which occurs before starting the first campaign to inform new customers exactly how our product works. Furthermore we did not receive any email from you regarding your problem. As you can read in many other reviews we of course are available on weekends and work 24/7. It is really sad that the first contact / info from you was the negative review without giving us a chance to help you. We really would love to hear back from you an answer to our last emails. Kind regards
I uninstalled it, but it still charges me money, terrible!!! Don't buy this app!!
Developer reply ·
Thank you for your review - as you installed our app the second time you were automatically be charged the subscription fee, as the free trial period is only valid once. We tried to reach out to you several times and offered a refund but you never responded. We would be happy to hear from you to solve this issue as customer satisfaction is our top priority. Best regards, your Heartcoding-Team
I uninstalled it, but it still charges me money, terrible!!! Don't buy this app
Developer reply ·
Dear Velany Store, thank you for taking the time and writing a review. We tried to reach out directly many times but unfortunately never got a reply. Of course we never charge any client money after uninstalling our app. Aside from that the charging is solely done by shopify and we as an app provider do not have any influence on that. But as customer satisfaction is our top priority we of course have instantly refunded the complete amount for the time you had our app installed. We would be very happy to hear from you to discuss this in detail and wish you a successful BFCM weekend. Best regards, Norbert
As other reviews mentioned, do not rely on this app for sales. Especially big ones such as Black Friday. It is not stable or prepared to serve merchants. During our big Black Friday, the app got stuck mid-sale, leaving the store partially discounted to go with a 500 error after, leaving the app inaccessible. We had already sent a large email campaign, so customers landed on a website with only a few prices slashed. This impacted our conversions by thousands of $. The devs apologized, offered a refund for all our charges, and explained that the tech could not avoid all issues nowadays. However, I disagree. This app shows 500 errors too often. It is almost the app's default to break when you try to run a sale. As I said, this app is not prepared. We had the same issues in 2021, and in 2022 they did not care to fix them. Furthermore, today (end of the cyber Monday), our prices should have been discounted back about six hours ago, To our surprise, not only did this not happen, but we cannot access the app due to another 502 bad gateway error (yes, on a separate store). And once we can access it, everything is queued and stuck mid-process to get the original prices back. All in all, look for something else. This will only cause stress and potential monetary loss.
Developer reply ·
Dear Canvas by Numbers, thank you for taking the time and writing a review. We absolutely understand your anger and disappointment. One of our third-party providers had a technical issue and therefore our app was unavailable for a short period of time which is inexcusable, especially at this time of the year. We made a mistake relying on the performance of this partner who couldn't deliver as promised. Of course we will change this service provider asap to make sure this does not happen again in the future. As customer satisfaction is our key priority we really want to take this chance to deeply apologize for all the trouble - although we know that this helps little in retrospect. If there is something we can do to regain your trust in our product or assist anyhow we would be happy to do anything within our capabilities. Kind regards, Norbert
Your addon messed up our prices - after we ran your added, and it removed all our sales prices, and overwrote them with new prices. When we reversed it. It just removed all the sale prices.
Developer reply ·
Thank you very much for your feedback. We are very sad to hear you had problems with our app. Unfortunately we did not get any contact from you through our customer support, otherwise we could have helped you directly. Regarding your first remark: As you can see in our FAQs we always reduce the original price of the products: The Sale & Discount Manager always takes the price at which the product was originally created as reference price. This price is the basis price for all reductions. So if the product variant has a price and a compare at price - the compare at price is the base for the reductions. Regarding your second remark: If desired you can activate the function "Reset to current prices" within the app: ONLY check this option if you want your prices return to their current level after this sale ends. For example: Your product is currently 20% off and you are now creating a 30% sale. If you want your prices to return to 20% off ("current level") after the 30% sale ends you have to check this option. If you want your prices return to their original level leave this option unchecked Please contact us directly via our support (info@heartcoding.de) and we will do our best to assist you! Kind regards, Norbert & Xavi