← Apps

Hulk Bundles Quantity Breaks

by HulkApps · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (634)

★★★★★
Shopify

Did you know they charge more if you grow? No added service. If you pay for plus - you get to pay 4 times as much for the same exact app. Look elsewhere! A frustrating mess from start to finish. Features work only when they feel like it, and support could only shrug and confirm the app is “acting strangely” with no remedy in sight. Their solution is to not use hulk apps with express checkout - as they are not compatible. Strongly recommend avoiding Hulk apps.

Sandbag Store · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

No Support. Takes 48 hours to fix anything.

ABC CAD WHOLESALE · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

The developer did some custom work displaying the volume pricing on the collection pages (5 stars). Fast forward a few months and any changes made are not reflecting on the pages. I contact support and they tell me i need to change to the new version. I change to the new version and the issue is worse. Be careful....

Developer reply ·

Thank you for sharing your feedback, and we sincerely apologize for the issues you're experiencing. We understand how frustrating it can be when things don't work as expected, especially after previous customizations. We’ve already reached out to you regarding this matter and would be happy to assist further in resolving the issue. Please kindly connect with us again so we can provide the necessary support and help get things back on track. Thank you for your patience. and we’re here to help! Best regards,

One Way Novelties · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Customers are unable to use the volume discount along with other discounts.

Developer reply ·

Thank you for bringing this to our attention. We understand how important it is to apply both volume discounts and other promotions together, and we apologize for any inconvenience caused. We’ve already reached out to you, as the app does support other discounts. Please kindly get in touch with us so we can assist you further and resolve the issue. Thank you!

CT_YB · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

Using the app for over 5 years, issues were normally resolved on first contact but we recently had an issue and I have reached out to support a few times but the issue is ongoing. Received an email from the director of the company, I replied to it and have yet to receive a response. Loyalty doesn’t mean much by the looks of it.

Developer reply ·

Thank you so much for keeping faith in us. We are more than happy to assist and provide the best we can. Please feel free to write us back anytime if needed any assistance. Regards,

Vape Shop Birmingham · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

stay away from this app. the app is very buggy. work one minute, next minute it stops working. support is non responsive. they keep handing you off to someone else and the issue never gets fixed. not sure how they got so many high ratings, my experience with it has been horrible. as i write this review it has been three days with zero progress.

Developer reply ·

Thank you for sharing your feedback, and we're genuinely sorry to hear about your experience. We completely understand how frustrating it can be when an app doesn’t perform as expected, especially when support isn't as responsive as it should be. We take your comments seriously and are committed to improving. We apologize for the inconvenience caused and would love the chance to make things right. Again, thank you for bringing this to our attention, and we hope we can regain your trust moving forward. Best regards,

Element Tattoo Supply · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

Stop working most of the time.

Developer reply ·

We're sorry to hear you’re having trouble, and we see we reached out for more information but haven’t heard back yet. We want to help you get this resolved as quickly as possible. Please let us know how we can assist you further! Thank you!

Adheseal · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Completely dissatisfied with this app and company. I have been using this app in conjunction with another app offered by this developer. A month ago, I installed the latest update. Yesterday I discovered that my other app, called Bulk Product Options, was not working correctly and my customers were being undercharged for my products, causing me to lose money. The response I got when I asked for help, was that the new upgrade was not compatible with Bulk Product Options and I needed to revert back to the old version of VolumeBoost if I wanted things to operate correctly. I have been paying for both of these apps and I should expect them to be able to work together to help run my business efficiently. Instead I am told that I cannot use the latest version and I need to revert back and I have lost money and this has created headaches for me to deal with. This experience has also left me with distrust of this company all together and I will be seeking other options. I do not recommend this company or any of their apps.

Developer reply ·

That’s so exciting! Glad to hear you are happy with your store, feel free to reach out for any help in the future. Have a great day ahead!

