← Apps

Shopify SimGym

by Shopify · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (39)

★★★★★
Shopify

Could not get it to work at all. Followed the instructions, but still got error messages.

Lumina Jewelry Co. · About 17 hours using the app
★★★★★
Shopify

What a waste of time and money. No actionable feedback, whoever came up with this concept and built it should be ashamed.

Developer reply ·

Thanks for trying SimGym and taking the time to share your feedback. Sorry to hear that SimGym didn't meet your expectations. Please reach out to Shopify Support (https://help.shopify.com/) with details and we'll be happy to dig into what didn't work for your store.

Treasure Corals · About 3 hours using the app
★★★★★
Shopify

que anglais, analyse des agents en anglais donc inutile

Developer reply ·

Merci d'avoir pris le temps de partager votre avis. Bonne nouvelle : depuis votre avis, nous avons ajouté la traduction des résultats de simulation qui s'affichent désormais dans la langue de votre boutique (en français pour la vôtre). N'hésitez pas à relancer une simulation et à nous dire ce que vous en pensez !

goldenmask.fr · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

funktioniert absolut garnicht

Developer reply ·

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Bewertung zu teilen. Es tut uns leid zu hören, dass SimGym in Ihrem Shop nicht funktioniert hat. Bitte wenden Sie sich an den Shopify Support (https://help.shopify.com/) – wir helfen Ihnen gerne dabei, die Ursache des Problems zu finden.

famora-style · About 3 hours using the app
★★★★★
Shopify

Complete garbage!!! Did not understand my brand at all, searched for things we do not even sell, and insisted that our search was broken. Also, claimed our Checkout button is broken, when it is clearly not. I can go on BrowserStack and check it across multiple devices and browsers and clearly see that the Checkout button works. Maybe bots are too dumbs to figure out how to checkout. Overall, a complete waste of time. No one should ever pay for this app for any reason.

etúHOME · About 4 hours using the app
★★★★★
Shopify

bots cant access store, no support. waste of time.

The Badge Boutique Co · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

Does not work. I've been stuck on "scheduled" for 2 days. There is no customer support available. Not worth it.

Developer reply ·

Thanks for taking the time to share your feedback. I'm sorry to hear your simulations didn't work as expected. Our team recently resolved a bug that might be impacting your experience. We'd love to hear about your experience from your next simulation. If you have any questions, please reach out to Shopify Support (https://help.shopify.com/).

shopimmis · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

it recommended crap that my site already has, it was just trying to get me to purchase a service I clearly didn't need.

Developer reply ·

Thanks for taking the time to share your review and feedback. Sorry to hear that SimGym didn't meet your expectations. While our team is working on improving the app, we're offering free monthly credits for merchants to try SimGym during the research preview phase. Rest assured, there's no charge on your account fro the simulations run during this time. If you have any further questions please reach out to us at Shopify Support ((https://help.shopify.com/)

Snapping Turtle Gallery · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Unable to get accurate results as the AI Shoppers are based on a location our website doesnt support

Developer reply ·

Thanks for taking the time to share your review and feedback. At this time, AI shoppers can only navigate your storefront from locations in North America. We'll pass on your feedback regarding more AI shopper locations to our development team for future consideration.

Simmer and Co Natural Aroma Inc · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Thanks for reviewing the app. Sorry to see that SimGym didn't meet your expectations. If you'd like to share your feedback with our team, please reach out to us via Shopify Support(https://help.shopify.com/)

Amanda Marcucci · About 4 hours using the app
★★★★★
Shopify

The main issue is that we have noticed very inaccurate results when comparing to our current active AB tests. The app keeps crashing frequently, and videos do not play at all. Will continue monitoring as new features are added and update the review if anything changes. For any store getting enough orders to run your own AB tests, we would recommend doing that instead for accurate data.

HeroHaven · About 1 month using the app