← Merchants

Coquetry Clothing

United States

Reviews (7)

★★★★★
Shopify

Very pleased with this app. We have been using it for years, and it just works really well without any fuss.

on Socialphotos UGC Gallery · Almost 10 years using the app
★★★★★
Shopify

Only optimizes some images, then they tell you you need to wait a month to get the rest done. But that never happened. I emailed, messaged, used the chat, and never got any further response. They did send a collaboration request, which I accepted immediately, but nothing further. Six weeks of waiting, messaging, being told that it would start later, later, later. Customer service is basically non existent.

Developer reply ·

Hi there, Lester here from Booster SEO Tier 2 Support. I’m truly sorry for the frustration you've experienced. I reviewed your case and can confirm that our team did send a collaborator access request so we could investigate the stalled image optimizations. However, please note that we don’t receive automatic notifications once a request is accepted; and we send out dozens each day. This is the reason why we ask merchants to let us know once access has been granted so we can proceed immediately. Regarding the monthly optimization limit, our app does indeed have a 5GB processing limit per month, and this is something we’ve always been fully transparent about inside the app and in our documentation. This limit is imposed by our current server provider and is sufficient for over 99% of stores, but we understand that high-volume stores may outgrow it. We are actively working on expanding this capacity for all our valued users, including yourself. That said, if the next cycle of optimizations doesn’t begin at the start of a new month, we can fix this right away with a manual re-sync; but again, only after collaborator access is confirmed. I’ve already reached out to you directly via email so we can get this fully resolved for you. Looking forward to your reply, and we'd truly appreciate the opportunity to make things right. Best regards, Lester

on BOOSTER AI SEO + AEO OPTIMIZER · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Disappointed, removing app after years of use, to try something else with better service.

Developer reply ·

Hi Ellie, We’re truly sorry that your experience ended with disappointment after so many years of using our app. The recent issue occurred during the image renaming process and was delayed by the large number of images and a few unexpected technical errors. Our app has been running reliably for years, and we’re very sorry that this rare situation caused frustration. We’ve already made improvements to prevent similar issues and to communicate updates more clearly in the future. Thank you for trusting us since 2017 - we genuinely appreciate it and wish you and your store all the best. The Image Optimizer Team

on LoyaltyHarbour Image Optimizer · Over 8 years using the app
★★★★★
Shopify

Best support I have ever had on an app! I installed it pretty quick, but had one little hitch (my fault).. I emailed them on Sunday night, received a response within an hour, and its not even 6am on Monday morning and it is fixed. The app is simple, affordable, and does exactly what I needed it to do. THANK YOU! UPDATE: I just wanted to update my review after using it for over a year. Its great, and the service is FANTASTIC. I just needed an app to do this one thing. Not a dozen things, not run my business, just handle wishlists, and this app does it beautifully, with responsive support and an easy interface. Thank you!

on Wishlist ‑ Wishify · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

We installed the product and used it for a few months. When we had a problem with it we contacted for assistance disabling it, but support responses were very slow. We ended up removing it due to lack of timely assistance.

on Helium Customer Fields · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

I am so happy I found this app. I installed this after trying 5 others... This one is BY FAR the best! We have a huge product catalog, and a custom built shopify website, but this app went in smoothly, and works GREAT. I can pinpoint any product I am looking for, and so can my customers. The customer service is the best I have ever experienced with any app. Every time I had a question they got back to me within an hour or two at most. EVEN in the middle of the night! You know when your website is busted, that is the most important thing of all! I highly recommend this app. Ellie www.CoquetryClothing.Com

on Fast Simon AI Search & Filters · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

We have been trying to get this to work for over a week. Service/support for this product is a joke. This has been a HUGE waste of time for us.

on Point of Sale · About 2 months using the app