Get Dirty Pet Gear · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Pretty dreadful support on this app. I wanted a really easy offer - add 4 pots of glitter and pay £10. After spending ages adding all variants and trying all different combinations of offers on the app and not getting it to work correctly, I reached out to support for this app. The response... "try changing the offer type, or try different options'. Brilliant - you mean carry on doing what I spent the past hour doing with no luck. Why don't you just blindfold me and hope I press the right buttons. After a while your 'support' just stopped replying. Dreadful

Developer reply ·

We're truly sorry to hear about the disappointment you've experienced. We're committed to resolving your concerns and ensuring a smoother experience with the app. Please grant us the opportunity to share potential solutions with you. We'll be in touch to provide assistance and make sure your app experience improves. Thank you for your understanding and patience!

www.festivalglitter.co.uk · 38 minutes using the app
★★★★★
Shopify

A lot of issue with this app. During setup the team told us that the app worked perfectly with all the app we have on our store. We launched a promotion with the app and : 1. It doesn't work with Bundles.app / 2. it doesn't work with Weglot / 3. It doesn't work with multilingual websites. And when we asked for help they said that it's not on their side. Awful experience.

Developer reply ·

We're truly sorry for the inconvenience you've experienced with our app. We apologize for any miscommunication regarding compatibility and for any frustrations caused. We'll do our best to address these issues promptly and ensure a smoother experience moving forward. Thank you!

Panier des Sens · 21 days using the app
★★★★★
Shopify

There is a big bug in the function. Sometimes the discount can be displayed during the settlement process, and sometimes it cannot be displayed. This is because only a few of my website orders have used this discount, and more eligible orders cannot use the discount. It's been a week and the problem is still not resolved. Then the fee was charged. I am very dissatisfied. Can you refund the fees for these days?

Developer reply ·

Hi there :-) We apologize for the inconvenience caused by the bug in the discount function. Our team has reached out instantly and fixed your issue. As for the fee incurred during this period, no charges were generated, so there will be no charge applied to your account. Thank you for bringing this to our attention. Should you have anything please feel free to write us back. Regards,

OmySalon · 13 days using the app
★★★★★
Shopify

Very nice people seemingly doing their best. I needed the app integrated into my theme- asked to pay, but they just really could not figure it out. Different widths, their buttons had rounded corners, and mine were square, mismatched text styles. It stuck out like a sore thumb. I just didn't have time to troubleshoot it myself and they could not really see the problem, kept declaring it done, then wanted a phone call to chat about it. Half a workday lost to it already, I ended up uninstalling the app. Again- very nice people, and the functionality seems solid. Most people will probably have no issue at all. If you have the time to spend dialing in the style for a clean match to your theme it's probably a great solution. But, as nice as they are, they may have trouble if you want to hire them to integrate it into your theme. Edit- Review changed from 3 to 1 star. I did my very best to be kind and give the developer the benefit of the doubt. They contacted me about this review and blamed me for not repeating to them the clear instructions I gave about integrating the design. My theme has square button corners, their's have rounded, how many ways can I say they need to match when they keep sending it back unfinished, closing the ticket and declaring it finished? I've never had a situation like this with an app developer before, hopefully you will have better luck with them than I did.

Developer reply ·

We appreciate your feedback and apologize for the challenges you faced during the integration process. It's disheartening to hear about your experience, and we sincerely regret any inconvenience caused. We value your input and will use it to improve our services. If there's anything specific you'd like to share or discuss further, please feel free to reach out. We understand your time is valuable, and we are committed to enhancing our processes to better meet our users' expectations. Thank you for your understanding.

The Cyber Night-Market · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

Watch out after a negative review the product manger. Sended an email to reconsider the review while it effects there business. So i do. From 2 stars to 1 star. While i belief in honest reviews. Not compatible with paypal button on the product page and shopping cart. Disable it or it does not work. If it works with amazon , google or apple pay on product page. I do not know , i guess not.

Developer reply ·

We appreciate your feedback about the PayPal button issue. Our team is investigating the compatibility concern and recommends temporarily disabling the button until a resolution is implemented. Thank you for your patience as we work to enhance your shopping experience.

sirch-nl · About 18 hours using the app
★★★★★
Shopify

This app automatically applies its discount to all carts, even if customers haven't clicked on the offer. This prevents my customers from using their own coupons, as the Hulk discount takes precedence. I expected the app to allow customer coupons to override the Hulk discount, but it doesn't work that way. The inflexibility of the app became apparent when customers complained about being unable to use their coupons. Upon realizing this, I found the app unsuitable for my needs, particularly in promotions involving customer-specific coupons. This lack of flexibility in the app's functionality is a major drawback for my business, leading me to seek advice on its removal.

Developer reply ·

We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience caused. We're actively working on enhancing the app's flexibility to address concerns like yours. If you have any specific issues you'd like us to assist with in the meantime, please let us know. Your input is invaluable to us. Thank you!

Anything Speaker · 15 days using the app
★★★★★
Shopify

I have NEVER written a review on an app before. I am using Shopify since 2013. I've installed hundreds of applications since then. This is the first time an app completely crashed my website. Stay away from this app.

Developer reply ·

Hi there, We apologize for the negative experience you had with our app, resulting in your website crashing. We take this feedback seriously and will investigate the issue further to prevent such occurrences in the future. If there's anything we can do to assist you or address the problem, please let us know. Regards,

iopool · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

App did not work at the beginning, the offer i created did not display at the cart. Seems like you need to contact the support to get it done. Everything on the app was also translated very poorly.

Developer reply ·

We would like to express our sincerest apologies due to the poor experience you had with our app. Your feedback is much appreciated in order to improve the quality of our applications and service in general. Thank you for reaching out to us and we expect you to give us a chance to help you out with your concerns. Thank you!

Egendesign · 24 minutes using the app
★★★★★
Shopify

No la recomiendo, no funciona, lo usé y no aplicaba los descuentos, no mostraba correctamente los precios de cualquier producto en el carrito

Developer reply ·

We apologize for the inconvenience. Maybe installation would not have went successful in your store. We will help you with the complete setup of the offers in your store. Thank you!

ROOTTCO STORE · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Absolutly not recommended - no support, manually install some piece of code ... dont touch that ....

Developer reply ·

Hi there, We are sad to hear about your experience with the app and support services. We really apologize for the inconvenience. We have reached you for it, please check our email and allow us a chance to serve you personally with the complete setup of the app. Thank you!

Pergola24 · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Would not recommend. it creates a draft order for checkout but customers get an error saying 'this invoice is not ready yet' right after they press 'Checkout'. This is an extremely important part of the checkout process and Hulkapps destroys the user experience. Support acts like everything is installed correctly which is incredibly frustrating. I'm moving on.

Developer reply ·

We really apologize for the inconvenience. We are already in touch with Shopify regarding the issue reported since it does not cause due to our app. We will keep you posted. Thank you!

Quality Glass Engraving · 19 days using the app
★★★★★
Shopify

Update: Here's the response (escalated to their growth manager) after the app caused major problems with the theme, apps and entire site. They haven't responded for a week (after ~10 reply attempts, and a new support ticket). *** Hulk Apps Response: "Hi (name), I hope you are doing well. I'm the Growth Manager at HulkApps. I'm here to assist you. FIRST OF ALL, I sincerely apologize for all the inconvenience that you have been facing with our application. Can you please re-install the app in your store again and provide me a chance to help you with our app? I promise that I won't be taking much of your time and will manage all the coding-related implementations for our app in the theme that you will specify and will make sure that everything is working perfectly. Once we are ready with the solution, we can jump on a call so that we can share our screens to make sure we are on the same page and there won't be any back and forth. And as compensation for all the trouble you had with our app, we would like to offer our Volume Boost app free of charge for your store. Please let me if you have any questions or concerns. I'll always be here for your help. Have a nice day ahead!" *** (Again, they haven't responded for a week after I've replied about numerous times. I even created a new support ticket for some type of response.) *** Review: The app suddenly stopped working. The discount was on the cart, then disappeared on checkout. I spent hours dealing with the issue with support. They said it was fixed - I had to revert to an older theme. That still caused the same problem. I had to confirm on many platforms that it still didn't work. They didn't believe me, and asked for collaborator access again. Do not use. It'll mess up the code on your entire site theme, and the support will not help. Even with collaborator access, the issue wasn't fixed after they said it was. Switching to another app. Bad coding. Poor integration. *** • False promises. • Terrible customer service (and this issue escalated to their growth manager). • Do not use.

Developer reply ·

Hi there, We really apologize for all the inconvenience that you have been facing with our application. Please install the App back to your store and allow us the chance to resolve your all concerns. Thank you!

How to Operate Your Home · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Tried to reach out multiple times for help regarding an issue with no answer from the support team or chat. Glitches often and removes the discounts from certain products on my store resulting in customers calling questioning it.

Developer reply ·

Hi there, We apologize for the inconvenience caused. Please allow us a chance to assist you with your concerns to the soonest. We have emailed you please connect with us so we can help you to get it checked and resolved. Thank you!

Heavy Duty Tire · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

I reached out to ask if this app would work for what I need in my shop, and was told by support that, yes it would. Got the trial, and after setting everything up and taking about an hour to troubleshoot. It didn't work. Contacted support again and was told no it wouldn't work for what I needed. Don't waste people's time. And now I'm getting numerous emails about my ticket being open, then a reminder that it would close, and now that they've been closed. Now I see in other reviews that people are finding this app's code leftover, so now I have to waste time removing all that. I get that this won't work for everything, but please tell people that if they ask and provide details. It seemed like the first support person was flippant and just said "yeah that's what we do, it works" - but didn't read my details. Edit: Please stop sending me emails - I'm done with this app- It's spam at this point. I know you reached out but it's not worth the struggle because I don't trust that it's going to work.

Developer reply ·

Hi there! Thank you for leaving us your feedback. We are truly sorry your experience with our app and support was unsatisfactory. Our manager contacted you in hopes to resolve the issue you were having.

Merik · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

Don't normally write bad reviews but this app is awful. Getting all kinds of errors in my website even after uninstallation. Stay far away from this.

Developer reply ·

Hi there! Thank you for taking the time to write us your feedback. We are sorry our app did not meet your expectations. Our manager has contacted you in hopes of amending any issues you were having.

anacondafightwear · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

DO NOT USE THIS APP. THE APP SUDDENLY STARTED CALCULATING ALL THE DISCOUNTS WRONG AND WE GOT SOME CUSTOMERS BUYING WITH 90% AND 100$ DISCOUNT. i CONTACTED THE CHAT, THEY WERE ONLINE, THEY READ MY COMMENTS AND THEY DIDN'T REPLY.

Developer reply ·

Firstly, we would like to thank you for the feedback provided, it is truly valued and most important for the improvement of our apps. We are deeply sorry for the inconvenience caused by our app’s dysfunctionality. We hope our paths will cross again in the future since we are at your disposal for any queries you may have.

8000Kicks · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

App is unstable. I've had to buy the app four times and it still doesn't work right. Choosing "Contact Support" from the dashboard only takes me to the installation page. This app is unreliable, unstable and not recommended in any way. You will waste a lot of time trying to get this thing to cooperate.

Developer reply ·

I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We would appreciate if you would contact our customer support team by responding to the latest ticket. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

Mountain Metal Arts · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

This app leaves code after uninstallation (4 files + injected line of code in your liquid theme file). I accidentally noticed some errors in the Chrome log from the hulk code being loaded (and thus affecting my load time).

Developer reply ·

I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We would appreciate if you would contact our customer support team by responding to the latest ticket. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

GolfbaneProdukter ApS · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Its described as an upsale branch for this company. Wouldn't care if it only worked and displayed properly. Its a very badly coded app. I was trying to get an app that offered additional discounts on top of the volume discount and this app does that but you can't apply the discount to a specific product.

Developer reply ·

I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We would appreciate if you would contact our customer support team by responding to the latest ticket. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

HD Stencils LLC · About 10 hours using the app
★★★★★
Shopify

Stopped working recently. It shows the discount in cart, but doesn't apply after checkout. I have had it installed for over a year now and it has stopped working in the past 1-2 months.

Developer reply ·

I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We would appreciate if you would contact our customer support team by responding to the latest ticket. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

3D Shape Engineering · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

This app did not meet my needs. I needed the app for one product but then needed to upgrade to a paid plan for the one small feature I needed. AND after I had removed it I found out by email that I had to go into my theme coding and manually remove code. This is above my skills and very risky with my store right before Christmas. I wish I would have know this before I installed it.

Developer reply ·

I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We would appreciate if you would contact our customer support team by responding to the latest ticket. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

★★★★★
Shopify

your app isn't working on 14 days trial. The discounts are not reflecting on the store i will have to uninstall it.

Developer reply ·

I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We would appreciate if you would contact our customer support team by responding to the latest ticket. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

Min Ayn Home · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

the app is not accurate. and the support is very bad i have had issues with the app . it was giving me wrong calculation . i ahev contacted the support with pictures and everything but no body helped me at all

Developer reply ·

I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We would appreciate if you would contact our customer support team by responding to the latest ticket. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

christinashiefer · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

I have applied this app to my store for my discounts however when my customers go to check out on apple pay the discount removes itself. The discount however works for all other payment methods. I have emailed Volume & Tiered Discounts numerous times and had nothing back - really sad as everything else about this app works perfectly and its easy to use

Developer reply ·

I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We would appreciate if you would contact our customer support team by responding to the latest ticket. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

Nicopods.UK · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

We have reached out quite a few times to their support and each time it has been sub par. Many have not even addressed this issue. We consistently have orders that no discount is applied and we physically have to reach out to the buyer and issue a refund. This is time wasted on a task that should be easily incorporated. Also, having to reach out to the customer just isn't a professional way to handle our business!

Developer reply ·

I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We would appreciate if you would contact our customer support team by responding to the latest ticket. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

Gorilla Easy Connect® · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

It worked on the product page, but once added to cart it started messing up prices of other unrelated items. Discounted literally everything else in the cart that it wasn't even linked to, even making some items free!? Unusable.

Developer reply ·

I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We would appreciate if you would contact our customer support team by responding to the latest ticket. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

Persephone's Boutique · 12 minutes using the app
★★★★★
Shopify

The App stopped working without any update. I tried reaching support but no response. Got stuck with a very important campaign that uses this App's functionality.

Developer reply ·

I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We would appreciate if you would contact our customer support team by responding to the latest ticket. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

Omay Foods · 11 days using the app
★★★★★
Shopify

I had this app for less than a week. The servers have been down 3 times that I know of where the discounts were not showing. The last time it went down, It had disabled the checkout button so my customers could not order anything for hours resulting in loss income and sending them to my competitors. I do not recommend this app at all. I am so happy I did not send an email promoting the discounts this app does. That would have been a lot more angry customers that couldn't get the right pricing. I have enough of them right now that could not check out. If you install this app make sure you have a backup of your theme. You will need it when this app goes down.

Developer reply ·

I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We would appreciate if you would contact our customer support team by responding to the latest ticket. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

CraftCutterSupply.com · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

Application that leaves much to be desired, I had a problem with it and practically after a week I have not been given a motion. Customer service could honestly improve.

Developer reply ·

I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We would appreciate if you would contact our customer support team by responding to the latest ticket. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

MarcTani · 16 days using the app
★★★★★
Shopify

The app caused to many users not to be able to press the checkout buttom. Support couldn't work out the problem.

Developer reply ·

I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We would appreciate if you would contact our customer support team by responding to the latest ticket. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

Aussie Grazers · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

Sorry, have to vote down my inicial rating. This plugin destroyed my shoppify store and cannot be uninstalled completely. It interacted badly with another app. Support tried to help in the beginning but gave up. No reactions anymore. So one star for the app and one star for the support. Really dissapointed.

Developer reply ·

I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We would appreciate if you would contact our customer support team by responding to the latest ticket. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

veterinary.shop · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

I used this app for make a quantity discount of a product. But it not show the offer table on the product page. Very disappointed.

Developer reply ·

I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We would appreciate if you would contact our customer support team by responding to the latest ticket. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

cardboard mailing shipping tubes · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

Worst customer support ever. I've been asking for support from the 6th of september and still no reply and the app doesn't work. I don't recommend it.

Developer reply ·

I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We would appreciate if you would contact our customer support team by responding to the latest ticket. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

Pajarolimon jewerly · 26 days using the app
★★★★★
Shopify

This app has got worse and worse since more users are using it. This app relies on api calls to their own servers, which slows down your checkout. As of today, their server is down, with a 503 error showing in my shopify apps admin section, and a greyed out 'add to cart' button on my website cart page, meaning no-one can purchase from my store. Ive had to roll back my theme 6 months to get rid of their code as an uninstall does not fix this issue. The developers behind this take days to respond to tickets. Be aware that installing this app means that your cart will be slower and that if any issues arise your cart button will not work. I guess this is the price you pay for using a free app!

Developer reply ·

I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We would appreciate if you would contact our customer support team by responding to the latest ticket. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

Oxyhealth · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

Garbage. Half the features don't work. Support is non-existent. Anybody giving high reviews on customer service got scammed into paying $49 for a "premium" install. In other words you have to pay for customer service. If they did a better job they could crush it, there is a gap for this as a freemium option in the app store. Off to use Discounted Pricing by Booster Apps like everyone else serious about making money. Deleted.

Developer reply ·

I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We would appreciate if you would contact our customer support team by responding to the latest ticket. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

Odor Nuke · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

This is the worst app and unreliable!!! Our website checkout page is not working because of this app we have tried to contact developer several without response!!! We have not have any sales since then!! This is the same issue we had the last week!!! So frustrated!!! We uninstalled the app from our theme but coding where still there!!! PLEASE DO NOT InStall this APP!!! Very bad SERVICE!!!!

Developer reply ·

I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We would appreciate if you would contact our customer support team by responding to the latest ticket. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

TARA GRINNA SWIMWEAR · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

I paid for professional installation and only got a few emails about how it was set up but could never get it to work on my site and further communication came to a halt! I am too busy to mess around with poor customer service. I want my money back!

Developer reply ·

I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We would appreciate if you would contact our customer support team by responding to the latest ticket. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

K9Cat Company, LLC · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

Most useless app since they made it Pro Paid version! Wont show products anymore. Its a shame, it use to be a good app.

Developer reply ·

I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We would appreciate if you would contact our customer support team by responding to the latest ticket. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

Art Store · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

UNFORTENTLY THE APP OK NOT SO GOOD. NOT HAPPY WITH THE INSTRUCTION AND THE HELP CONTACT. SORRY NOT FRINDLY

Developer reply ·

Hi there Dana, Sorry about the issue you are facing. We checked the installation and unfortunately you did not complete the installation process correctly. It's ok and that's why we offer Support help. I did see that Heena our team member followed up within 2 hours from your request and we did not hear back from you. https://d.pr/Lm7hXC It would be great if you can update the review appropriately and also give us a chance to help you get this setup properly. Take care.

Dana Ashkenazi · About 9 hours using the app
★★★★★
Shopify

This app caused our Checkout button to take a long time to load which caused our conversion rate to plummet.

Developer reply ·

Hi there, We apologize for any inconvenience. Ivan from our support team followed up with you as there was a code conflict and our team can help resolve any issues you are facing. Unfortunately, in some cases, Apps and code conflict and that's why we offer free Standard Support as well as premium support with faster turnaround time. We'd love to get this resolved and hopefully get you to update the review to be more accurate. Thank you.

Premier Bats · 9 days using the app
★★★★★
Shopify

Misleading information of abilities. If you want to do Buy 3 (of any product) to get 15% off entire cart - this ap won't work, support confirmed its not possible. The % off only works if you buy 3 of the exact same product. This is useless for upselling, especially for digital products.

Developer reply ·

I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We would appreciate if you would contact our customer support team by responding to the latest ticket. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

Unique Digital Designs · 29 days using the app
★★★★★
Shopify

Does not work with Narrative theme due to limitations with Ajax cart, so Cart Drawer does not show discounts for customers. The Cart Drawer makes the purchase experience more enjoyable and faster for our customers so unfortunately we were unable to utilize this app and have to stick with offering bulk discounts via coupon codes.

Developer reply ·

Hi there, Very sorry to hear your review. Our app works with every theme. There are cases like with Narrative that require some customization work. Our team is available for free to help get this resolved. We hope you'll reconsider, give us a chance to prove our app's quality and join the 1000s of happy customers that have nothing but good things to say. We are continually trying to improve the app and what it can do and your feedback is always welcome. Hope you'll revise or delete the review after following up on the above requests. Thank you.

Well Prepared · About 4 hours using the app
★★★★★
Shopify

Won't work in the latest version of Safari 12.0.3, just bounces back and forth between store admin and HulkApps. Uninstalling.

Developer reply ·

Hi there, We are investigating the issue and have found that it's only with an older Mac operating system. We are working on rectifying this issue this week. If you need any other help, please contact our Support team and we are happy to help. Thank you for notifying us on this issue.

Twig Case Co. · 23 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I asked for a simple code tweak to fix an alignment issue this app was causing on my cart page. Support asked for way too many permissions for my liking. Why does your staff need access to my orders, customers, marketing and reports for a simple code tweak. I've requested much more detailed work from other apps and never had to give access to these sections. Worse yet, my ask for a simple explanation as to why access is needed was met with a very poor response "Our developer needs access as mentioned". Yes, ok. But why? I'm happy to change my review once a proper explanation can be made, until then I will be uninstalling, as per Shopify's advice. My simple advice to other merchants is beware.

Developer reply ·

Hi there, We apologize for the confusion and miscommunication. You've been a user of ours since October. Recently, we introduced a major upgrade to our app that would have required an approval on app permissions and that's why one of our team members asked for full permissions. In fact, we've spoken to our team and have made sure we clarify needs or communicate properly with our clients to avoid these issues. It would be great if you can update the review if you feel this suffices. Otherwise, I'd be happy to discuss this further personally. You can reach me at a at hulkcode dot come and I'm happy to discuss this miscommunication further. Thank you.

The Black Seed Co · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

This app provides basic quantity discounts and that part works well. However, an item which is not disclosed on their description page is this app does not work with Paypal Express Payment and other payment types from the Cart Page. It only provides proper discounts from the Checkout Page. If you offer Paypal Express Checkout or other Cart Page payments it won't calculate the discount for your customer. I found out the hard way. If they could fix this issue the app would be 4 stars. If they would update the app to allow different Discount Text per Offer versus one Discount Text to be used for all Offers this app would be 5 stars. Feb 26, 2019 update: Just discovered that the Shopify Discount Code is also disabled if a customer buys any products that use the HulkApp volume discount. HulkApp didn't tell us this limitation up front. They now have a work around (supposedly) but you have to add more of their code where you believe you need it... Part of the beauty of Shopify is being able to build a website without having to know code. This HulkApp drags you into coding. Be aware... Dropped my rating to a 1 star with this new information. I can tell that Support is trying to help but the solutions are often a bit cryptic for my skillset and involve editing code... Not where I wanted this to go.

Developer reply ·

Hi there, We understand your frustration. This is a limitation with Shopify and we are trying to prioritize our roadmap to allow for this functionality. As with many apps, our app can only do so much that is available through Shopify. For the tens of thousands of customers that use it, they have been super happy with our app and we will continue to improve and add features. Thank you.

bigSUMOfan.com · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

The app is completely misleading. I set up a promotion so my customers will save 10% for 1 item, 20% for 2 items, 30% for 3+ items...as the app suggests they can do. I paid for advertising and posted the offer on all my sales channels and social media. Only to get a heap of complaints that it only works if they purchase multiples of the same item. Who wants more than 1 of the same thing?! When I contacted support, they took hours to get back to me and fobbed off my issue saying "sorry we don't support this function". I've had to refund customers the difference, take down all my advertising and re-advertise at my own cost, as well as losing customers trust. Their marketing is completely misleading and the support is non existent.

Developer reply ·

Hi there, We are sorry that you misunderstood what our app does. It let's you create volume discounts as described. I hope you'll give it another try. Thank you. A

Molly Barker · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

I am having customers who use Internet Explorer complain they cannot check out. I reached out to Shopify for help and they advised it was this app. I reached out to Hulk's support and they said "I would like to inform you that our application doesn't function well with IE browser as it doesn't supports the latest version of JQuery." I have customers leaving without purchasing because they can't checkout. Just letting anyone who have customers using Internet Explorer to be cautious using HulkApps products.

Developer reply ·

I'm sorry you faced a lot of trouble. Thank you for identifying this issue and getting in touch with us. We're excited to share the news that our team is currently working on some of the improvements with browser versions and we'll be able to fix this issue latest by next week. Happy to have you back if you choose to give it another try!

Lawsonsp Com · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Not sure if this was an issue with our site or not but as soon as we start syncing products via the app, we lost variations as well as thumbnail photos. When we went back to previous saved versions of template.liquid (before the ap) everything was fine again. Again, this could be something unique to us - as the ap has great reviews - but just a word of warning. We won't use it, unfortunately.

Developer reply ·

Our app has gone through significant improvements recently and Product Sync error has been fully resolved. We hope you allow our technical experts to jump in and set it up for you. Thank you!

08 Left · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

My add to cart button doesn't work after i install this app and still not working

Developer reply ·

We will take less than 10 minutes to resolve this issue. There's one particular snippet which is missing from your store. Please get in touch with us, our team will do the needful. Thank you

Solutions Pros Com · 12 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I installed and then uninstalled. However, now it has left some code in my site which is causing my prices to display errors. Stay away unless you want to have issues in the future.

Developer reply ·

We have automated the process of installation, where we do not add our apps unique codes without your permissions. We apologize that we didn't prompt this earlier. We insist you to try our app now, and to make your experience hassle-free this time, we will let our experts complete app installation for you. Our support is absolutely free! Thank you.

Xune · 1 day using the app